Сабақ жоспары "Алтын адам" 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Алтын адам" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл жаңартылған білім мазмұны бойынша сабақ беретін мұғалімдерге көмек ретінде
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:____________________________________


71 ЖОМ

Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна

Күні: 14.11.2017

СЫНЫП: 5

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны: 0

Сабақтың тақырыбы:


Алтын адам

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

5.А1.Тақырып бойынша меңгерген жаңа сөздерді олардың синонимдерімен, антоним, омонимдерімен қатар қолдану, ойын жеткізе білу.

5.ТБ1.3. Сан есім (бірліктер, ондықтар, жүз, мың) атауларын білу, орынды қолдану.

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Тақырыпқа қатысты нақты айтылған шағын хабарламаларды қолдану арқылы алтын адам жайлы түсінік алады

. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

. Мәтінмен таныстыру, жаңа сөздермен жұмыс жүргізу, сөйлем құрастыруға үйренеді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Жетістік крите- рийлері:

Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): тақырыпқа қатысты ақпараттар береді, ауызша сұрақтарға жауап береді.

Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): тақырып аясында сыныптастарымен тілдеседі, өз ойын айтады.

Оқушының жоғарғы жетістігі(ОЖЖ): тақырыпқа қатысты сыныптастарымен пікір алмасады, мәтін құрайды.

Тілдік құзіреттілік

Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпін

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Оқыту әдістері:

Әңгімелеу, талдау, сұрақ-жауап, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Биопоэма» тәсілі, «Оймоншақ» ойыны,

«Ішкі және сыртқы шеңбер» .

Пәнаралық байланыс

Музыка, қазақ тілі.

Сабақтың жоспары

Жоспарланған уақыт

Сабақ барысы :

Бағалау түрлері

Басталуы

5 минут

Ұйымдастыру кезеңі 2 минут

Топтарға бөлу.

Тірек сөздер бойынша топқа бөліну.

Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық деген сөздер болу керек.

Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.

Үй тапсырмасын тексереді. Кемшіліктерді анықтайды, түзетеді, бағалайды

Ой қозғау»

1-топ: бақыт

2-топ: қуаныш

3-топ: шаттық





Тренинг жазылған парақшалар

Жаңа білім

10 минут








Алтын адам» туралы көрсету , табылған бұйымдар туралы айту.

.Алтын адам — Алматы облысындағы Есік қаласының солтүстігіндегі Есік өзенінің сол жақ жағалауындағы темір дәуірінен сақталған сақ обасынан табылған алтын киімді сақ жауынгерінің мүрдесі (5 ғасыр). 1969 – 1970 жылы археолог Кемел Ақышев тапқан.[2] Алтын адам киімі 4 мыңға жуық алтын әшекейлермен безендірілген. Әшекейлер барыс, бұлан, таутеке, арқар, ат, түрлі құс бейнелерін беретін «хайуанат нақышында» жасалған.[3] Бас сүйектің сол жағынан жаһұт тастармен әшекейленген алтын сырға табылды. Бас киімі кейінгі қазақ киімі үлгілеріне ұқсас, биік, шошақ төбелі, ұзындығы 70 см шамасында. Мойнында дөңгелек жүзік сияқты алтын алқа, іш көйлегі, көкірегінің тұсы, жеңі алтын тоғалармен өрнектелген, саусағында екі алтын жүзік, камзолы құрастырылмалы ауыр белбеумен буылған. Белбеуге аңға ұқсас бейнелер, 16 тоға жапсырылған, оң жағында қызыл қынапты ұзын семсер, сол жағында алтын пластиналар жапсырылған қынға салынған темір қанжар– ақинақ, шалбар балағы да алтын тоғалармен әшекейленген. Есік обасынан алынған археологиялық мәліметтерге қарап, бұл адамның біздің заманымыздан бұрынғы 5 – 4 ғасырларда өмір сүргені анықталды. Киім үлгісі, жерлеу рәсімі, Алтын адамның Жетісу жерін мекендеген сақтардың көрнекті елбасының ұлы немесе жас көсем, әскербасы екенін айқын көрсетеді.[4] Көне дәуірдегі материалдық мәдениетөнермифология, т.б. салалардан мол дерек беретін Алтын адам сол кездегі сақтарда мемлекеттік өркениет ертеден қалыптасқанын дәлелдейді. Алтын адам – Қазақстанның азаттық символына айналды. Оның тұлғасы Алматының бас алаңына орнатылды, төбе бөркіндегі қанатты тұлпарлар бейнесі елтаңбамызға енді. : 
Мұғалім «Биопоэма» тәсілін қолданып, әрбір оқушыға «Алтын адам» деген тақырып бойынша А4 парағына жазылған бірнеше сауал береді.

Оқушылар 1—1,5 минут ішінде бір параққа сауалдарға жауап береді. Биопоэмалар оқылады, талданады
1.Сөздік жұмысы.

Қол бастау, көсем болу- әскери қолбасшы болу

Зер-әшекей

Мәртебелім-құрметтім

Төрт құбыла-дүниенің төрт жағы

Оқулық. Кеспе мәтіндер.


Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі мате- риалдар, А4 парағы, кесте.





























Ортасы

10 минут













1. Сөздікпен жұмыс. А) Мұғалім интерактив-

ті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады, аудармасын айтады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.

2. Мәтіналды жұмыс. А) Айтылым. Оқулықтағы 1-тапсырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Оқулықтағы 2-тапсырманы орында- тады.

3. Мәтінмен жұмыс. А) Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді мәнерлеп, дұрыс оқуға машықтандыру үшін 3-тап- сырманы орындатады.

Ә) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазуға машықтан- дыру үшін 4, 6-тапсырманы орындатады.

Б) Айтылым. Дұрыс айтуға, жаңа ақпаратты қа- былдауға машықтандыру үшін 5, 8-тапсырманы орындатады.

4. Сергіту сәті. Оқулықтағы 12-тапсырманы орын- датады.

5. Мәтінсоңы жұмыс. А) Жазылым. 10-тапсырманы орындатады.

Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, қайталайды.

Айтылым. Дұрыс айтылуымен ауызша жаттығу жүргізеді.

Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.

Жазылым. Қайнаркөздерден Алтын адам туралы ақпарат табады, қызықты

мәліметтер жинайды, хабарландыру мәтінін жазады.

Тыңдалым. Оқылым. Мәтінді тыңдайды, оқиды.


«Интерактивті тақта, слайдтар, тақырыпқа қатысты альбомдар, буклеттер, кітап көрмесі, үлестірмелі мате- риалдар, А4 парағы, кесте.

Сергіту сәті

2 минут

«Қызыл гүлім-ай» биі

Би билейді

Аяқталуы

Сабақты бекіту

10 минут

-Жұптық жұмыс. Мұғалім оқушылардың ой-өрісін дамыту үшін «Жеңілдетілген анықтама» блиц ойынын ұйымдастырады. Шарты: әр жұпқа жаңа тақырып бойынша бір сөз беріп, оқушылардың әрқайсысына түсінікті болатындай сипаттап беруін сұрайды.

Оқулықтағы 11-тапсырманы орындатады

Әр жұп өзіне берілген сөзді түсіндіріп береді.

Айтылым. Ақпарат көздерінен «Алтын адамға» қатысты материалдар жинап, тұсакесер жасайды.

«Ішкі және сыртқы шеңбер» техникасы бойынша өзара бір-бірін бағалайды.



Карточкада жазылған терминдер



Бағалау


5 минут







Кері байланыс

3 минут


Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.


Оқушының аты-жөні

«Стикер

дегі диалог» әдісі

«Пкірлер» парағы әдісі

«Броундық қозғалыс»

«Карточкадағы терминдер» әдісі

Балл













Рефлексия парағы


Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері

Сабақтағы жетістіктерім

Оның себептері







Бағалау парақшасы








Қағаз қиындылары.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.01.2018
4313
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі