Жаңа тақырыпты
хабарлау
(Т)Топтық
жұмыс
«Сәйкестендір»
әдісі
әр
топқа үй жануарларының суреттері
және тірек суреттер беріледі
1.Тапсырма:
- Суреттегі жануар -
жануардың қай түріне жататынын
ажырат.
- Суреттегі
жануарлардан қандай өнімдер
алады?
Сиырдан, тауықтан ,
қояннан алатын өнімдерді тірек суретпен
сәйкестендір
Тірек
суреттер: (ет, сүт, жұмыртқа, май
құрт,жүнін, жұмыртқа, шұбат, қымыз,мамық, қоян еті, қоянның
терісі)
ҚБ - «Бас бармақ»
әдісі әр топ
бір-бірі ,
мұғалімнің
бағалауы
(Ж)«Диалогтық
оқыту» әдісі арқылы ашық сұрақтарға жауап
береді.
- Жануарлар қандай өнімдер
алынады?
- Адамға қандай пайдасы бар
?
- Үйде ұстайтын жануарларды
білесің бе?
- Өрмекшілер үй жануарларына
жата ма?
ҚБ
- мұғалімнің ауызша
бағалауы
Жарайсың!
бәрекелді!
- Үй
жануарларының етінен - ет әрі шұжықтар
жасайды.
-Дала және үй
жануарларының терісін, жүнін және құстардың мамығын киім кешек пен
аяқ киім дайындауға
пайдаланады.
Адам - үй жануарының
етін, сүтін пайдалады.Сүтінен май ,ірімшік, құрт
жасайды.
Түйенің сүті –
шұбат
Жылқы сүті –
қымыз - олар пайдалы
сусындар.
Қаз,үйрек,
тауықтан – мамық, ет, жұмыртқа
алады
Жеке
жұмыс. «Зерттеу
әдісі»
Суреттің мазмұны
ашылады. Оқулықтағы ұсынылған заттардың
ішінен үй жануарларынан алынған өнімді тауып, зерттеу жұмысын
жүргізу.
А) сурет бойынша
әңгімеле.
В) Үй жануарларынан
алынатын өнімдерді айт.
С) Күнделікті
өздерінің тұтынатын өнімдерін
ажыратады.
ҚБ - «Бағдаршам
әдісі»
Сергіту
сәті: «Бұл қай
жануар»
(жай әуен ойлап
тұрады. Бір оқушының басына бір жануардың суреті кигізілді,
сыныптағы оқушылар қандай жануар екенін мимика арқылы көрсетелі,
оқушы бұл қай жануар екенін тауы
керек)
Жұптық
жұмыс
Кесте бойынша
өсімдіктер мен жануарлардың көбею жолын салыстыра
әңгімеле.
өсімдік
|
жануар
|
өсімдік
|
жануар
|
Көбейеді
|
|
|
Қоректенеді
|
?
|
?
|
ҚБ
– «Жұлдызша» әдісі арқылы жұбын
бағалайды.
Дәптермен
жұмыс:
1
тапсырма: Адамдар жануарлардан не алады?
Жануарлардан алатын өнімдерді
боя
ҚБ
- Мұғалімнің ауызша
бағалауы
|