Сабақтың
тақырыбы: Арифметикалық прогрессия
тақырыбына есептер шығару.
Сабақтың
мақсаты:
Білімділік: арифметикалық прогрессия
тақырыбы бойынша оқушылардың тірек білімдерінің деңгейі мен
тиянақтылығын тексеру және бағалау
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау
қабілетін, зейіні мен зердесін дамыту.
Тәрбиелік: дұрыс және нақты жауап беруге,
тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақ
түрі: білімді бастапқы деңгейде
тексеру және бағалау сабағы
Сабақ
әдісі: ішінара ізденушілік,
деңгейлік, ой қозғау
Көрнекілігі: формулалар, кесте,
слайд
Сабақ
барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Сөзжұмбақ шешу
Прогрессия
-
Санның жүзден бір бөлігі қалай
аталады? (пайыз)
-
Екінші мүшенің бірінші мүшеден азайтқанда шығатын
теңдігі қалай аталады? (айырма)
-
Ѕn арифметикалық прогрессияның n мүшесінің ..... деп
аталады? (қосынды)
-
формуласын енгізген атақты неміс математигі
кім? (Гаусс)
-
Архимед қай елдің ғалымы?
(Грек)
-
Мүшелерін нөмірлеп шығуға болатын шексіз сандар
жиынын қалай атаймыз? (тізбек)
-
Ұлы
ағылшын ғалымы, математигі, физигі (Исаак)
-
Әріпті өрнекті енгізген математик?
(Франсуа Виет)
-
Арифметикалық прогрессия мүшелерінің
қосындысының формуласын дәлелдеген грек
оқымыстысы? (Диофант)
-
Ерте заманда қолданған ұзындық
өлшемі? (ярд)
ІІІ. «Кім жылдам?»
n – мүшесінің формуласын пайдаланып прогрессияның
мүшесін табу.
-
a1=-2, d=3, a6 =?
-
a1=3, d=5, a7 =?
-
a1=21, d=-3, a8 =?
-
a4=7, d=1,5, a11 =?
IV. Деңгейлік тапсырмалар
1-нұсқа.
-
a1=-40, d=1,5,
a8 =?
-
a5=-4,5, a7 =-7,5, a1=?
-
a4=4,
a17 =-17. S17=?
2-нұсқа.
-
a1=-25, d=6, a32 =?
-
a4=14,5, a6 =12, d=?
-
a4=1,
a9 =11, S20=?
V. «Сәйкестікті
тағайындаңыздар»
Формула
|
Есептеу үшін
қолданылады
|
1.
|
А. Арифметикалық прогрессияның n – ші
мүшесін
|
2. an=a1+(n-1)d
|
В. Квадрат теңдеудің түбірлері мен
коэффициенттерінің ара қатынасын
|
3.
|
С.
Екі өрнектің айырымы мен қосындысының квадратын
|
4.
|
Д. Квадрат теңдеудің түбірлерін
|
Виет теоремасы
|
Е. Арифметикалық прогрессияның
қосындысын
|
VI. Сергіту ойыны. «Математикалық
вальс»
1 –
ші топқа есеп беріледі, екінші топқа есептің жауабы беріледі.
Берілген есептер бойынша қарсы топтан есептің жауабын табу арқылы
әр оқушы өзінің парын табады.
-
an+1=
неге тең?an+d
-
a1, d
арқылы
a50өрнекте?
a1+49
-
an=
неге тең?
a1+(n-1)d
-
a1=20,
d=3 тең болса,
ондаa5есепте?32
-
a1=2,
a10=92,
d=?10
-
a6+a9+a10+a15=20,
S19=?
95
VII. Бағалау.
Оқушыларды орындаған жұмыстары
бойынша бағалау.