Материалдар / Сабақ жоспары Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

Сабақ жоспары Атомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша жазылған жоспар ұстаздарға үлкен көмек болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2018
1202
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:7.2A Атомдар. Молекулалар. Заттар

Мектеп: Абай атындағы гимназия мектебіМұғалімнің аты-жөні: Жакупова Ғ.Р

Сынып: 7сынып



Сабқтың тақырыбыАтомның құрамы мен құрылысы. Изотоптар
Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.2.6 -алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын білу;

Сараланған сабақтың мақсаты (Қолдану)Барлық оқушылар: Алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын біледі. Оқушылардың басым бөлігі:Атом құрылысын есте сақтайды.Кейбір оқушылар:Алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын анықтай алады.
Күтілетін нәтижелерАлғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын туралы біле алады. Бір –бірінен ажырата алады, анықтай алады, сол негізде электрондық құрлысын жаза алады және есте сақтай алады.

Бағалау критерийіАлдыңғы жирма элементтің таңбасын біледі,периодтық жүйедегі орынын білуі,периодтық жүйедегі орнына сәйкес атом құрылысын айта алады.Ядроның құрамын анықтайды.
Ойлау деңгейінің дағдыларыБілу
Тілдік мақсаттар Оқушылар:Мәтінді оқиды,тыңдайды, ортақ түйінді шешімді жазады, диалогты сұқпаттасады, яғни айтылым болады.Лексика және терминология, пәндік терминдер:Атом, Атом қүрылысы, протон, нейтрон, электрон, ядро. Диалог пен жазуүшінпайдалысөздер мен тіркестер:Атом......тұрады. Атом құрылысында ...... болады. Нейтрон..... тең . Ядро ...... болады.
Құндылықтарға баулу Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау, қарым-қатынас жасау қабілеті; өзгелердің мәдениетіне және көзқарасына құрметпен қарау; денсаулық достық және айналадағыларына қамқорлық көрсету; өмір бойы оқуға дайын болу.
Пәнаралық байланысФизика . жаратылыстану
Алдынғы білім7.1.2.1 -атомдар мен молекулалардың айырмашылығын білу7.1.2.2 -әрбір элементтің химиялық таңбамен белгіленетіндігін және белгілі атом түрі екенін білу7.1.2.3 -элементтерді металдар мен бейметалдарға жіктеу7.1.2.4 -заттарды құрамына қарай жай және күрделіге жіктеу 7.1.2.5 -протон, электрон, нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін, массасын зарядын білу

Сабақ барысы
Сабқтың жоспарланған кезеңдеріСабақта жоспарланған жаттығу түлеріРесурс
Сабақтың басы



2 минут







8 минут





















5 минут
Оқушы назарын шоғырландыру; ынтымақтастық атомферасын орнату.Оқу мақсатын анықтау;Күтілетін нәтижені айқындау; Топтаустыру: «Пазл» тәсілі арқылы протон, нейтрон, электрон деп үш топқа бөлу.(Мақсатым тақырыптағы тірек сөздер негізінде протон, нейтрон, электрон ұғымдары туралы сабақ тақырыбымен байланыстыру)

«Сұрақты қағып ал» тәсілі бойынша өткен тақырыпқа байланысты сұрақты ауызша доп лақтырып қоямын, оқушы сұраққа жауап беріп, өзінің сұрағын басқа оқушыға қояды. Бұл тәсіл тілдік мақсаттың орындалуына көмек береді. Мұғалім қапшықты кезекпен оқушыларға лақтырады.



Ширату жаттығулары(Қабілетті оқушылардан нақты тапсырманы орындауға қажетті дағдыларды тұжырымдауын қадағалау)













Д.И.Менделеев периоттық жүйесі.АКТҮлестірме материалАтомМодельіВидеоролик





Сабақтың ортасы



20 минут



















3 минут
Видеоролик атом құрылысы.Мәтінмен жұмыс Борт журналы (Оқушылардың қажеттіліктерінҚанағаттандыру мақсатында мәтінмен жұмыс, бірлескен оқу жүзеге асады)Мұғалімнің қызыметі оқушылардың қажеттілігне қарай саралау арқылы үнемі түзетіліп отырады.Қол шапалақтау



Семантикалық карта











Сәйкестендіру









Сабқтың соңы

5минут
Кері байланыс: жазбаша кері байланыс

БББ кестесіБағалау дескриптор арқылы қорытынды бағалары қойылады . Бағалау: басбармақ, дескриптор арқылы өзін өзі бағалау.

Үйге тапсырма:Алғашқы 20 элементтің атом құрылысы (p+, n0, e-) мен атом ядросының құрамын анықтау



Саралау – Сізқандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетесіз? Басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?,Тапсырма, жіктеу, дереккөздер, диалог және қолдау көрсету, қарқын, қорытынды, бағалау



Қабілетті оқушылардан нақты тапсырманы орындауға қажетті дағдылардытұжырымдауын сұраймын.Қабілетті оқушыға күнделікті өмірде қоланылатынзаттың құрамын анықтау.асСодасы,ас тұзы,дәрілердің құрамы
























































Сабақ бойынша рефлекция



















Оқушылар сабақты түсінеді,жаңа сабақты меңгереді,атом құрлысын сипаттайды .протон, нейтрон сандарын анықтай алады.



































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ