Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Аққала»
Бағдарламалық мазмұны: Ақ түсті ермексаздың кесегін екі алақанымен домалақтау дағдысын осы іс-әрекетінде пысықтау, дамыту;екі бөліктен тұратын аққала сомдауды, аққаланың бейнесі айқындалу үшін қосымша заттарды пайдалануды үйрету;ойын арқылы мүсіндеу дағдыларын ұштау;баланың тілін дамыту;саусақтың ұсақ бұлшықеттері қимылын жетілдіру;ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Аққала туралы тақпақ айтқызу
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ- жауап, түсіндіру, көрсету,әңгімелеу.
Қажетті көрнекі құралдар:. Демонстрациялық көрнекіліктер, ақ түсті ермексаз,ермексаз кесуге арналған құрал,тұғырық, үлестірмелі материалдар
Билингвалдық компонент: аққала-снеговик, қар-снег, сәбіз-морковь, түйме-пуговица
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
-Сәлеметсіңдер ме, балалар.
Шаттық
шеңбер:
Осы кезде аққала кіріп
келіп, |
-Сәлеметсіз бе! Балалар шаттық шеңберін шеңбер құрып қимылмен орындайды. Балалар аққалаға назар аударады. -Сәлеметсіз бе, аққала. - Иә, дос боламыз. -Мүсіндеп көрейік. |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі |
-Алдымен балалар, мына суретке назар аударамыз. -Аққаланың түсі ақ, өйткені ол қардан жасалған. -Қараңдаршы, балалар, біздің аққаланың басы домалақ. Мынау- кеудесі, іші. Ал бұл- сұлбасы, ол жері үлкендеу. -Ермексаздан аққаланың домалақ денесін жасау үшін балалар, алақанымызбен ермексазды домалақтап шар жасаймыз. Билингвальды компонент: аққала-снеговик-snowman, қар-снег-snow, сәбіз-морковь-carrot, Сергіту сәті: Аппақ қарды уыстап, алақанға салайық. Оңға бір рет, солға бір рет, мойын бұрып алайық. Домалақтап аппақ қармен, біз аққала жасайық! -Балалар, алдымыздағы үлгі суретке қарап, жұмысымызды бастаймыз. -Балалар, аққаланың түсі қандай? -Дұрыс айтасыңдар, қолымызға ақ ермексаздан бір кішкене кесегін аламыз –бұл біздің сомдайтын аққаланың басы болады. Енді кесекті алақанымызбен домалақтап, шар жасаймыз. -Міне балалар, аққаланың басы дайын. (көрсету) -Ал енді денесін дәл осылай, сәл үлкендеу етіп мүсіндеп, басы мен денесін бір-біріне жабыстырамыз. -Қолдарын сомдау үшін, ақ түсті ермексаздың кішкене бөлшектері керек. Осы бөлшектерді де алақанымызбен домалақтап, екі жағына жабыстырып орналастырамыз. Ал мына түймелерден- көз, сәбіздерден мұрнын жасаймыз.
Аққала: -Ой, рахмет балалар,
өте әдемі болып шықты.
Аққала:-Ал балалар , сендермен уақыт жылдам өтіп қалыпты. Далаға шығатын уақыт болып қалыпты, қайтуым керек. -Балалар, бізден естелікке Аққалаға жасаған кішкентай аққаларымызды сыйға тартайық. Аққала:-Балалар, сендерге көп рахмет! Келесі жылы кездескенше сау болыңдар! |
Балалар суретке назар аударады. -Аққала қардан жасалған. Зейін қойып тыңдайды. Екі қолдарымен ауада аққаланың бейнесін келтіреді. Қайталайды: аққала-снеговик-snowman, қар-снег-snow, сәбіз-морковь-carrot, Балалар орындарынан тұрып, жерге еңкейіп қар алып, алақанға салып, қолдарыңдағы қарды домалақтай беріп, бойларын тік ұстап, мойындарын барынша соза қарайды. -Аққаланың түсі ақ. Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдап, жұмысын бақылайды. Балалар қолдарына ақ ермексаздың бір кішкене кесегін алып, аққаланың басын, денесін, қолдарын домалақ шар тәрізді мүсіндейді.
- Бір топ бала далада -Иә, кішкентай аққаларымызды естелікке сақтап, біздерді есіңе алып , «Бәйтерек» тобына тағы да келіп тұр. -Сау бол, аққала. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
-Балалар біздерге бүгін қандай қонақ келді? -Оның көңіл-күйі неге болған жоқ? -Ал біз оған көмектесе алдық па? Жарайсыңдар балалар. Рахмет сендерге. |
-Аққала келді. -Себебі, аққаланың өзіне ұқсас досы болған жоқ. -Иә, біз оған өзіндей аққаланы ермексаздан мүсіндеп бердік. |
Күтілетін нәтиже :
Нені біледі:. Аққаланың қардан жасалатынын білді.
Қандай түсініктерді игереді :Домалақ пішінді сомдауды, ақ түс -қардың түсі , яғни қардай аппақ дегенді білдіретінің түсінді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:. Мүсіндеуде ермеказды дұрыс қолдану дағдыларын меңгерді.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Аққала " мектепалды даярлық
Сабақ жоспары "Аққала " мектепалды даярлық
Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы
Тәрбиеші: Танбаева Лаура Ароновна
Білім беру саласы: «Шығармашылық»
Бөлімі: Мүсіндеу
Тақырыбы: «Аққала»
Бағдарламалық мазмұны: Ақ түсті ермексаздың кесегін екі алақанымен домалақтау дағдысын осы іс-әрекетінде пысықтау, дамыту;екі бөліктен тұратын аққала сомдауды, аққаланың бейнесі айқындалу үшін қосымша заттарды пайдалануды үйрету;ойын арқылы мүсіндеу дағдыларын ұштау;баланың тілін дамыту;саусақтың ұсақ бұлшықеттері қимылын жетілдіру;ұқыптылық пен тазалыққа тәрбиелеу.
Алдын-ала жүргізілетін жұмыстар: Аққала туралы тақпақ айтқызу
Әдіс-тәсілдер: Сұрақ- жауап, түсіндіру, көрсету,әңгімелеу.
Қажетті көрнекі құралдар:. Демонстрациялық көрнекіліктер, ақ түсті ермексаз,ермексаз кесуге арналған құрал,тұғырық, үлестірмелі материалдар
Билингвалдық компонент: аққала-снеговик, қар-снег, сәбіз-морковь, түйме-пуговица
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Себепті қызығушылығын ояту кезеңі |
-Сәлеметсіңдер ме, балалар.
Шаттық
шеңбер:
Осы кезде аққала кіріп
келіп, |
-Сәлеметсіз бе! Балалар шаттық шеңберін шеңбер құрып қимылмен орындайды. Балалар аққалаға назар аударады. -Сәлеметсіз бе, аққала. - Иә, дос боламыз. -Мүсіндеп көрейік. |
|
Ұйымдас-тырушылық ізденіс кезеңі |
-Алдымен балалар, мына суретке назар аударамыз. -Аққаланың түсі ақ, өйткені ол қардан жасалған. -Қараңдаршы, балалар, біздің аққаланың басы домалақ. Мынау- кеудесі, іші. Ал бұл- сұлбасы, ол жері үлкендеу. -Ермексаздан аққаланың домалақ денесін жасау үшін балалар, алақанымызбен ермексазды домалақтап шар жасаймыз. Билингвальды компонент: аққала-снеговик-snowman, қар-снег-snow, сәбіз-морковь-carrot, Сергіту сәті: Аппақ қарды уыстап, алақанға салайық. Оңға бір рет, солға бір рет, мойын бұрып алайық. Домалақтап аппақ қармен, біз аққала жасайық! -Балалар, алдымыздағы үлгі суретке қарап, жұмысымызды бастаймыз. -Балалар, аққаланың түсі қандай? -Дұрыс айтасыңдар, қолымызға ақ ермексаздан бір кішкене кесегін аламыз –бұл біздің сомдайтын аққаланың басы болады. Енді кесекті алақанымызбен домалақтап, шар жасаймыз. -Міне балалар, аққаланың басы дайын. (көрсету) -Ал енді денесін дәл осылай, сәл үлкендеу етіп мүсіндеп, басы мен денесін бір-біріне жабыстырамыз. -Қолдарын сомдау үшін, ақ түсті ермексаздың кішкене бөлшектері керек. Осы бөлшектерді де алақанымызбен домалақтап, екі жағына жабыстырып орналастырамыз. Ал мына түймелерден- көз, сәбіздерден мұрнын жасаймыз.
Аққала: -Ой, рахмет балалар,
өте әдемі болып шықты.
Аққала:-Ал балалар , сендермен уақыт жылдам өтіп қалыпты. Далаға шығатын уақыт болып қалыпты, қайтуым керек. -Балалар, бізден естелікке Аққалаға жасаған кішкентай аққаларымызды сыйға тартайық. Аққала:-Балалар, сендерге көп рахмет! Келесі жылы кездескенше сау болыңдар! |
Балалар суретке назар аударады. -Аққала қардан жасалған. Зейін қойып тыңдайды. Екі қолдарымен ауада аққаланың бейнесін келтіреді. Қайталайды: аққала-снеговик-snowman, қар-снег-snow, сәбіз-морковь-carrot, Балалар орындарынан тұрып, жерге еңкейіп қар алып, алақанға салып, қолдарыңдағы қарды домалақтай беріп, бойларын тік ұстап, мойындарын барынша соза қарайды. -Аққаланың түсі ақ. Балалар тәрбиешіні мұқият тыңдап, жұмысын бақылайды. Балалар қолдарына ақ ермексаздың бір кішкене кесегін алып, аққаланың басын, денесін, қолдарын домалақ шар тәрізді мүсіндейді.
- Бір топ бала далада -Иә, кішкентай аққаларымызды естелікке сақтап, біздерді есіңе алып , «Бәйтерек» тобына тағы да келіп тұр. -Сау бол, аққала. |
|
Іс-әрекеттің бағалау кезеңі |
-Балалар біздерге бүгін қандай қонақ келді? -Оның көңіл-күйі неге болған жоқ? -Ал біз оған көмектесе алдық па? Жарайсыңдар балалар. Рахмет сендерге. |
-Аққала келді. -Себебі, аққаланың өзіне ұқсас досы болған жоқ. -Иә, біз оған өзіндей аққаланы ермексаздан мүсіндеп бердік. |
Күтілетін нәтиже :
Нені біледі:. Аққаланың қардан жасалатынын білді.
Қандай түсініктерді игереді :Домалақ пішінді сомдауды, ақ түс -қардың түсі , яғни қардай аппақ дегенді білдіретінің түсінді.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері:. Мүсіндеуде ермеказды дұрыс қолдану дағдыларын меңгерді.
шағым қалдыра аласыз













