Сабақ жоспары: Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар

Бөлім:

3-бөлім: Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Ильясова Х.Н.

Күні:

03.02.2025

Сыныбы: 8 а

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар үшін: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді; көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады.

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің ісәрекеті

Оқушының ісәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 мин.

(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі:

1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау.

2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру.

3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.

Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңілкүйін көтереді және бауырмалдығын оятады.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі.

Жаңа сабаққа

к іріспе

(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты

байланыстыру

мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бірбіріне сұрақтар қояды.

Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.

Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық

Гротекс қандай бейнелеу тәсілі?

Автор өз ойын қай жақтан баяндаған?

Мақсаты:

Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту.

Тиімділігі:

оқушының танымдық дағдысы артады.

Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға

ҚБ: Өз ойын

дұрыс

мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға

«Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.


талқылау жасағаннан кейін

мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады.


мүмкіндік береді.

Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында

кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады.


Сабақтың ортасы Мағынаны ашу

.35 мин.

6-тапсырма:

Автор өз ойын қай жақтан баяндаған? Не себепті автор өткен шақта сөйлейді? Берілген кестеге автордың атасы, әжесі, әкесіне және анасына деген

көзқарасын білдіретін сөйлемдерді жаз.

Жазылым:

Берілген кестеге автордың атасы, әжесі, әкесіне және анасына деген

көзқарасын білдіретін сөйлемдерді жаз.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор:

Жалпы - 6 балл. -Сұрақтарға жауап береді. -Кесте толтырады

Оқулық

Жазу дәптері

Group 1

7-тапсырма:

Повестен ауыспалы мағыналы сөздер мен фразеологизмдерді

тауып, кестені толтырыңдар.

Жазылым:

Повестен ауыспалы мағыналы сөздер мен фразеологизмдерді тауып, кестені толтырыңдарады.

Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады.

Дескриптор:

Жалпы-4 балл.

-Кесте

толтырады

Оқулық Жұмыс

дәптерлері.

Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия


5 мин.

«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне

Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан

белсенілігіне

қарай 1-10



сабаққа деген

көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі:

Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.

сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.

баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды

ынталандыру

үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.02.2025
167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі