Пән: әдебиеттік оқуКүні: 6.11.17жСабақ №: 25Сынып: 2 «В» | Бөлім: Менің отбасым және достарымСабақтың тақырыбы: Досыммен мақтанамын. Ә. Файзуллаев. «Жанкүйерлер». М. Гумеров. «Көк кептер». | Мектеп: Талшық ОММұғалімнің аты-жөні: А.Б.Кажмуратова |
| Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 2.1.1.1 Тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтінмазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру2.2.1.1 Мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу2.3.3.1 Шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет, каллиграмма, аппликация, фотосуреттер арқылы ұсыну |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады;Оқушылардың басым бөлігі: тақырыпты болжайды, кейіпкерлердің сөзін таба алады. шығарма бойынша қарапайым сұрақтарға жауап береді; Кейбір оқушылар: мақал-мәтелдің жалғасын табады, қарапайым сұрақтарға күрделі жауап береді. |
Жетістік критерийлері | сабаққа белсенді қатысады; жаңа сөздердің мағынасын түсінеді;жақсы мен жаманды ажыратады. |
Құндылықтарды дарыту | Ынтымақтастық, құрмет |
Пәнаралық байланыс | Қазақ тілі |
Ресурстар | Оқулық, жұмыс дәптері, кесте, Ә.Файзуллаев, М.Гумеров портреттері |
Тілдік құзыреттілік | Зақпы – айырсадақ (ату құралы) |
Алдыңғы білім | Кішілерге қамқормын. Мәжит Сейфуллин «Қолғанат». |
Сабақ барысы |
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы 2 минут | Сыныпты қалыпқа келтіру. Ой сергек «Сәлемдесу» Үй жұмысын тексеру (58-59 бет өлең жаттау) | |
Сабақтың ортасы34 минут
Сабақтың аяқталуы2 минут | Мағынаны ажырату. Ой қозғау. -Мақал-мәтелдердің жалғасын табыңдар. Күлме досыңа, ... ... .Досы көпті жау алмайды,Ақылы көпті ... ... .Аққуды атуға, досыңды сатуға болмайды.-Нақыл сөздің мағынасын түсіндіріңдер. -Тақырыпты болжау. Сабақтың мақсатымен таныстыру.-Бүгінгі сабақта екі шығармамен танысамыз. Олардың ортақ мәселесін тауып көрейік. Оқушылармен бірлесе жетістік критерийлерін құру. Айтылым. Автор туралы мәлімет. Әлібек Файзуллаев (1952 ж.т.) – Оңтүстік Қазақстан облысы, Бәйдібек ауданының Ақбастау ауылында дүниеге келген. «Ескі сурет», «Екі алма», «Көрші үйдің жарығы», «Бақыт туралы сөз», «Қатыбезер», «Ең ұзақ түн», «Күміс кекілік», «Өрт», «Сынық бұтақ», «Ақмышым», «Арлан күшік», «Ақ көбелек», «Хайуанаттар патшалығы», «Үш тілек», «Кәрім Нұрбаев», «Қыз Жібек» атты прозалық кітаптардың авторы. «Балауса» баспасының балалар мен жасөспірімдерге арналған жабық бәйгесінің, Халықаралық «Дарабоз», Республикалық «Астана-Бәйтерек» конкурстарының, Алматы қаласы әкімдігі, «Бөбек» ұлттық ғылым-практикалық білім беру және сауықтыру орталығы ұйымдастырған әдеби бәйгелердің жеңімпазы.Оқылым «Жанкүйерлер» мәтініЖұптық жұмыс-Футболдан сендер жанкүйер болатын командаларың бар ма? Әңгімелеңдер. -Алмастың жанкүйерлері кімдер? Мәтіннен олардың сөздерің тауып, ырғағына келтіре оқыңдар. Жетістік критерийі: өз ойын жеткізе алады, ойын мәтінмен байланыстыра алады, мәтінді мәнеріне келтіріп оқи алады. Бағалау: ЖК бойынша.Оқылым «Көк кептер»Зақпы – айырсадақ (ату құралы)Топтық жұмыс.Тапсырма: Сұрақтарға жауап беріп, топ ішінде талқылаңдар. Нүсіпбектің орнында сендер болсаңдар қайтер едіңдер? Аймағанның орнында болсаңдар ше? Нүсіпбек пен Аймаған арасындағы достыққа өз қөзқарастарыңды білдіріңдер. Жұптық жұмыс-Мәтіндегі оқиғаны кестедегі үлгі бойынша талдаңдар.Жетістік критерийі: мәтінді түсінеді, кейіпкерлерді таба алады, қарапайым сұрақтарға жауап беріп, іс-әрекетіне пікірін білдіре алады.Бағалау: ЖК бойынша бағалау. -Мәтін бойынша қарапайым немесе нақтылау сұрағын дайындау.Үлгі: Нүсіпбек қандай бала? – қарапайым сұрақ.Не үшін олай ойлайсың? – нақтылау сұрағы-Нағыз достық дегенді қалай түсінесіңдер? Бағалау. Қол соғу арқылыҮй жұмысы. (62-65 бет әңгімелеу) |
Суреттер
Мультимедиялық оқу құралы
https://kk.wikipedia.org/wiki/
Оқулық 60-65 беттер
Сөздер тақтасы
Кесте
Жұмыс дәптері №1 |
Сабақтың соңы2 минут | Кері байланыс. Ауызша кері байланыс беруРефлексия-Менің сабақтан кейінгі әсерім» кестесі
|
Кесте |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
| Пәнаралық байланысДенсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) |
А, А+ оқушыларына өз өмірінен қосымша мәліметтер келтіру | Жетістік критерийлері арқылы
| Өзін-өзі тануҚұныдылқтарды дарыту: ынтымақтастық, құрмет АКТ-ы қолдану дағдылары: осы сабақ барысында оқушыларға тақырыпқа қатысты көрнекі құралдар интербелсенді тақта арқылы көрсетіледі. Тәрбиелік мәні: қамқорлық сезімдерін тәрбиелеу |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.
2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.
2: Рефлексия.
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
|