Ұйымдастыру
кезеңі: Оқушылармен амандасып,
оқушылардың көңілін сабаққа аудару, сыныптағы оқушыларды өздері
таңдаған стикер түрлеріне қарай 4 топқа бөлу. Сынып құрамын
түгелдеу, тақтаға күн ретін жазу.
-сабақта қалыпты жұмыс істеуге
мүмкіндік жасау ;
- сабақтың өткізу жоспарын
көрсету.
Өткен материалды
қайталау:
Сұрақ-жауап.
1.Қазақстан экономикалық
әлеуетінің артықшылығы неде?
2.Еліміздің өндірістік
әлеуетінің қандай артықшылықтары мен қиындықтары
бар?
3.Ресурстық әлеуеттің
ерекшелігі неде?
Сыни
сұрақтар:
1.Ауыл шаруашылығын дамыту
тұрғысында еліміздің табиғат жағдайына баға
беріңдер.
1.Жергілікті жердегі ауыл
шаруашылығы салаларының дамыған түрлері және оның қоршаған ортаға
әсері қандай?
Жаңа
сабақ.
1.Оқушыларға жеке жұмыс жасау
тапсырылады. Кім жылдам?
-
Қазақстанның табиғат
байлықтары.
-
Минералды ресурстарға
....... жатады.
-
Қазақстан минералды
ресурстар қоры жөнінен әлемде ........ орын
алады.
-
Минералды ресурстар
........ болып топтастырылады.
-
Сарқылатын ресурстар
............ болып бөлінеді.
-
Қалпына келмейтін
ресурстарға .......... жатады.
-
Қалпына келетін
......... ресурстары.
-
Сарқылмайтын ресурстарға
........
-
Жер ресурсында жарамды
жерлер ....... құрайды.
-
Еліміздің су ресурстарын
........... құрайды?
-
Биологиялық ресурстарға
............. жатады.
2. Тапсырма №
1
Топпен жұмыс. Постер
қорғау.
I топ. Минералды
ресурстар.
II топ. Жер және су
ресурстары.
III топ. Биологиялық
ресурстар.
3.Тапсырма №
2
Кестемен
жұмыс:
1.Табиғат ресурстарын
пайдалану дәрежесі және болашағы.
Дескриптор.
1.Жаңа терминдер мен ұғымдарды
дәптерлеріне жазып, мағынасын ажыратады.
2.Оқушылар мәтінмен танысып
шығады. Топтаса отырып ойланады, талқылайды, 3.Оқушылар бағалау
көрсеткіштеріне сүйене отырып, жақсы жауап беруге
ұмтылады.
4.Рефлексия «Тепе-теңдік дөңгелегі» Ойды
жинақтау, тақырып бойынша қажеттіліктерін
анықтау
Бағалау .Оқушылардың жауаптарына орай
сабақ барысында ынталандыру және жиынтық
бағалау.
Үйге
тапсырма:
Ресурстары,өндіріс
факторлары,экономиканың негізгі сұрақтары. Картамен жұмыс. Пайдалы
қазбалардың кен орындарын кескін картаға
түсіру.
Оқушылар үй
тапсырмасын жазып алады.
|