|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
Құрманғалиева Шынар Қайыркенқызы 07.02. |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: 11 |
Қатыспаған оқушылар саны: жоқ |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арыстанбап кесенесі |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.1.5.1 – тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.3.3.1 – орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 6.4.4.1 – мәлеметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау |
|||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Берілген мәтіннің негізгі ойын анықтап,
постер құра алады. Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді қолданып, сұрақтар қоя біледі. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырыпқа байланысты ақпаратты тиянақтап, сұрақтарға жауап бере отырып негізгі ойды анықтайды, ақпаратты өмірде қолдана алады. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Мәтіннен негізгі ойды анықтап, ат қоя алады. Трек сөздерді қолданып, сұрақтар қоя біледі. Мәтінді оқып, ақпаратты қолданып постер құрастыра алады. |
|||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Өзге ұлт өкілі балаларының қазақ тілінде дұрыс айту, жазу қабілеттерінің жетілуі |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда Отырар, Түркістан, Тараз деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Әр оқушы қолына берілген суретін алып топқа бөлінді Шарттық шеңбер Оқушылар бір –біріне тілектер тілейді. Өткен тақырыпты қайталау «Алма ағашы» Алма ағашынан алма алып, әр алмада берілген сұрақтарға жауап бере отырып қайталау
|
1-топ: Отырар 2-топ: Түркістан 3-топ: Тараз |
||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут 2 минут Ортасы 15 минут Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Жаңа сөздер: Кесене, мазар Көріпкел Деректер Сәулетті 1.Сөздерді қолданып сөз тіркестерін және сөйлемдер құру. Бағалау: Әр дұрыс құралған сөз тіркесіне, сөйлемге «жұлдызша» беру.
2.Арыстан баб кесенесі туралы мәтінді әр топқа беріледі. Топтар оқып «Түртіп алу» стратегиясын қолданып мәтіннен керегін жазып алады. Арыстан баб кесенесі — көне Отырар жеріндегі сәулет өнері ескерткіші. Түркістан халқының арасында мұсылман дінін таратушы Қожа Ахмет Ясауидің ұстазы болған Арыстан баб ата қабірінің басына салынған. Кесене дәлізхана, мешіт, құжырахана, азан шақыратын мұнара сияқты жеке бөлмелерден құралған. Кесененің ең көне бөлігі қабірхана болуы тиіс. Қазір де оның едені басқа бөлмелермен салыстырғанда едәуір биік. Қабір үстіне алғашқы белгі 12 ғасыр шамасында салынған. Мазар 14 ғасырда қайта жөнделген. Арыстан баб кесенесі 20 ғасырдың басында жергілікті халықтың қаражатымен күйдірілген кірпіштен ауданы 35×12 метр, биіктігі 12 метр, бұрынғы Меккеге қараған есігі Түркістанға, Әзірет Сұлтанға бағытталып, Солтүстік жағы кесене, Оңтүстік жағы мешіт есебінде қайта жөнделген. Сергіту сәті: Мәтінмен жұмыс Оқылым. Тыңдалым. Арыстанбаб кесенесі - көне Отырар жеріндегі сәулет өнері ескерткіші. Бұл кесене XI ғасырда өмір сүрген діни көріпкел Арыстан баб мазарының үстіне салынған. Кесененің бірінші құрылысы XIV-XV ғасырға жатады. Сол құрылыстан кесілген айван тізбектері қалған. Тарихи деректер бойынша XII-XVIII ғасырларда кесене бірнеше рет қайта салынып, қайта жаңартылған. Қазіргі кезде бұл кесене Орталық Азиядағы қажылық міндетті өтейтін мұсылман киелі жерлерінің бірі болып саналады. Тапсырмалар:
Дескриптор:
Саралау: тапсырмада көп күш жұмсауды талап ететін оқушыларға қарқын тәсілімен қолдаймын.
Бағалау формасы: «Басбармақ» стратегиясы «Он қадам» әдісі бойынша сабақты аяқтау.
Сабаққа кері байланыс «Бағдаршам» стратегиясы арқылы. Бағалау: ең белсенді оқушыларға жұлдызшалар беру. Рефлексия парағы
Сабақ аяқталды сау болыңыздар!
|
Кеспе мәтіндер.
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
|
||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Арыстанбап кесенесі" 6 сынып
Сабақ жоспары "Арыстанбап кесенесі" 6 сынып
|
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
Құрманғалиева Шынар Қайыркенқызы 07.02. |
|||||||||||
|
СЫНЫП: 6 |
Қатысқан оқушылар саны: 11 |
Қатыспаған оқушылар саны: жоқ |
||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
Арыстанбап кесенесі |
|||||||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
6.1.5.1 – тірек сөздер, жетекші сұрақтар, мәтін тақырыбы арқылы негізгі ойды анықтау 6.3.3.1 – орта көлемді шығармаларды түсіну, тақырыбы мен негізгі ойды анықтау 6.4.4.1 – мәлеметтерді жинақтай отырып, тақырып бойынша постер, сызба-кестелер жасау |
|||||||||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:
Берілген мәтіннің негізгі ойын анықтап,
постер құра алады. Тақырыпқа байланысты тірек сөздерді қолданып, сұрақтар қоя біледі. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Тақырыпқа байланысты ақпаратты тиянақтап, сұрақтарға жауап бере отырып негізгі ойды анықтайды, ақпаратты өмірде қолдана алады. |
|||||||||||
|
Бағалау критерийі |
Мәтіннен негізгі ойды анықтап, ат қоя алады. Трек сөздерді қолданып, сұрақтар қоя біледі. Мәтінді оқып, ақпаратты қолданып постер құрастыра алады. |
|||||||||||
|
Тілдік құзіреттілік |
Өзге ұлт өкілі балаларының қазақ тілінде дұрыс айту, жазу қабілеттерінің жетілуі |
|||||||||||
|
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
|||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, көрнекілік. Рефлексия. |
|||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Қазақстан тарихы |
|||||||||||
|
Сабақтың жоспары |
||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
||||||||||
|
Басталуы 5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер бойынша топқа бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда Отырар, Түркістан, Тараз деген сөздер болу керек. Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді. Әр оқушы қолына берілген суретін алып топқа бөлінді Шарттық шеңбер Оқушылар бір –біріне тілектер тілейді. Өткен тақырыпты қайталау «Алма ағашы» Алма ағашынан алма алып, әр алмада берілген сұрақтарға жауап бере отырып қайталау
|
1-топ: Отырар 2-топ: Түркістан 3-топ: Тараз |
||||||||||
|
Жаңа білім 10 минут 2 минут Ортасы 15 минут Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут Кері байланыс 3 минут |
Жаңа сөздер: Кесене, мазар Көріпкел Деректер Сәулетті 1.Сөздерді қолданып сөз тіркестерін және сөйлемдер құру. Бағалау: Әр дұрыс құралған сөз тіркесіне, сөйлемге «жұлдызша» беру.
2.Арыстан баб кесенесі туралы мәтінді әр топқа беріледі. Топтар оқып «Түртіп алу» стратегиясын қолданып мәтіннен керегін жазып алады. Арыстан баб кесенесі — көне Отырар жеріндегі сәулет өнері ескерткіші. Түркістан халқының арасында мұсылман дінін таратушы Қожа Ахмет Ясауидің ұстазы болған Арыстан баб ата қабірінің басына салынған. Кесене дәлізхана, мешіт, құжырахана, азан шақыратын мұнара сияқты жеке бөлмелерден құралған. Кесененің ең көне бөлігі қабірхана болуы тиіс. Қазір де оның едені басқа бөлмелермен салыстырғанда едәуір биік. Қабір үстіне алғашқы белгі 12 ғасыр шамасында салынған. Мазар 14 ғасырда қайта жөнделген. Арыстан баб кесенесі 20 ғасырдың басында жергілікті халықтың қаражатымен күйдірілген кірпіштен ауданы 35×12 метр, биіктігі 12 метр, бұрынғы Меккеге қараған есігі Түркістанға, Әзірет Сұлтанға бағытталып, Солтүстік жағы кесене, Оңтүстік жағы мешіт есебінде қайта жөнделген. Сергіту сәті: Мәтінмен жұмыс Оқылым. Тыңдалым. Арыстанбаб кесенесі - көне Отырар жеріндегі сәулет өнері ескерткіші. Бұл кесене XI ғасырда өмір сүрген діни көріпкел Арыстан баб мазарының үстіне салынған. Кесененің бірінші құрылысы XIV-XV ғасырға жатады. Сол құрылыстан кесілген айван тізбектері қалған. Тарихи деректер бойынша XII-XVIII ғасырларда кесене бірнеше рет қайта салынып, қайта жаңартылған. Қазіргі кезде бұл кесене Орталық Азиядағы қажылық міндетті өтейтін мұсылман киелі жерлерінің бірі болып саналады. Тапсырмалар:
Дескриптор:
Саралау: тапсырмада көп күш жұмсауды талап ететін оқушыларға қарқын тәсілімен қолдаймын.
Бағалау формасы: «Басбармақ» стратегиясы «Он қадам» әдісі бойынша сабақты аяқтау.
Сабаққа кері байланыс «Бағдаршам» стратегиясы арқылы. Бағалау: ең белсенді оқушыларға жұлдызшалар беру. Рефлексия парағы
Сабақ аяқталды сау болыңыздар!
|
Кеспе мәтіндер.
ватмандар, түрлі-түсті маркерлер.
|
||||||||||
шағым қалдыра аласыз




















