Материалдар / Сабақ жоспары "Адамдар не үшін еңбек етеді?" 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Адамдар не үшін еңбек етеді?" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
458
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

Мұғалімнің аты- жөні:


Сынып:

Пән: Дүниетану

Ортақ тақырып: 2. Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен

Бөлімше: 3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және патриоттық.

Күні:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Тақырып:

Адамдар не үшін еңбек етеді?

Оқыту мақсаты

3.3.5.2 тұлғаның, отбасының, қоғам мен мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіру

Сабақтың мақсаттары (Күтілетін нәтижелер)

Барлық оқушылар:

  • еңбектің не екенін біледі;

  • адамның дамуына еңбектің тигізетін әсерін біледі.

Көптеген оқушылар:

  • жеке тұлғаның, отбасының дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіреді.






Кейбір оқушылар:

Қоғамның, мемлекеттің дамуындағы еңбектің рөлін түсіндіреді.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

жауапты нақтылау үшін өмірден мысалдар келтіреді; оқулықтағы мәтіннен алған ақпараттарды қолданады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Еңбек, қажеттіліктерді қамтамасыз ету, физикалық еңбек, ақыл-ой еңбегі

Диалогке/жазылымға қажетті тіркестер

Еңбек арқылы адам дамиды. Еңбек арқылы адам өз қажеттіліктерін өтейді.


Талқыланатын мәселелер:

Еңбек дегеніміз не? Адам не үшін еңбек етеді?

Адамның қандай қажеттіліктері бар? Еңбектің арқасында осы қажеттіліктерді қалай қамтамасыз етуге болады? Адамның, отбасының, қоғамның, мемлекеттің дамуына еңбектің тигізер әсері қандай?

Алдыңғы

білімдер

Балалардың еңбек туралы, көп адамдардың еңбектенетіні жайлы, сонымен қатар, еңбек адамды дамытатыны жайлы

білімдері (2-сыныптың материалдарынан).

Сабақ жоспары

Сабақ кезеңдері

Жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Ой қозғау 7 мин.

Уәждеме. Стартер.

  • Сәлеметсің бе, Күн!

  • Сәлеметсің бе, әлем!

  • Сәлеметсіз бе, мұғалім! Біз бүгін сыныпқа келдік,

Біздің білім алғымыз келеді. Ол да еңбек. Төмендегі жұмбақта не жайлы айтылған. Жауабын шеш.


Бір нәрсе білмегенді білгізеді, Өзіңді тұрсаң қарап күлгізеді. Жалғанда әңгімесі сондай қызық,

Жаныңды тыңдай берсең кіргізеді.

(Кітап)


  • Бүгін біз жаңа бөлімді оқуды бастаймыз. Ол қалай аталады екен, оқыңдаршы.






«Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен»

Қосалқы алғы бетті қарап шығыңдар. Бұл бөлімде қандай тақырыптарды сөз ететін боламыз?


1. Сабақтың тақырыбын анықтау.

  • Жұмбақты тыңдаңдар. Жұмбақтың жауабы сабағымыздың тақырыбын анықтауға көмектеседі.

Ертелі-кеш бақшаны Қазады әкем күрекпен.

Дейді ол жұмысты көршілер Ел көгерер ... (еңбекпен).

  • Бүгін біз сабақта адамдар не үшін еңбектенетінін айтатын боламыз.


Жаңа сабақ 30 мин

1. (Ұ) Сабақтың тақырыбы бойынша жұмыс. Мұғалім-оқушы диалогі

Балалар, кластерді толтыруды ұсынамын. Адамдар не үшін еңбектенеді?


Қағаз, маркер Оқулық



Еңбек құралдарының және қол еңбегін алмастырған мәшинелердің иллюстрациялары. Мысалы: қол орақ және комбайн, күрек және мотосоқа.


(оқушылар өз ойларын айтады, мұғалім тақтаға бекітілген қағаздарға жазады)


2. (Ө) Оқулықтағы мәтінмен жұмыс. Оқудың коммуникативтік дағдыларын


дамыту.


Мәтіннің бірінші бөлігін оқыңдар. Сұрақтарға жауап беріңдер. Өз ойларыңды


өмірден мысалдар келтіре отырып, дәлелдеңдер.


(Ж) Сөйлеудің, тыңдаудың коммуникативтік дағдыларын дамыту


Екіден отырып, «Талқылау», «Бақылау, зерттеу» айдарларындағы


тапсырмаларды орындаңдар.


Тапсырма орындалған соң:


Адамның дамуы үшін еңбек қажет екенін дәлелдеңдер.


Еңбек құралдары, еңбектің әдістері қалай өзгергеніне мысалдар келтіріңдер.


Отбасы үшін еңбектің маңызды екенін дәлелдеңдер.


Қоғам мен мемлекет еңбексіз еш дамымайтынын дәлелдеңдер.


3. Сергіту сәті


Ендi бiз демаламыз, Айналаны шоламыз.





Қол-аяқты кезекпен, Оңға-солға созамыз. Күн шыққанда сүйiнiп, Бәйшешектей иiлiп,

Бiз тынығып аламыз. Жиi-жиi жаттығып, Үлкен кiсi боламыз.

/ Б.Бөрiбаев/


4. (Ұ) Жіктеу. Мұғалім-оқушы диалогі

Тақтаға көрнекі суреттер ілінеді.

  • Бұл мамандықтарды қандай екі топқа бөлуге болады?

  • Ата-аналарыңның мамандықтары жайлы айтып беріңдерші.

  • Ата-аналарыңның еңбегі олардың өздеріне, отбасына, қоғамға, мемлекетке қандай пайда әкеліп жатыр?


(Ө) Коммуникативтік дағдыларды дамыту (оқу)

  • Мәтіннің екінші бөлігін оқыңдар.


5. (Ө) Оқудың, жазудың коммуникативтік дағдыларын дамыту.

Тапсырмаларды орындау.


Өздік жұмыс













Әртүрлі мамандықтағы адамдар бейнеленген көрнекі суреттер (ақыл- ой және дене еңбегі)





Оқулық Дәптер


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар


«Еңбек не үшін қажет?» деген сұраққа жауап береді және

жауабын негіздейді.

  1. Жауаптарды жұмыс дәптеріне жазады.

  2. Еңбектің қажет екендігіне 2 немесе одан да көп себептер табады.

Мақалдың басын соңымен дұрыс қосады.

  1. Мақалдың басы мен жалғасын дұрыс қосады.

  2. Мақалдың мағынасын түсіндіреді.

Ақыл-ой еңбегі мен дене

еңбегінің мамандықтарына

  1. Ақыл-ой еңбегіне 2-3 мамандық жазады.

  2. Дене еңбегіне 3-4 мамандық жазады.






мысалдар келтіреді.




ҚБ: Өзара бағалау (екі оқушы) Талқылау:

Ақыл-ой еңбегі дене еңбегімен қалай байланысады? Мысалдар келтіріңдер.


6. Сабақтың тақырыбы бойынша қорытынды

Сабақтың тақырыбы бойынша қандай қорытынды шығаруға болады?

Рефлексия 3 мин

Ал енді кластерге келейік.

  • Адамдар не үшін еңбектенеді?

  • Адамның, қоғамның, мемлекеттің дамуына тигізер еңбектің әсері қандай?

  • Қандай мамандықтар ақыл-ой еңбегімен, ал қандай мамандықтар дене еңбегімен байланысты?

Сабақтың басында дайындалған кластер

Үй тапсырмасы

Тапсырмаларды орындаңдар. Ата-анаңнан немесе үйдегі үлкендерден сұхбат алу.

Ата-анаңның еңбек жолында қалай дамығанын білу. Хабарлама дайындау.

Дәптер



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!