Материалдар / Сабақ жоспары "Ағаш отырғызамын"

Сабақ жоспары "Ағаш отырғызамын"

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
1571
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән аты: қазақ тіліСынып: Күні: ........................



Сабақ тақырыбы:


Ағаш отырғызамыз.
Білімділік:Көгалдандыру жұмыстарына қатысты сөздерді меңгерту.
Дамытушылық:Оқушылардың ауызекі сөйлеу тілін дамыту.
Тәрбиелік:Ағаштардың адам өміріндегі пайдасын түсіндіріп, оларды қорғай білуге тәрбиелеу.
Сілтеме:Оқу бағдарламасы, «Қазақ тілі» оқулығы.
Жетістік критерийлері:Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді, тақырып көлемінде қазақша қарапайым хабарлама жасай алады.


Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): мәтіндегі негізгі ойды білдіретін тірек сөздерді та- бады, сөздердің лексикалық мағынасын түсінеді, шағын мәтіндерді тыңдау барысында түсінгенін сурет, сызба және айтылым арқылы көрсете алады.


Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): сөздерді мағынасына қарай орынды қолданып, сыныптастарымен сұқбат құра алады.
Жаңа сөздер:Күрек, қазады, ұстайды.
Сабақта қолданылатын материалдар:Интерактивті тақта, слайдтар, үлестірме карточкалар, суретті плакаттар, смайликтер, фишкалар.
Оқыту әдістері:Түсіндіру, салыстыру, сұрақ-жауап, әңгімелеу, диалог, «Ыстық алақан» тренингі, «Ойлан, тапстратегиясы, «Әдемі аула», «Мылқау сурет» дидактикалық ойындары, «Баспалдақ» тәсілі, сергіту жаттығуы..
Дереккөздері:Әдістемелік құрал, дидактикалық материалдар, сөздік.




ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызуМұғалім ұйымдастыру кезеңінде «Ыстық алақан» тренингін өткізеді.Оқушылар «Ыстық алақан» тренингінің негізінде сәлемдеседі, бір-біріне жақсы тілектер айтып, сәттілік тілейді.
Өткен сабақты тексеруҮй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды.
  • Сенің аулаң қандай?
  • Аулада нелер бар?
  • Аулаң қандай?
  • Сенің аулаң таза ма?
  • Ауланы кім сыпырады?


  • Үй тапсырмасын айтады, тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
    І. Қызығушылықты оятуМұғалім «Ойлан, тап стратегиясы бойынша алдын-ала тірек сөздерді тақтаға жазып қояды. Оқушылар тірек сөздермен байланысты негізгі сөзді тапқаннан кейін бүгінгі сабақтың мақсатымен таныстырады.Тірек сөздерді қолдану арқылы тақырыпқа қатысты негізгі сөзді табады.








    ТапсырмаМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    ІІ. Мағынаны тану1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.


    Ә) «Дұрыс айт айдарында берілген сөздерді дұрыс айтуға машықтандырады, бірнеше рет қайталатады.Айтылым. Сөздерді дұрыс айтуға жаттығады, қайталайды.


    2. Мәтінмен жұмыс. Тыңдалым. Оқулықтағы тыңдалым мен оқылымға арналған мәтінді тыңдатады, сөздердің мағынасын түсіндіреді.Тыңдалым. Мәтінді мұқият тыңдайды, жаңа сөздерді қайталайды.


    3. Оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс А) Айтылым. Оқулықтағы 1, 2-тапсырманы орындатады.Айтылым. Сұраққа жауап береді,«Әдемі аула» о
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ