Материалдар / Сабақ жоспары "Адамдар жануарлардан не алады? " 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Адамдар жануарлардан не алады? " 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Үй жануарларынан алынатын өнімдерді атайды .
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
333
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Жаратылыстану

Күні:

Сынып: 1

Мектеп: Қатысқандар саны: -

Қатыспағандар саны: -

Сабақ тақырыбы:

Адамдар жануарлардан не алады?


Оқу мақсаты:

1.2.2.1. жануарлар мен өсімдіктерді салыстыру, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау.

1.1.1.1қоршаған әлем құбылыстары, үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру.


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Дала және үй жануарларын біледі.

  • Оқушылардың көбі: Үй жануарларынан алынатын өнімдерді атайды .

Оқушылардың кейбірі: Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын табады.


Тілдік мақсаттар:


Оқушылар академиялық тілді пайдалана отырып, жануарлардың негізгі белгілерін тұжырымдауды түсінеді.

Пәнге тән лексика мен терминология:

жабайы және үй жануары; өсімдік;

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Қандай жануарларды білесіндер?

  • Жануарлар бізге не береді?

  • Адамға қандай пайдасы бар?

  • Жануар мен адамның арасында қандай өзара байланыс

бар?

  • Біздің сыныптың оқушыларында қандай үй

жануарлары бар?

  • Қандай жабайы жануарларды көрдіңдер?

Құндылықтарды дарыту:


Еңбек пен шығармашылық. Оқушыларды еңбек сүйгіштікке, жан-жануарларға қамқорлық көрсетуге тәрбиелеу.Топпен және жұппен жұмыс орындау барысында ынтымақтастық құндылықтар қалыптасады.


Пәнаралық байланыстар:

Казақ тілі, математика, жаратылыстану, көркем еңбек.

АКТ қолдану дағдылары:

Интерактивті тақта.

Бастапқы білім :


Алдыңғы бөлімде жануарлардың түрлерін,үй жануарлары мен дала жануарларының айырмашылығын , оларды адамдар қалай күтіп баптайтынын біледі.



Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар


Сабақтың басы


5 мин






Ынтымақтастық атмосферасын

қалыптастыру

«Пазл құрастыру» әдісі

Пазлды төрт бөлікке бөліп тасталады, оқушылар одан қой, қасқыр, тауықты құрастырып шығу керек.

Пазлда қасқыр , қой, тауық жануарларының суреті шығады , сурет бойынша үш топқа бөлінеді.

Жеке жұмыс «Ромбтағы сұрақтар» әдісі.

(оқушылар бір – бірінің өткен сабақты қаншалықты білетінің пысықтайды)

Табиғатта өз бетінше тіршілік ететін қандай жануарлар?

Жануарлардың қандай түрлері бар.

Жануарлармен немен қоректенеді?

Жануар мен өсімдіктің айырмашылығы неде деп ойлайсың?

Жабайы жануарлар мен үй жануарының пайдасы бар ма? т.б. сұрақтар қойылады.

ҚБ – Мұғалімнің ауызша бағалауы





пазл











Интерактивті тақта



Ромбтағы сұрақтар


Сабақтың ортасы


7 мин






















7 мин










































3 мин











4 мин














3 мин

Жаңа тақырыпты хабарлау

(Т)Топтық жұмыс

«Сәйкестендір» әдісі

әр топқа үй жануарларының суреттері және тірек суреттер беріледі

1.Тапсырма:

- Суреттегі жануар - жануардың қай түріне жататынын ажырат.

- Суреттегі жануарлардан қандай өнімдер алады?

Сиырдан, тауықтан , қояннан алатын өнімдерді тірек суретпен сәйкестендір

Тірек суреттер: (ет, сүт, жұмыртқа, май құрт,жүнін, жұмыртқа, шұбат, қымыз,мамық, қоян еті, қоянның терісі)

ҚБ - «Бас бармақ» әдісі әр топ бір-бірі , мұғалімнің бағалауы

(Ж)«Диалогтық оқыту» әдісі арқылы ашық сұрақтарға жауап береді.

- Жануарлар қандай өнімдер алынады?

- Адамға қандай пайдасы бар ?

- Үйде ұстайтын жануарларды білесің бе?

- Өрмекшілер үй жануарларына жата ма?

ҚБ - мұғалімнің ауызша бағалауы

Жарайсың! бәрекелді!

- Үй жануарларының етінен - ет әрі шұжықтар жасайды.

-Дала және үй жануарларының терісін, жүнін және құстардың мамығын киім кешек пен аяқ киім дайындауға пайдаланады.

Адам - үй жануарының етін, сүтін пайдалады.Сүтінен май ,ірімшік, құрт жасайды.

Түйенің сүті – шұбат

Жылқы сүті – қымыз - олар пайдалы сусындар.

Қаз,үйрек, тауықтан – мамық, ет, жұмыртқа алады

Жеке жұмыс. «Зерттеу әдісі»

Суреттің мазмұны ашылады. Оқулықтағы ұсынылған заттардың ішінен үй жануарларынан алынған өнімді тауып, зерттеу жұмысын жүргізу.

А) сурет бойынша әңгімеле.

В) Үй жануарларынан алынатын өнімдерді айт.

С) Күнделікті өздерінің тұтынатын өнімдерін ажыратады.

ҚБ - «Бағдаршам әдісі»

Сергіту сәті: «Бұл қай жануар»

(жай әуен ойлап тұрады. Бір оқушының басына бір жануардың суреті кигізілді, сыныптағы оқушылар қандай жануар екенін мимика арқылы көрсетелі, оқушы бұл қай жануар екенін тауы керек)

Жұптық жұмыс

Кесте бойынша өсімдіктер мен жануарлардың көбею жолын салыстыра әңгімеле.

өсімдік

жануар

өсімдік

жануар

Көбейеді

Қоректенеді

?

?

ҚБ – «Жұлдызша» әдісі арқылы жұбын бағалайды.

Дәптермен жұмыс:

1 тапсырма: Адамдар жануарлардан не алады? Жануарлардан алатын өнімдерді боя

ҚБ - Мұғалімнің ауызша бағалауы

























Тірек суреттер, жануарлардың суреттері









Интерактивті тақта









Оқулық































































Дәптер





Сабақтың соңы

5 мин















































1 мин

Тапсырма

Суреттерге мұқият қараңыз. Әр қатардағы жануарлар тобын атаңыз. Бос орынға

сол топқа жататын жануардың суретін салыңыз..

Бағалау критерийі

Білім алушы

суреттегі жануарлар тобын атайды;

- бірінші қатарға жабайы жануардың суретін салады;

- екінші қатарға үй жануарының суретін салады.

Дескриптор: Білім алушы

- жабайы жануарларды анықтайды және сәйкес бағанға

орналастырады;

- үй жануарларын анықтайды және сәйкес бағанға

орналастырады



Рефлексия



Shape1



















































Алма суреттері

Саралау тапсырмалары ар-қылы оқушылардың деңейін анықтау мақсатында төмендегідей тапсырма ұсынылды.

А деңгейі: Жануарлар мен өсімдіктердің түрлерін ажырата алады.

Сдеңгейі: Жануарлар мен өсімдіктердің ұқсастығын тауып , жануарлар мен өсімдіктердің

айырмашылығын, пайдасы мен ұқсастығын ажыратады

Оқушылардың материалды меңгеру деңгейін анықтау мақсатында қолданылған ҚБ әдістері:

Мұғалімнің ауызша кері байланысы

Қолпаштау, мадақтау

«Басбарбақ» әдіс арқылы бағалау

«Бағдаршам әдісі»

«Жұлдызша» әдісі

Оқушылар бірін-бірі бағалап,мұғалім кері байланыс ұсынады


Интерактивті тақтаны уақыттан тыс қолданбау. Сабақ кезіндегі қауіпсіздікті сақтау.







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!