Сабақ жоспары "Басқатырғыш тапсырмалар" 1- сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Басқатырғыш тапсырмалар" 1- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мен санаттымды жоғарлатуға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Пәні: Математика

Тақырыбы: Басқатырғыш тапсырмалар

Күні:20.12.2017ж


Мұғалімнің аты-жөні: Ержан Төлеужан

Сынып: 1 «А»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар

1.4.2.2 бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептер, ребустар шешеді



Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады:

Сандардың көмегімен сөз құрай алады


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Топтасып жұмыс жасайды


Кейбір оқушылар орындай алады:

Сіріңке шиімен цифр құрастыра алады


Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады: басқатырғыш тапсырмаларды шешіп үйренеді.

Негізгі терминдер мен сөз тіркестерін: басқатырғыштар

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Басқатырғыштар - тапқырлыққа үйрететін қызықты тапсырмалар


Талқылауға арналған сұрақтар:

-Басқатырғыш тапсырмаларды қалай шығарамыз?

-Суреттегі компьютерлер қандай тоқ көзіне қосылғаннын анықтау. -Кестедегі сандардың заңдылықтарын пайдаланып қалай есеп шығарамыз?

-Алты сіріңкенің шиімен цифрларды қалай құрастырамыз?

Критерий

Бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептерді орындап үйренеді.

Дискриптор

Сандардың көмегімен сөз құрайды.

Бірдей цифрлармен есеп шығарады.

Сірңке шиімен цифр құрастырады.


Алдыңғы оқу

Бірдей сандардың заңдылықтарын біледі


Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

Басы



















Ортасы








І. Ұйымдастыру кезең:

Аспанға қарап ай көрдім

Төменге қарап жер көрдім

Оңға, солға бұрылдым

Егеменді ел көрдім

Қазақстан деген жер көрдім

Қазақстан деген ел көрдім

Фигуралардың көмегімен топқа бөлу Сабақтың мақсатымен таныстыру.

Тыңдалым:

Қызығушылығын ояту: «Кемпір мен ұрылар» ертегісін оқып беремін. Сапырып-сапырып Арманға бер,

Құйып-құйып Алмасқа бер,

Есіктегі екеуге бер,

Төрдегі төртеуге бер,

Өзің іште маған бер

Жауабы: 10адам


Топтық жұмыс: Оқушыларға басқатырғыш тапсырмала орындайтынын айтып, үлестірмелі дидактикалық материалдарды тарату. Үлгі ретінде тапсырманы қалай орындайтыны туралы түсінік беру.


Жеке жұмыс: «Жасырын сөздер» Әрбір сан әліпбидгі әріпті білдіреді. Берілген тапсырмада оқушылар цифрларды әріптерге сәйкестендіре отырып, сөздерді тауып оқиды.

Жауабы: жаз, қазақ, аға, әже, бала, қаз.


Жұптық жұмыс : «Компьютер». Компьютердің артында жазылған сандар үштігін толықтырып орындаған кезде қай компьютердің қай тоқ көзіне қосылып тұрғанын анықтауға болады.

Жауабы: а) 2 ә) 3 б)1



Шаттық шеңбері:






Суреттер, кеспе қағаздары.














Топтық жұмыс: «Шығарып көр» бірінші сызбада заңдылығы көрсетілген. Сол заңдылыққа сүйеніп қалған сызбаларды топтасып орындау.




Сергіту сәті: «Көңілді күн»



Топтық жұмыс: «Орындап көр»

Aлты сіріңке шиімен 6 цифрын құрастыру. 9 цифры шығатындай етіп, 1шиді ауыстырып қой, тағыда 1шиді ауыстырып қойғанда басқа цифр шығу керек






Видео көрсету







соңы

Кері байланыс:

-Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма?

-Басқатырғыш тапсырмалар қиын болды ма?

-Қандай басқатырғыш тапсырма сіздерге ұнады?


Қосымша мәліметтер


Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?


Тәрбиелік мәні: ұйымшылдыққа


Пəнаралық байланыс : сауат ашу, көркем еңбек


Құндылықтармен байланыс: Бірін бірі сыйлайды, тыңдайды


АКТ-мен байланыс:


Тапсырманы орындап болған соң мадақтап отырамын.

Әр тапсырма орындағанда смайлинкпен бағалап отырамын


Рефлекция: Сабақтың мақсаты

мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде

өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар

сəйкес болды ма?) Уақытты қалай

пайдаландым? Жоспарыма

қандай өзгерістер енгіздім жəне

неге?




Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланамыз. Сол жақтағы берілген сұрақтарға жауап береміз.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
21.12.2017
2141
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі