Сабақ жоспары "Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің сабаққа дайындығы өзара байланысты екі кезеңнен тұрады: сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау және осы жоспарлауды әрбір сабаққа сәйкес нақтыландыру, әрбір жеке сабақтың жоспарын терең ойластыру мен құрастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Гуманитарлы- экономикалық колледж мекемесі

Сабақ жоспары № 1

Поурочный план


Пән Химия

Предмет

Топ

Күні







Курс тақырыбы І бөлім. Атом құрылысы тұрғысынан периодтық заң және химиялық элементтердің периодтық жүйесі.

Тема курса

Сабақ тақырыбы Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе.

Тема урока

Сабақтың типі: жаңа тақырыпты менгеру

Тип урока:

Сабақтың түрі: дәріс

Вид урока:

Оқытушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

Базалық

құзіреттілік

Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі, квант саны, периодтық заң және периодтық жүйе туралы ұғымдарды меңгерту.


Кәсіптік

құзіреттілік


Күнделікті өмірмен байланыстыра отырып химиялық заңдылықтарды түсіну.


О

Сабақ мақсаттары

Цели урока


қытушылық: Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі, квант саны, периодтық заң және периодтық жүйе туралы ұғымдарына білім негізін қалыптастыру.

обучающая :

Дамытушылық: Алған білімдерін бекіту және тереңдету.

развивающая:

тәрбиелік :

воспитательная : Ғылыми-материалистік көзқарас қалыптастыруға, білімдерін практикада пайдалана білуге тәрбиелеу.

Сабақта пайдаланатын әдістер: жеке ,топтық

Методы, используемые на уроке:

Сабақтың жабдықталуы:

Оборудование урока:

  • көрнекілік құралдар сызба, тірек-сызбалар

наглядные пособия

  • үлестірмелі материалдар тестер, кәртішкелер

раздаточный материал

  • оқытудың техникалық құралдары тақта

технические средства обучения

Пәнаралық байланыстар (межпредметные связи):

  • қамтамасыз ететін Физика (Резерфорд заңы). (Атом құрылысы).

  • обеспечивающие

  • қамтамасыз етілетін Химия (Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі, квант саны, периодтық заң және периодтық жүйе.

  • Обеспечиваемые

Әдебиет:

Литература: Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев,Н.Заграничная, Г.Абрамова «Химия»10-сын.

Н.Л. Глинка «Задачи и упражнения по общей химии»

Сабақтың мазмұны (содержание урока):


Эле-мент

Сабақтың элементтері, оқу мәселелері, оқыту әдістері мен формалары

Элементы урока, учебные вопросы, формы и методы обучения

1.




2.









3.




















4.



5.


6.




Ұйымдастырушылық кезең: ( 2 мин)

1.Білім алушылардың сырт бейнесі мен аудитория тазалығына назар.

2.Білім алушылармен танысу.

3.Пән бойынша өтілетін жоспармен таныстыру.

Тірек білімінің актуализациялық кезеңі

( 3 мин)

КShape1 ластер құрастыру.

Shape3 Shape2

Shape4

Химия


Shape6 Shape5

Shape8 Shape7

Shape9


Жаңа тақырыпты игеру: ( 40 мин)

Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе.

1933ж Нильс Бор Резерфордтың моделімен Планктың теориясын қолданып,атом моделінің құрылысын жасады.Атом құрылысы квант – механикалық теориясының ережелер:1.Электронның екі жақты табиғаты ( бөлшектік–корпускулалық және толқындық ) болады.Ол өзін бөлшек ретінде де , толқын ретінде де ұстай алады:бөлшек ретінде,электронның белгілі массасы мен заряды бар;мұнымен қатар қозғалыстағы электрон толқындық та қасиет көрсетеді,мәселен дифракцияға қабілеттілігімен сипатталады.2.Электрон үшін координат пен жылдамдықты бірден,бір сәтте дәл өлшеу мүмкін емес.Жылдамдықты неғұрлым дәл өлшенген сайын,соғұрлым координатта белгісіздік болады және керісінше.3.Атомдағы электрон белгілі траектория бойынша қозғалмайды,ядро маңындағы кеңістіктің кез келген бөлігінде бола алады,алайда оның атом кеңістігінің әртүрлі бөлігінде болу ықтималдылығы бірдей емес.Ядро айналасындағы электронның болуының ықтималдығы ең жоғары кеңістік атомдық орбиталь д.а.

Сабақты бекіту.(15мин)

Химиялық элементтердің тотығу дәрежесін және валенттілікті анықтауға тапсырмалар.

Үй тапсырмасын беру (3 мин)

§ 2.2-2.3-2.4. 5-14 бет

Сабақты қорытындылау ( 10мин)

1. Білімдерін бағалау.

2. Сабақты қысқаша қорытындылап аяқтау.


Оқытушы қолы: ________________ Балыкбаева А.С.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.12.2018
1284
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі