Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім: Махаббат және абырой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ильясова Х.Н. |
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
Сыныбы: 8 а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді; көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің ісәрекеті |
Оқушының ісәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңілкүйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа
к |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бірбіріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық |
Гротекс қандай бейнелеу тәсілі? Автор өз ойын қай жақтан баяндаған? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
|
мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу .35 мин. |
№6-тапсырма: Автор өз ойын қай жақтан баяндаған? Не себепті автор өткен шақта сөйлейді? Берілген кестеге автордың атасы, әжесі, әкесіне және анасына деген көзқарасын білдіретін сөйлемдерді жаз. |
Жазылым: Берілген кестеге автордың атасы, әжесі, әкесіне және анасына деген көзқарасын білдіретін сөйлемдерді жаз.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 6 балл. -Сұрақтарға жауап береді. -Кесте толтырады |
Оқулық Жазу дәптері |
|
|
№7-тапсырма: Повестен ауыспалы мағыналы сөздер мен фразеологизмдерді тауып, кестені толтырыңдар. |
Жазылым: Повестен ауыспалы мағыналы сөздер мен фразеологизмдерді тауып, кестені толтырыңдарады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы-4 балл. -Кесте толтырады |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 |
|
|
|
сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс 8 сынып
Сабақ жоспары: Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс 8 сынып
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім: Махаббат және абырой |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Ильясова Х.Н. |
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
Сыныбы: 8 а |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Бала Бауыржан баяндаған таңғы көрініс |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу 8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану |
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар үшін: көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді; көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің ісәрекеті |
Оқушының ісәрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 5 мин. |
(Ұ). Ұйымдастыру кезеңі: 1.Оқушылармен амандасу, түгендеу. Сынып реттілігін қадағалау. 2.Жұмыс жасау ережені еске түсіру. 3.Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңілкүйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі көрінеді. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. |
|||
|
Жаңа сабаққа
к |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. Бірбіріне сұрақтар қояды. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі. Оқушылар сұрақтарға жауап беріп, өзара ұжымдық |
Гротекс қандай бейнелеу тәсілі? Автор өз ойын қай жақтан баяндаған? |
Мақсаты: Жылдам әрі функционалды түрде сыни ойлануды дамыту. Тиімділігі: оқушының танымдық дағдысы артады. Сонымен қатар оқушыға сабақтың өмірмен байланысын көрсетеді және сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтауға |
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
|
|
талқылау жасағаннан кейін мұғалім оқушыларға сабақтың тақырыбы, мақсатымен таныстырады. |
|
мүмкіндік береді. Саралау: Бұл жерде саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі көрінеді. Дұрыс мағынада жауап беруге бағыттау мақсатында кейбір оқушыларға ашық сұрақтар, ал кейбір көмек қажет ететін оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойылады. |
|
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу .35 мин. |
№6-тапсырма: Автор өз ойын қай жақтан баяндаған? Не себепті автор өткен шақта сөйлейді? Берілген кестеге автордың атасы, әжесі, әкесіне және анасына деген көзқарасын білдіретін сөйлемдерді жаз. |
Жазылым: Берілген кестеге автордың атасы, әжесі, әкесіне және анасына деген көзқарасын білдіретін сөйлемдерді жаз.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы - 6 балл. -Сұрақтарға жауап береді. -Кесте толтырады |
Оқулық Жазу дәптері |
|
|
№7-тапсырма: Повестен ауыспалы мағыналы сөздер мен фразеологизмдерді тауып, кестені толтырыңдар. |
Жазылым: Повестен ауыспалы мағыналы сөздер мен фразеологизмдерді тауып, кестені толтырыңдарады.
Осы тапсырманы орындау арқылы оқушылардың жазылым дағдысы қалыптасады. |
Дескриптор: Жалпы-4 балл. -Кесте толтырады |
Оқулық Жұмыс дәптерлері. |
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия
5 мин. |
«Бір ауыз сөз» әдісі. Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың |
Жеке жұмыс: Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 |
|
|
|
сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды. Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады. Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды. Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді. |
сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б. |
баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін «Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз
іріспе













