І.
Кіріспе
2
минут
ІІ.
Тұсаукесер
5
минут
3
минут
ІІІ.
Негізгі
бөлім
10
минут
3
минут
5
минут
5
минут
7
минут
ІҮ.
Қорытынды
2
минут
2
минут
1
минут
|
Ынтымақтастық
атмосферасын қалыптастыру
Сыныппен сәлемдесіп,
қызыл, көк, жасыл түстер арқылы топтарға бөлу.
Сабақта жоқ оқушыларды
белгілеу.
"Серпінді сауал"
арқылы өткенді еске түсіру
- Балалар, өткен
сабағымызда не туралы айтқан болатынбыз?
- Дұрыс, ендеше,
балалар, бүгінгі сабағымызда ақпаратты кодтаумен танысып, оның
қызметі туралы біліп түсінеміз.
Кодтау – бұл
ақпараттарды сақтау және толымдауға ыңғайлы етiп оны
түрлендiру.
Шындығына
келгенде адамдар ойланбастан көптеген кодтарды
қолданады.
Бiздiң күнделiктi
сөйлейтiн тiлiмiз де код болып табылады. Үйдiң, телефонның,
пәтердiң нөмiрлерi – бұлар сан түрiндегi кодтар. Апта, ай атауларын
да код деп атауға болады. Музыка дыбыстары ноталық таңбалармен
кодталған. Барлық заттарда штрих-коды немесе жолақ коды бар.
Радиомен байланысқанда Морзе әлiппесi қолданылады, ондағы әрiптер
нүктелермен және сызықшалармен алмастырылады.
Кейде шифрланған
мәлiметтер бойынша қандай шифр коды қолданғанын анықтап, шифрланған
мәтiндi табуға болады.
Топтық
жұмыс
-
Әр топқа
Мұнда кiмнiң
аттары жасырылған? АРУНА, ӘЛIМ.
-
Шатасып жатқан әрбiр
жiптiң соңын тауып, басындағы әрiптердi қайталап жазып шық. Қандай
сөз алынды? КҮНДЕЛIК.
-
Әрiптерден сөздер құрап
жаз.
Перне, алма, монитор.
-
Қандай сөздер
құрастыруға болады? Кiтап, тиiн, ит,
зымыран, қоян, сөмке,
раушан.
Келесi
сұрақтарды қоюға болады, мысалы, кiм жаңғақты шаққанды
жақсы көредi?
-
Сандардың өсу ретiне
қарай әрiптердi орналастыр. КОД, ЖҮЙЕЛIК
БЛОК
-
Торкөздердi тiлсызық
арқылы толтыр.
→↑→↓→→→↑→→↓↓↓←↑←←←←←↑

КIЛТ бейнесi
пайда болды.
Әр топ тапсырманы
орындайды
Топтық
жұмысты "Бағдаршам" арқылы бағалау
ұсынылады.
Қорытынды: Кодтау дегеніміз
не?
Кодтау дегеніміз
не?Мына суреттерден кодтау тәсілдерін бөліп
бер.

Жеке
жұмыс
Әр оқушыға жұмбақты
оқып, оны жатқа жазу және шешуін табу
тапсырылады.
"Бас
бармақ" арқылы бағалау
ұсынылады.
Рефлексия
"Блоб
ағашы" арқылы өз-өздерін
бағалау.
Үй
тапсырмасы
Өз ойымыздан кодтар
кестесін ойлап, сөздерді кодтап келу
Мысалы:
А -
Ә -

Сабақ
аяқталды. Сау болыңыздар!!!
|
Мұғаліммен сәлемдеседі.
Оқушылар топқа бөлініп, қауіпсіздік ережесін еске
түсіреді.
Оқушылар бір-бірлеріне
доп лақтыру арқылы сұрақ қойып, өткенді еске
түсіреді.
Жаңа сабақтың тақырыбы
мен мақсатын түсінеді.
Топтаса отырып
сұрақтарды көшіріп жазып, кодтауды табады.
Жұмбақты бірнеше рет
іштерінен оқып, жатқа жазады, шешуін табады.
Әр оқушы өз-өздерін
бағалайды.
Өз
жұмыстарын "Бас
бармақпен" бағалайды.
Тапсырманы өз
беттерімен орындайды.
Өз-өздерін бағалап
көрсетеді.
Үйге тапсырма
алады.
.
|