Материалдар / Сабақ жоспары Ас қорыту жүйесі 3 сынып

Сабақ жоспары Ас қорыту жүйесі 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
санат үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Маусым 2018
2422
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың атауы Ас қорыту жүйесі
МақсатыБілімділігі: Оқушыларға ас қорыту мүшелері туралы таныстырып білімдерін жетілдіру, білімдерін шыңдау, ұғындыру. Ас қорыту жүйесі құрылысының ерекшелігін көрсету, құрылысын түсіндіру, асқорыту бездері мен ферменттердің рөлін ашу.Тәрбиелілігі: Тамақ ішу, оның сапасын және сақталу жөнінде өзін - өзі бақылау дағдысын қалыптастыру. Санитарлық гигиеналық дағдыға үйрету. Салауатты өмір сүру салтын насихаттау.Дамытушылығы: Оқушыларға ас қорыту мүшелерінің тірек - кесте сызбалармен түсіндіріп білімдерін одан әрі дамыту.
Күтілетін нәтиже

Психологиялық ахуалТоп-топ-топТопылдатып билеймізТонса біздің денемізТонды киіп аламызЗу-зу-зуШанамен зулаймызОқушылар шеңберде жиналып,мұғаліммен бірге бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту Асқазан туралы не білемізАсқазан – ішек ауруларының туындау салдарыӨмір бірақ рет беріледіАдам мүшесін улайдыТамақ жеу үшін өмір сүрмейміз,тіршілік ету үшін тамақ жейміз!Денім сау болсын десең?!Рефлексия. Табан сырын білейік. Ас қорыту мүшелерінің құрылысы Маңызы Қызметі1 Ауыз қуысы2 Жұтқыншақ3 Өңеш4 Асқазан (қарын)5 Аш ішек6 Тоқ ішек7 Ұйқы безі8 БауырЖаңа сабаққа деген қызығушылықтары оянып,ерекше ынтамен кіріседі.
Мағынаны тануАдам бір тәулікте 4 мезгіл тамақтануы қажет. Неге? (себебі, біздің асқорыту жүйеміздің жақсы жұмыс істеуі үшін, организмде әр уақытта қоректік заттар болу керек)2. Ал қоректік заттар дегеніміз не? (нәруыздар, көмірсулар, майлар, минералдар, тұздар, су мен витаминдер)3. Азықтық заттардың, қоректік заттардан айырмашылығы неде? (Құрамында нәруыздар, майлар және көмірсулар бар өсімдіктекті және жануартекті өнім; Нәруыздар, көмірсулар, майлар, минералды заттар, су, витаминдер, күрделі өңдеуге ұшырайтын органикалық қосылыстар)4. Адамның қалыпты өмір сүріп, дұрыс жұмыс атқаруына, адам организммін құрастырушы бір күндік нәруыз мөлшері 100 - 120 гр. Осы нәруыз тағы нелер түзеді? (ферменттер мен гормондар)5. Ас тағамдары әр түрлі болу керек? Себебін айт (үнемі бір түрлі тағамдар ішкенде оның сіңімділігі төмендейді және адамның тамаққа деген тәбеті тартпайды)Ас қорыту дегеніміз не? (тамақ өнімдерінің едәуір қарапайым, организмге сіңірілетін заттарға ұсақталу және ыдырау процесі)
Сергіту сәтіәулiк бойы тынбайтын,Болайықшы ақ жаңбыр (Ақырын жауған жауын тырсылын жасайды)Астан-кестен жауатынӨткiншi ендi бiз жаңбыр (Тез-тез жауған жаңбыр тырсылын келтiредi)Ой сергітеді,шашағандарыбасылады
Ой толғанысАс қорыту мүшелеріне сипаттама1. Ауыз қуысы2. Жұтқыншақ3. Өңеш4. Асқазан (қарын)5. Аш ішек6. Тоқ ішек7. Ұйқы без8. Бауыр
Үйге тапсырма Ас қорыту мүшесінің ҚұрлысыКүнделіктеріне жазып алады
Бағалау

Бағалау парақшасын толтырады.
Кері байланысСмайликтерді өзі қалаған нұсқаға жабыстырады


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ