Материалдар / Сабақ жоспары "Ақпаратты кодтау " 2 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Ақпаратты кодтау " 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
ақпарат алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
827
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Күні17.02.2017Пән мұғалімі: Г.С.Сисенова2 «б» -сынып
Сабақ тақырыбы:Ақпаратты кодтау
Сілтеме2-сынып "Информатика" жұмыс дәптері, интернет материалдары
Мақсаты: Оқушыларға кодтау ұғымы туралы түсінік беру.
Уақыты Сабақ кезеңдеріМұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
І. Кіріспе2 минут









ІІ. Тұсаукесер5 минут









3 минут





ІІІ. Негізгі бөлім10 минут



















3 минут













5 минут















5 минут





















7 минут









ІҮ. Қорытынды2 минут



2 минут



1 минут







Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Сыныппен сәлемдесіп, қызыл, көк, жасыл түстер арқылы топтарға бөлу. Сабақта жоқ оқушыларды белгілеу.





"Серпінді сауал" арқылы өткенді еске түсіру- Балалар, өткен сабағымызда не туралы айтқан болатынбыз?







- Дұрыс, ендеше, балалар, бүгінгі сабағымызда ақпаратты кодтаумен танысып, оның қызметі туралы біліп түсінеміз.Кодтау – бұл ақпараттарды сақтау және толымдауға ыңғайлы етiп оны түрлендiру.Шындығына келгенде адамдар ойланбастан көптеген кодтарды қолданады. Бiздiң күнделiктi сөйлейтiн тiлiмiз де код болып табылады. Үйдiң, телефонның, пәтердiң нөмiрлерi – бұлар сан түрiндегi кодтар. Апта, ай атауларын да код деп атауға болады. Музыка дыбыстары ноталық таңбалармен кодталған. Барлық заттарда штрих-коды немесе жолақ коды бар. Радиомен байланысқанда Морзе әлiппесi қолданылады, ондағы әрiптер нүктелермен және сызықшалармен алмастырылады.Кейде шифрланған мәлiметтер бойынша қандай шифр коды қолданғанын анықтап, шифрланған мәтiндi табуға болады. Топтық жұмыс
  • Әр топқа Мұнда кiмнiң аттары жасырылған? АРУНА, ӘЛIМ.
  • Шатасып жатқан әрбiр жiптiң соңын тауып, басындағы әрiптердi қайталап жазып шық. Қандай сөз алынды? КҮНДЕЛIК.
  • Әрiптерден сөздер құрап жаз. Перне, алма, монитор.
  • Қандай сөздер құрастыруға болады? Кiтап, тиiн, ит, зымыран, қоян, сөмке, раушан. Келесi сұрақтарды қоюға болады, мысалы, кiм жаңғақты шаққанды жақсы көредi?
  • Сандардың өсу ретiне қарай әрiптердi орналастыр. КОД, ЖҮЙЕЛIК БЛОК
  • Торкөздердi тiлсызық арқылы толтыр.
  • →↑→→→→↑→→↓↓↓←↑←←←←←↑



    КIЛТ бейнесi пайда болды.Әр топ тапсырманы орындайды Топтық жұмысты "Бағдаршам" арқылы бағалау ұсынылады.

    Қорытынды: Кодтау дегеніміз не?Кодтау дегеніміз не?Мына суреттерден кодтау тәсілдерін бөліп бер.



    Жеке жұмыс Әр оқушыға жұмбақты оқып, оны жатқа жазу және шешуін табу тапсырылады. "Бас бармақ" арқылы бағалау ұсынылады.

    Рефлексия "Блоб ағашы" арқылы өз-өздерін бағалау.

    Үй тапсырмасыӨз ойымыздан кодтар кестесін ойлап, сөздерді кодтап келу Мысалы:А - Ә -

    Сабақ аяқталды. Сау болыңыздар!!!
    Мұғаліммен сәлемдеседі. Оқушылар топқа бөлініп, қауіпсіздік ережесін еске түсіреді.

    Оқушылар бір-бірлеріне доп лақтыру арқылы сұрақ қойып, өткенді еске түсіреді.

    Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсінеді. 







    Топтаса отырып сұрақтарды көшіріп жазып, кодтауды табады.  





























    Жұмбақты бірнеше рет іштерінен оқып, жатқа жазады, шешуін табады. Әр оқушы өз-өздерін бағалайды.



    Өз жұмыстарын "Бас бармақпен" бағалайды.











    Тапсырманы өз беттерімен орындайды.







    Өз-өздерін бағалап көрсетеді.

    Үйге тапсырма алады.









    .





     
    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!