Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем
Сабақтың
мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы
түсініктерін қалыптастыра отырып, ой мен тілді
дамыту
Сабақтың
міндеттері: Сұраулы сөйлемнің өзіне тән
ерекшеліктерін түсінеді, ой мен тілді дамытады, сөздік қорын
молайтады.
Сабақтың көрнекілігі: постер,кеспе қағаздар,
сызбалар, АКТ,т.б «Кір жаятын жіп» , «Білім ағашы» әдіс
тәсілдер
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Психологиялық
кезең
ІІІ. Өткенді
қайталау.
Сабақ барысында оқушыларды «Шаттық шеңбер»
әдісі арқылы сабақта психологиялық ахуал қалыптастыру,гүлдердің
түріне қарай топқа бөлу
«Верр» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
Сөйлем түрлері
Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
АКТ арқылы сабақты түсіндіру
Сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашу, ой қозғау және
тұжырымдау
ІҮ. Жаңа сабақ: Сұраулы сөйлем туралы
түсінік
Жетек сұрақ қай жағдайларда қойылады?
Әңгімелесуді одан ары өрбітуге маңызы бар ма?
«Көршіңе көмектес»әдісі арқылы сұрақ қойып,жауабының қалай жазғанын тексеремін.
Ү. Оқулықпен
жұмыс
жаттығу жұмыстарымен
жұмыс жасау. Мәтіге ат
қою.Сұраулы сөйлемдерді
таптыру Мысалы: Сабақ басталды ма? Сен тамақ іштің
бе? Үйде кім бар? Жақсы хабар бар
ма?
Семантикалық картамен жұмыс
жасау
Тақтада жаттығу орындалады Жасалу жолдарын
түрліше етіп,хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдырып
жазу
Сабақты бекіту:
Өтілген тақырыпқа байланысты «Кір жаятын жіп» әдісімен бойынша сабақтан алған әсерлері мен тілектерін немесе ұсыныстарын білдіреді
Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
Жетек сұрақтар дегеніміз не?
Анықтауыш сұрақ дегеніміз не?
«Білім ағашы » сабақты қалай түсінгендері жөнінде кері байланыс беру
Үйге тапсырма: Сұраулы сөйлем
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары : Vegetables..
Сабақ жоспары : Vegetables..
Сабақтың тақырыбы: Сұраулы сөйлем
Сабақтың
мақсаты: Сұраулы сөйлем туралы
түсініктерін қалыптастыра отырып, ой мен тілді
дамыту
Сабақтың
міндеттері: Сұраулы сөйлемнің өзіне тән
ерекшеліктерін түсінеді, ой мен тілді дамытады, сөздік қорын
молайтады.
Сабақтың көрнекілігі: постер,кеспе қағаздар,
сызбалар, АКТ,т.б «Кір жаятын жіп» , «Білім ағашы» әдіс
тәсілдер
Сабақтың
барысы:
І. Ұйымдастыру
кезеңі
ІІ. Психологиялық
кезең
ІІІ. Өткенді
қайталау.
Сабақ барысында оқушыларды «Шаттық шеңбер»
әдісі арқылы сабақта психологиялық ахуал қалыптастыру,гүлдердің
түріне қарай топқа бөлу
«Верр» әдісі арқылы үй тапсырмасын сұрау
Сөйлем түрлері
Хабарлы сөйлем дегеніміз не?
АКТ арқылы сабақты түсіндіру
Сөзжұмбақ арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашу, ой қозғау және
тұжырымдау
ІҮ. Жаңа сабақ: Сұраулы сөйлем туралы
түсінік
Жетек сұрақ қай жағдайларда қойылады?
Әңгімелесуді одан ары өрбітуге маңызы бар ма?
«Көршіңе көмектес»әдісі арқылы сұрақ қойып,жауабының қалай жазғанын тексеремін.
Ү. Оқулықпен
жұмыс
жаттығу жұмыстарымен
жұмыс жасау. Мәтіге ат
қою.Сұраулы сөйлемдерді
таптыру Мысалы: Сабақ басталды ма? Сен тамақ іштің
бе? Үйде кім бар? Жақсы хабар бар
ма?
Семантикалық картамен жұмыс
жасау
Тақтада жаттығу орындалады Жасалу жолдарын
түрліше етіп,хабарлы сөйлемдерді сұраулы сөйлемге айналдырып
жазу
Сабақты бекіту:
Өтілген тақырыпқа байланысты «Кір жаятын жіп» әдісімен бойынша сабақтан алған әсерлері мен тілектерін немесе ұсыныстарын білдіреді
Сұраулы сөйлем дегеніміз не?
Жетек сұрақтар дегеніміз не?
Анықтауыш сұрақ дегеніміз не?
«Білім ағашы » сабақты қалай түсінгендері жөнінде кері байланыс беру
Үйге тапсырма: Сұраулы сөйлем
шағым қалдыра аласыз













