Ұйымдастырылған оқу
қызметі
Ересек тобы 4-5
жас
Білім беру
саласы:Таным
Білім беру
бөлімі: Құрастыру
Сабақтың
тақырыбы: Алма
Сабақтың
мақсаты: Танграмнан алманы
құрастыру.
Міндеттері: Білімділік: Күз мезгілінің құбылыстарын
қорытып өту.
Дамытушылық: Балалардың сөздік қорын
дамыту. Ойлау қабілетін, ұсақ моторикасын
дамыту.
Тәрбиелік: Балаларды бастаған ісін соңына
дейін аяқтауға тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілдері: лэпбук, сыни тұрғысынан
оқытудың элеметтері, сұрақ –жауап, түсіндіру, әңгімелеу, танграм,
АКТ.
Көрнекіліктер: лэпбук, «Не қайда өседі?»
дидактикалық ойыны, колаж, танграм.
Биллингвалдық
кешен: алма-яблока-apples
Іс-әрекет
кезеңдері
|
Тәрбиешінің
іс-әрекеті
|
Балалардың
іс-әрекеті
|
Ұйымдастырушылық
кезең
|
-Балалар қандай жыл мезгілі?
(Қазір күз мезгілі).
Колаж «Күз» мезгілі. Балалар
бірінен кейін бірі шығып, күз мезгілінің ерекшеліктерін айтып,
карточкаларды жапсырады.

-Балалар күзде жемістер мен
көкөністер піседі. Ал, қазір біз сендермен көкөністер мен
жемістерді ажыратамыз. «Не қайда өседі?» дидактикалық ойыны. Ағашта
өсетін өсімдіктерді ағашқа, жерде өсетін өсімдіктерді жерге
отырғызады.

|
Күз жыл мезгілінің
ерекшеліктерін айтып, колаж құрастыру.
Дидактикалық ойынын
ойнайды.
|
Негізгі
кезең
|
Танграмнан «алма»
құрастыру.

Сергіту сәті «Алма кетті
домалап» әніне би.

Алманы сипаттау (Түсі, пішіні,
пайдасы).

|
Алдарындағы үлгіге қарап,
алманы танграмнан құрастырады.
«Алма кетті домалап» әніне
билейді.
Алманы
сипаттайды.
|
Рефлексия:
|
Алма туралы тақпақтар
сұрау.
|
Алма туралы тақпақ
айтады.
|
Күтілетін
нәиже:
-
Нені білді: Күз мезгіліндегі
құбылыстарды біледі.
-
Нені меңгерді:Танграмнан алма
құрастыра алады.
-
Нені түсінді: Көкөністер мен
жемістердің айырмашылыған түсінді.