|
Пәні: Математика |
Тақырыбы: Басқатырғыш тапсырмалар |
|||||||
|
Күні:20.12.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ержан Төлеужан |
|||||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
1.4.2.2 бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептер, ребустар шешеді |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||
|
Сандардың көмегімен сөз құрай алады |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||
|
Топтасып жұмыс жасайды |
||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Сіріңке шиімен цифр құрастыра алады |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: басқатырғыш тапсырмаларды шешіп үйренеді. Негізгі терминдер мен сөз тіркестерін: басқатырғыштар |
|||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
||||||||
|
Басқатырғыштар - тапқырлыққа үйрететін қызықты тапсырмалар |
||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Басқатырғыш тапсырмаларды қалай шығарамыз? -Суреттегі компьютерлер қандай тоқ көзіне қосылғаннын анықтау. -Кестедегі сандардың заңдылықтарын пайдаланып қалай есеп шығарамыз? -Алты сіріңкенің шиімен цифрларды қалай құрастырамыз? |
||||||||
|
Критерий |
Бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептерді орындап үйренеді. |
|||||||
|
Дискриптор |
Сандардың көмегімен сөз құрайды. Бірдей цифрлармен есеп шығарады. Сірңке шиімен цифр құрастырады. |
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бірдей сандардың заңдылықтарын біледі |
|||||||
|
Жоспар |
|
|||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Басы Ортасы |
І. Ұйымдастыру кезең: Аспанға қарап ай көрдім Төменге қарап жер көрдім Оңға, солға бұрылдым Егеменді ел көрдім Қазақстан деген жер көрдім Қазақстан деген ел көрдім Фигуралардың көмегімен топқа бөлу Сабақтың мақсатымен таныстыру. Тыңдалым: Қызығушылығын ояту: «Кемпір мен ұрылар» ертегісін оқып беремін. Сапырып-сапырып Арманға бер, Құйып-құйып Алмасқа бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іште маған бер Жауабы: 10адам Топтық жұмыс: Оқушыларға басқатырғыш тапсырмала орындайтынын айтып, үлестірмелі дидактикалық материалдарды тарату. Үлгі ретінде тапсырманы қалай орындайтыны туралы түсінік беру. Жеке жұмыс: «Жасырын сөздер» Әрбір сан әліпбидгі әріпті білдіреді. Берілген тапсырмада оқушылар цифрларды әріптерге сәйкестендіре отырып, сөздерді тауып оқиды. Жауабы: жаз, қазақ, аға, әже, бала, қаз. Жұптық жұмыс : «Компьютер». Компьютердің артында жазылған сандар үштігін толықтырып орындаған кезде қай компьютердің қай тоқ көзіне қосылып тұрғанын анықтауға болады. Жауабы: а) 2 ә) 3 б)1 |
Шаттық шеңбері: Суреттер, кеспе қағаздары.
|
|
|||||
|
|
Топтық жұмыс: «Шығарып көр» бірінші сызбада заңдылығы көрсетілген. Сол заңдылыққа сүйеніп қалған сызбаларды топтасып орындау. Сергіту сәті: «Көңілді күн» Топтық жұмыс: «Орындап көр» Aлты сіріңке шиімен 6 цифрын құрастыру. 9 цифры шығатындай етіп, 1шиді ауыстырып қой, тағыда 1шиді ауыстырып қойғанда басқа цифр шығу керек |
Видео көрсету
|
||||||
|
соңы |
Кері байланыс: -Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? -Басқатырғыш тапсырмалар қиын болды ма? -Қандай басқатырғыш тапсырма сіздерге ұнады? |
|
||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|
|||||||
|
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс : сауат ашу, көркем еңбек Құндылықтармен байланыс: Бірін бірі сыйлайды, тыңдайды АКТ-мен байланыс: |
|
|||||
|
Тапсырманы орындап болған соң мадақтап отырамын. |
Әр тапсырма орындағанда смайлинкпен бағалап отырамын |
|
||||||
|
Рефлекция: Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге? |
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланамыз. Сол жақтағы берілген сұрақтарға жауап береміз. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Басқатырғыш тапсырмалар" 1- сынып
Сабақ жоспары "Басқатырғыш тапсырмалар" 1- сынып
|
Пәні: Математика |
Тақырыбы: Басқатырғыш тапсырмалар |
|||||||
|
Күні:20.12.2017ж |
Мұғалімнің аты-жөні: Ержан Төлеужан |
|||||||
|
Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
1.4.2.2 бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептер, ребустар шешеді |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: |
|||||||
|
Сандардың көмегімен сөз құрай алады |
||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: |
||||||||
|
Топтасып жұмыс жасайды |
||||||||
|
Кейбір оқушылар орындай алады: |
||||||||
|
Сіріңке шиімен цифр құрастыра алады |
||||||||
|
Тілдік мақсат |
Оқушылар орындай алады: басқатырғыш тапсырмаларды шешіп үйренеді. Негізгі терминдер мен сөз тіркестерін: басқатырғыштар |
|||||||
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: |
||||||||
|
Басқатырғыштар - тапқырлыққа үйрететін қызықты тапсырмалар |
||||||||
|
Талқылауға арналған сұрақтар: -Басқатырғыш тапсырмаларды қалай шығарамыз? -Суреттегі компьютерлер қандай тоқ көзіне қосылғаннын анықтау. -Кестедегі сандардың заңдылықтарын пайдаланып қалай есеп шығарамыз? -Алты сіріңкенің шиімен цифрларды қалай құрастырамыз? |
||||||||
|
Критерий |
Бірдей цифрлар мен фигуралардан тұратын басқатырғыш есептерді орындап үйренеді. |
|||||||
|
Дискриптор |
Сандардың көмегімен сөз құрайды. Бірдей цифрлармен есеп шығарады. Сірңке шиімен цифр құрастырады. |
|||||||
|
Алдыңғы оқу |
Бірдей сандардың заңдылықтарын біледі |
|||||||
|
Жоспар |
|
|||||||
|
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||||
|
Басы Ортасы |
І. Ұйымдастыру кезең: Аспанға қарап ай көрдім Төменге қарап жер көрдім Оңға, солға бұрылдым Егеменді ел көрдім Қазақстан деген жер көрдім Қазақстан деген ел көрдім Фигуралардың көмегімен топқа бөлу Сабақтың мақсатымен таныстыру. Тыңдалым: Қызығушылығын ояту: «Кемпір мен ұрылар» ертегісін оқып беремін. Сапырып-сапырып Арманға бер, Құйып-құйып Алмасқа бер, Есіктегі екеуге бер, Төрдегі төртеуге бер, Өзің іште маған бер Жауабы: 10адам Топтық жұмыс: Оқушыларға басқатырғыш тапсырмала орындайтынын айтып, үлестірмелі дидактикалық материалдарды тарату. Үлгі ретінде тапсырманы қалай орындайтыны туралы түсінік беру. Жеке жұмыс: «Жасырын сөздер» Әрбір сан әліпбидгі әріпті білдіреді. Берілген тапсырмада оқушылар цифрларды әріптерге сәйкестендіре отырып, сөздерді тауып оқиды. Жауабы: жаз, қазақ, аға, әже, бала, қаз. Жұптық жұмыс : «Компьютер». Компьютердің артында жазылған сандар үштігін толықтырып орындаған кезде қай компьютердің қай тоқ көзіне қосылып тұрғанын анықтауға болады. Жауабы: а) 2 ә) 3 б)1 |
Шаттық шеңбері: Суреттер, кеспе қағаздары.
|
|
|||||
|
|
Топтық жұмыс: «Шығарып көр» бірінші сызбада заңдылығы көрсетілген. Сол заңдылыққа сүйеніп қалған сызбаларды топтасып орындау. Сергіту сәті: «Көңілді күн» Топтық жұмыс: «Орындап көр» Aлты сіріңке шиімен 6 цифрын құрастыру. 9 цифры шығатындай етіп, 1шиді ауыстырып қой, тағыда 1шиді ауыстырып қойғанда басқа цифр шығу керек |
Видео көрсету
|
||||||
|
соңы |
Кері байланыс: -Бүгінгі сабақ сіздерге ұнады ма? -Басқатырғыш тапсырмалар қиын болды ма? -Қандай басқатырғыш тапсырма сіздерге ұнады? |
|
||||||
|
Қосымша мәліметтер |
|
|||||||
|
Саралау оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? |
Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс : сауат ашу, көркем еңбек Құндылықтармен байланыс: Бірін бірі сыйлайды, тыңдайды АКТ-мен байланыс: |
|
|||||
|
Тапсырманы орындап болған соң мадақтап отырамын. |
Әр тапсырма орындағанда смайлинкпен бағалап отырамын |
|
||||||
|
Рефлекция: Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сəйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жəне неге? |
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланамыз. Сол жақтағы берілген сұрақтарға жауап береміз. |
||||||
шағым қалдыра аласыз
















