Материалдар / Сабақ жоспары "Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе"

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімнің сабаққа дайындығы өзара байланысты екі кезеңнен тұрады: сабақтарды тақырып бойынша жоспарлау және осы жоспарлауды әрбір сабаққа сәйкес нақтыландыру, әрбір жеке сабақтың жоспарын терең ойластыру мен құрастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Желтоқсан 2018
1148
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Гуманитарлы- экономикалық колледж мекемесі

Сабақ жоспары № 1

Поурочный план


Пән Химия

Предмет

Топ

Күні







Курс тақырыбы І бөлім. Атом құрылысы тұрғысынан периодтық заң және химиялық элементтердің периодтық жүйесі.

Тема курса

Сабақ тақырыбы Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе.

Тема урока

Сабақтың типі: жаңа тақырыпты менгеру

Тип урока:

Сабақтың түрі: дәріс

Вид урока:

Оқытушылардың дайындық деңгейіне қойылатын талаптар

Базалық

құзіреттілік

Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі, квант саны, периодтық заң және периодтық жүйе туралы ұғымдарды меңгерту.


Кәсіптік

құзіреттілік


Күнделікті өмірмен байланыстыра отырып химиялық заңдылықтарды түсіну.


О

Сабақ мақсаттары

Цели урока


қытушылық: Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі, квант саны, периодтық заң және периодтық жүйе туралы ұғымдарына білім негізін қалыптастыру.

обучающая :

Дамытушылық: Алған білімдерін бекіту және тереңдету.

развивающая:

тәрбиелік :

воспитательная : Ғылыми-материалистік көзқарас қалыптастыруға, білімдерін практикада пайдалана білуге тәрбиелеу.

Сабақта пайдаланатын әдістер: жеке ,топтық

Методы, используемые на уроке:

Сабақтың жабдықталуы:

Оборудование урока:

  • көрнекілік құралдар сызба, тірек-сызбалар

наглядные пособия

  • үлестірмелі материалдар тестер, кәртішкелер

раздаточный материал

  • оқытудың техникалық құралдары тақта

технические средства обучения

Пәнаралық байланыстар (межпредметные связи):

  • қамтамасыз ететін Физика (Резерфорд заңы). (Атом құрылысы).

  • обеспечивающие

  • қамтамасыз етілетін Химия (Атом құрылысының заманауи теориясы, атомдағы электрондар күйі, квант саны, периодтық заң және периодтық жүйе.

  • Обеспечиваемые

Әдебиет:

Литература: Н.Нұрахметов, Қ.Бекішев,Н.Заграничная, Г.Абрамова «Химия»10-сын.

Н.Л. Глинка «Задачи и упражнения по общей химии»

Сабақтың мазмұны (содержание урока):


Эле-мент

Сабақтың элементтері, оқу мәселелері, оқыту әдістері мен формалары

Элементы урока, учебные вопросы, формы и методы обучения

1.




2.









3.




















4.



5.


6.




Ұйымдастырушылық кезең: ( 2 мин)

1.Білім алушылардың сырт бейнесі мен аудитория тазалығына назар.

2.Білім алушылармен танысу.

3.Пән бойынша өтілетін жоспармен таныстыру.

Тірек білімінің актуализациялық кезеңі

( 3 мин)

КShape1 ластер құрастыру.

Shape3 Shape2

Shape4

Химия


Shape6 Shape5

Shape8 Shape7

Shape9


Жаңа тақырыпты игеру: ( 40 мин)

Атом құрылысының заманауи теориясы. Периодтық заң және периодтық жүйе.

1933ж Нильс Бор Резерфордтың моделімен Планктың теориясын қолданып,атом моделінің құрылысын жасады.Атом құрылысы квант – механикалық теориясының ережелер:1.Электронның екі жақты табиғаты ( бөлшектік–корпускулалық және толқындық ) болады.Ол өзін бөлшек ретінде де , толқын ретінде де ұстай алады:бөлшек ретінде,электронның белгілі массасы мен заряды бар;мұнымен қатар қозғалыстағы электрон толқындық та қасиет көрсетеді,мәселен дифракцияға қабілеттілігімен сипатталады.2.Электрон үшін координат пен жылдамдықты бірден,бір сәтте дәл өлшеу мүмкін емес.Жылдамдықты неғұрлым дәл өлшенген сайын,соғұрлым координатта белгісіздік болады және керісінше.3.Атомдағы электрон белгілі траектория бойынша қозғалмайды,ядро маңындағы кеңістіктің кез келген бөлігінде бола алады,алайда оның атом кеңістігінің әртүрлі бөлігінде болу ықтималдылығы бірдей емес.Ядро айналасындағы электронның болуының ықтималдығы ең жоғары кеңістік атомдық орбиталь д.а.

Сабақты бекіту.(15мин)

Химиялық элементтердің тотығу дәрежесін және валенттілікті анықтауға тапсырмалар.

Үй тапсырмасын беру (3 мин)

§ 2.2-2.3-2.4. 5-14 бет

Сабақты қорытындылау ( 10мин)

1. Білімдерін бағалау.

2. Сабақты қысқаша қорытындылап аяқтау.


Оқытушы қолы: ________________ Балыкбаева А.С.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!