Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:_________________________________
|
Мектеп: №71 жом |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна |
||
|
Күні:12-13.09.2017ж Сынып: 5-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Атам бата береді |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау 5.А2. Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Мәтінің мәнін түсінеді, сөйлеу арқылы, дәстүрлерді ажыратады. Көбі: Отбасындығы дәстүрлерді түсінеді, ажыратады, таниды. Анық сөйлеу арқылы, түсінгенін, постер арқылы көрсетеді. Кейбірі: Мәтіннің мәнін түсінеді, ажыратады, сұрақтарға жауап береді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Ауызша мәтін құрауда қазақша амандасу мәнерін дұрыс қолданады. Ұлттық этикет формаларын қажеттілігіне қарай орынды қолданады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
төр- почетное место қария- старик, старец, пожилой человек қонақ-гость төрлетіңіз- проходите, пожалуйста үлкендер- взрослые, пожилой человек |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Үлкенді кұрметтеуге, отбасылық дәстүрлерді ұғынуға тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін - өзі тану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Кескіндер, суреттер |
||
|
Бастапқы білім |
Отбасы дәстүрлері |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Кіріспе: 3 мин. 2-мин. Жаңа сабақ 5-мин. 10 мин Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин |
Амандасу. Күннен , жерден нәр алған Біз - өмірдің гүліміз. Бүгінгі күннің сәтінде Сәтті болсын күніміз -деп оқушылармен сабаққа бейімдету психологиялық ахуал жасалды. Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз.
Суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбы ашылады. (Тақтада оқушыларға арналған оқу мақсаты жазылады.) Оқылым дағдысы. 1- тапсырманы кезекпен оқып, аударып шығады. Тапсырманың соңында сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға оқушылар оқылған тапсырма бойынша жауап береді. Төр Төр қонақ бөлменің жоғарғы жағы. Ол жасы үлкен адамдар Қонақтар отыратын сыйлы орын. Қазақ үйге келген қонақты «төрлетіңіз» «төрге шығыңыз» деп отырғызып құрмет көрсетеді. Қазақ халқында дастарханға үлкендерден бұрын отыру ұят болып саналатын. Себебі алдымен ақ сақалды ата мен ақ шашты әжені сыйлап төрден орын береді .Үлкен кісілер көпті көрген сыйлы кісілер. Қазақта төріңнен қарт кетпесін деген сөз бар. Себебі қарт тілегін айтып, батасын береді. Сұрақтар : 1.Төр қайда орналасқан ? 2. Қазақ халқы үйге келген қонақты қалай қарсы алған ? 3.Қонаққа қалай құрмет көрсеткен? 4.Қазақ халқы төрге кімді отырғызған? 5.Қазақта қарт туралы қандай аталы сөздер бар? 6.Дастарханға кім бата береді? (Оқушылар ауызша жауап бере отырып, ішкі уәжді арттыра түсенді.) 2-Тапсырма Суреттердің бірін тыңдап, ауызша мәтін құрыңыз. Мәтінде қазақша амандасу түрлері және ұсынылған сөздер мен сөз тіркестерін қажетінше пайдаланыңыз. Ұсынылатын сөздер мен сөз тіркестері: шырағым, қарағым, көп жаса, жасың ұзақ болсын, мал-жан аман ба? Дескриптор - суреттерге таңдау жасайды; - сурет бойынша ауызша мәтін құрайды; - мәтінде қазақша амандасу түрлерін қолданады; - сөздер мен сөз тіркестерін суретке қатыстырып ұлтық этикет формаларын қолданды. Кері байланыс - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; - қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет. 3-тапсырма Белсенді оқу әдісімен оқушылар шеңберде тұрады, мұғалім оқушыларға тізбектей жеке -жеке сұрақтар қояды бір бірімен сұхбаттаса отырып сұрақтарға жауап береді. -Үйгекелген қонанақты қалай қарсы аласың? -Қонақтарды дастархандағы дәмге қалай шақырасың? -Дастаханға қандай тағам түрлерін қоясыңдар? -Дастарханға шақырылған қонақтар қай жерге отырады ? -Үй иелері қайда отырады? -Сен қайда отырасың? -Атаң қайда отырады? 4-тапсырма «Ой толғау» өз ойыңызды бос орынға жазыңыз.
А) Алыңыз – возьмите ә) Беріңіз - дайте Оқыңыз – читайте Тыңдаңыз - слушайте Ішіңіз – пейте Жазыңыз - пишите Көріңіз – смотрите Отырыңыз - садитесь Зейнеткер – пенсионер 1)Мұғалім оқиды. 2)Оқушылар – қайталайды. 3)Жуан, жіңішке сөздерді ажырату. 4)Тән дыбыстарды айтқызу. 5)Сөз тіркесін құрау. 6)Сөйлем құрастыру. 7)Доппен ойнату. Сөздердің меңгеруін тексеру. Бер + іңіз. Ал + ыңыз. Мәнерлеп оқимын. Менің атым – Нұржан. Менің атам бар. Олар ауылда тұрады. Ауылда қой, ешкі, сиыр бар. Атамның аты – Сәкен. Мен атам мен әжеме көмектесемін, оларды жақсы көремін.Бізде қазақта атаны сыйлаймыз, ол міндетті түрде төрде отыру керек
|
Музыка ойналады 3 түрлі стикерлер Отбасы, қариялар туралы суреттер кескіні |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Мен ... үйрендім. Мен ... білдім. Маған ... қиын болды. Қалыптастырушы бағалау: өте жақсы, жақсы, орташа. Үйге тапсырма: «Атам төрде отырады» атты сөйлемдер жазып келу. |
3 түрлі стикерлер |
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Атам бата береді" 5 сынып
Сабақ жоспары "Атам бата береді" 5 сынып
Қысқа мерзімді жоспар. Тексерілді:_________________________________
|
Мектеп: №71 жом |
Мұғалімнің аты-жөні: Юсупова Гулчехра Батирхановна |
||
|
Күні:12-13.09.2017ж Сынып: 5-сынып |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақтың тақырыбы |
Атам бата береді |
||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
5.О1. Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтау 5.А2. Қазақша амандасу мәнері мен ұлттық этикет формаларын пайдалану. |
||
|
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Мәтінің мәнін түсінеді, сөйлеу арқылы, дәстүрлерді ажыратады. Көбі: Отбасындығы дәстүрлерді түсінеді, ажыратады, таниды. Анық сөйлеу арқылы, түсінгенін, постер арқылы көрсетеді. Кейбірі: Мәтіннің мәнін түсінеді, ажыратады, сұрақтарға жауап береді. |
||
|
Бағалау критерийлері |
Ауызша мәтін құрауда қазақша амандасу мәнерін дұрыс қолданады. Ұлттық этикет формаларын қажеттілігіне қарай орынды қолданады. |
||
|
Тілдік мақсаттар |
төр- почетное место қария- старик, старец, пожилой человек қонақ-гость төрлетіңіз- проходите, пожалуйста үлкендер- взрослые, пожилой человек |
||
|
Құндылықтарды дарыту |
Үлкенді кұрметтеуге, отбасылық дәстүрлерді ұғынуға тәрбиелеу. |
||
|
Пәнаралық байланыс |
Өзін - өзі тану |
||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Кескіндер, суреттер |
||
|
Бастапқы білім |
Отбасы дәстүрлері |
||
|
Сабақ барысы |
|||
|
Сабақтың кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
|
Кіріспе: 3 мин. 2-мин. Жаңа сабақ 5-мин. 10 мин Сабақтың ортасы 10 мин 10 мин |
Амандасу. Күннен , жерден нәр алған Біз - өмірдің гүліміз. Бүгінгі күннің сәтінде Сәтті болсын күніміз -деп оқушылармен сабаққа бейімдету психологиялық ахуал жасалды. Ыстық орындық әдісі арқылы үй жұмысын тексеру 3 түсті стикерлерді сыныпқа таратамын, сол түскен стикері бойынша сабақ соңында сабақты өздері қалай түсінгендерін білдіреді. Сабақтың критериалды бағалау түрлері тақтада ілініп тұрды. Суреттерді тақтаға шашыраңқы түрде іліп қоямын. Көру арқылы оқушылармен бірге сабақтың тақырыбын анықтап аламыз.
Суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбы ашылады. (Тақтада оқушыларға арналған оқу мақсаты жазылады.) Оқылым дағдысы. 1- тапсырманы кезекпен оқып, аударып шығады. Тапсырманың соңында сұрақтар беріледі, сол сұрақтарға оқушылар оқылған тапсырма бойынша жауап береді. Төр Төр қонақ бөлменің жоғарғы жағы. Ол жасы үлкен адамдар Қонақтар отыратын сыйлы орын. Қазақ үйге келген қонақты «төрлетіңіз» «төрге шығыңыз» деп отырғызып құрмет көрсетеді. Қазақ халқында дастарханға үлкендерден бұрын отыру ұят болып саналатын. Себебі алдымен ақ сақалды ата мен ақ шашты әжені сыйлап төрден орын береді .Үлкен кісілер көпті көрген сыйлы кісілер. Қазақта төріңнен қарт кетпесін деген сөз бар. Себебі қарт тілегін айтып, батасын береді. Сұрақтар : 1.Төр қайда орналасқан ? 2. Қазақ халқы үйге келген қонақты қалай қарсы алған ? 3.Қонаққа қалай құрмет көрсеткен? 4.Қазақ халқы төрге кімді отырғызған? 5.Қазақта қарт туралы қандай аталы сөздер бар? 6.Дастарханға кім бата береді? (Оқушылар ауызша жауап бере отырып, ішкі уәжді арттыра түсенді.) 2-Тапсырма Суреттердің бірін тыңдап, ауызша мәтін құрыңыз. Мәтінде қазақша амандасу түрлері және ұсынылған сөздер мен сөз тіркестерін қажетінше пайдаланыңыз. Ұсынылатын сөздер мен сөз тіркестері: шырағым, қарағым, көп жаса, жасың ұзақ болсын, мал-жан аман ба? Дескриптор - суреттерге таңдау жасайды; - сурет бойынша ауызша мәтін құрайды; - мәтінде қазақша амандасу түрлерін қолданады; - сөздер мен сөз тіркестерін суретке қатыстырып ұлтық этикет формаларын қолданды. Кері байланыс - нені білді, нені үйренді; - не әлі де түсініксіз; - қандай бағытта жұмыс жүргізу қажет. 3-тапсырма Белсенді оқу әдісімен оқушылар шеңберде тұрады, мұғалім оқушыларға тізбектей жеке -жеке сұрақтар қояды бір бірімен сұхбаттаса отырып сұрақтарға жауап береді. -Үйгекелген қонанақты қалай қарсы аласың? -Қонақтарды дастархандағы дәмге қалай шақырасың? -Дастаханға қандай тағам түрлерін қоясыңдар? -Дастарханға шақырылған қонақтар қай жерге отырады ? -Үй иелері қайда отырады? -Сен қайда отырасың? -Атаң қайда отырады? 4-тапсырма «Ой толғау» өз ойыңызды бос орынға жазыңыз.
А) Алыңыз – возьмите ә) Беріңіз - дайте Оқыңыз – читайте Тыңдаңыз - слушайте Ішіңіз – пейте Жазыңыз - пишите Көріңіз – смотрите Отырыңыз - садитесь Зейнеткер – пенсионер 1)Мұғалім оқиды. 2)Оқушылар – қайталайды. 3)Жуан, жіңішке сөздерді ажырату. 4)Тән дыбыстарды айтқызу. 5)Сөз тіркесін құрау. 6)Сөйлем құрастыру. 7)Доппен ойнату. Сөздердің меңгеруін тексеру. Бер + іңіз. Ал + ыңыз. Мәнерлеп оқимын. Менің атым – Нұржан. Менің атам бар. Олар ауылда тұрады. Ауылда қой, ешкі, сиыр бар. Атамның аты – Сәкен. Мен атам мен әжеме көмектесемін, оларды жақсы көремін.Бізде қазақта атаны сыйлаймыз, ол міндетті түрде төрде отыру керек
|
Музыка ойналады 3 түрлі стикерлер Отбасы, қариялар туралы суреттер кескіні |
|
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Мен ... үйрендім. Мен ... білдім. Маған ... қиын болды. Қалыптастырушы бағалау: өте жақсы, жақсы, орташа. Үйге тапсырма: «Атам төрде отырады» атты сөйлемдер жазып келу. |
3 түрлі стикерлер |
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз














