Сабақ жоспары Биологиядағы басқару жүйесі 11-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Биологиядағы басқару жүйесі 11-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Биологиялық басқару жүйесінінің негізгі компоненттерін талдайды. - Тірі ағзадағы реттеудің негізгі принциптерін біліп, басқару жолдарын салыстырады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Координация және реттелу.


Мектеп: №9 мектеп-лицейі

Күн: 28.08.2020

Мұғалімнің аты-жөні: Ясин Ақбота

Сынып: 11

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Биологиядағы басқару жүйесі. "Басқару жүйесі" ұғымы. Температураның/көмірқышқыл газының/оттегі газының деңгейлерінің реттелуі мысалында кері байланыс принципі.


Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

11.1.7.1. Биологиядағы басқару жүйесін сипаттау.

Сабақ мақсаттары

Барлығы: Биологиядағы басқару жүйесін сипаттау.

Көпшілігі: Тірі ағзадағы реттеудің негізгі принциптерін біліп, басқару жолдарын салыстыру.

Кейбіреуі: Ағзаны күрделі реттеуге қатысатын механизмдердің диаграммасын салу.

Бағалау критерийлері

- Биологиялық басқару жүйесінінің негізгі компоненттерін талдайды.

- Тірі ағзадағы реттеудің негізгі принциптерін біліп, басқару жолдарын салыстырады.

- Ағзаны күрделі реттеуге қатысатын механизмдердің диаграммасын салады.

Тілдік мақсаттар


Оқушылар орындай алады: биологиялық басқару жүйесін сипаттау үшін қажетті терминологияны қолданады.

Пәнге қатысты лексика мен терминология:

Гомеостаз, детектор, регулятор, модулятор, эффектор, коррекция, физиология, рецептор, механорецептор, хеморецептор, эфференттік,афференттік, гипервентиляция т.б.

Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:

Гомеостаз (гр. 'homoios' - ұқсас, stasis - тепе-теңдік) - жүйенің қызмет ететін сыртқы ортасының өзгеруіне қатысты тұрақты қалыпта ұстау немесе реттеу үрдісі.

Детектор -модуляцияланған жоғары жиілікті тербелістен төмен жиілікті тербелісті бөліп алуға арналған құрылғы.

Модулятор (латынша modulon – өлшеймін, ретін сақтаймын) – сигналдарды түрлендіруді жүзеге асыратын құрылғы.

.........

Құндылықтар

«Мәңгілік ел» құндылықтары: жалпыға ортақ еңбек қоғамы.

Білім беру құндылықтары: ынтымақтастық, ашықтық, өмір бойы білім алу.

Пәнаралық байланыстар

Физика (электр пешіндегі температураның реттелуі)

Бастапқы білім


9-сынып. Гемостазды сақтау механизмі.


Сабақ жоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

5мин

  • Ұйымдастыру кезеңі

Коллаборативті орта қалыптастыру. «Виртуалды сыйлық». Оқушылар бір біріне виртуалды сыйлықтар сыйлайды 1мин

Топқа бөлу (Оқушыларды таңдау қызығушылықтарына қарай топтарға бөлу).

Мәтінмен жұмыс.

«ДЖИГСО-1» әдісі. (Мәтінді түсінуге арналған әдіс. Оқушыларды үй тобына және жұмысшы тобына бөлінеді. Әр топқа мәтіннің бөліктері беріледі. Оқушылар топпен оқып, талқылайды. Сол жұмыс тобы ішінде өздері оқыған мәтіндерін үй тобына қайта келіп түсіндіреді.)





Сабақтың ортасы

27мин.

1.«Топтастыру немесе кластер»әдісі.

Берілген тапсырмаға постер құру қорғау.

1-топ. Биологиялық басқару жүйесінінің негізгі компоненттерін талдау.

2-топ.Тірі ағзадағы реттеудің негізгі принциптерін білу.

3-топ. Басқару жолдарын салыстырады.


Бағалау критерийі

Дескриптор

- Биологиялық басқару жүйесінінің негізгі компоненттерін талдай біледі.

-- Тірі ағзадағы реттеудің негізгі принциптерін біледі.

- Басқару жолдарын ажырата алады.




- Биологиялық басқару жүйесінінің негізгі компоненттерін жазады.

- Тірі ағзадағы реттеудің негізгі принциптерін талдай алады.

- басқару жолдарын салыстырады.

ҚБ:Оқушылар бірін- бірі бағалайды.«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы.

(Екі жұлдыз-екі ұнаған нәрсе (Жұмыс туралы).

Бір тілек-жақсартуды қажет ететін нәрсе.)


2.«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі.

Тапсырма: Ағзадағы күрделі реттеуге қатысатын механизмдердің диаграммасын сызыңдар.

Бағалау критерийі

- Ағзаны күрделі реттеуге қатысатын механизмдердің диаграммасын жасай алады.

Дескриптор

  • Оқушылар ағзадағы кері байланыстың түрлерін анықтайды.

  • Басқарылудың негізгі принциптерін талдайды.

  • Теріс және оң кері байланыстардың жүйеге қалай әсер ететінін біледі.

  • - Ағзаны күрделі реттеуге қатысатын механизмдердің диаграммасын сызады.

Қ Б:«Бас бармақ» әдіс арқылы бағалау

-Тамаша барлығы түсінікті

-Жаман емес, айтуы орташа

-Нашар,тақырыпты аша алмады









Түрлі түсті маркерлер, плакат, сызғыш.





























Сабақтың соңы

8-мин

Рефлексия.

«Бес саусақ әдісі» (Оқушылар параққа алақандарын қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына жазады.)

Бас бармақ-басты мәселе. Бүгін сабақта өзіме ұнағаны?

Балалы үйрек-бірлесу. Мен топта/жұпта қалай жұмыс жасадым? Кімге көмек бердім? Кімді риза еттім?

Ортан терек-ойлану. Мен бүгін қандай білім мен тәжірибе алдым?

Шылдыр шүмек-шынайылық. Сабақ маған ұнады ма? Неліктен?

Кішкентай бөбек-көңіл-күй ахуалы. Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

А қ парақ, қалам.

Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?

Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?


Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

1. Оқушыларды білім деңгейлеріне байланысты үш топқа бөлемін. Әр топтың тапсырмаларын оқушылардың білім деңгейіне байланысты әр түрлі болғандықтан күтілетін нәтиже де сәйкесінше болады.

Топтағы оқушыларға қолдау көрсетіп дұрыс бағытта жұмыс жасап жатқандарына үнемі көз жеткізіп отырамын. Қажет болған жағдайда көмек көрсетемін.

2.Топпен бірге жұмыс жасағанда алған білімдерін бекіту үшін әр оқушыға жеке жұмыс беремін. Оқушылар кестедегі анықтаманың дұрыс, бұрыстығын анықтайды.


Өзара жəне өзін-өзі бағалау. Оқудың күтілетін нəтижелері оқушыларға түсінікті əрі анық болды ма, сол арқылы оқушылар олардың біраз немесе барлық бағалау критерийлеріне жеткендігін анықтап, нені жақсару керектігін белгілей аламын.


Оқушылардың бағалауы сабақтың барлық кезеңдерінде жүреді, яғни жеке, топтық жұмыс жасау арқылы. Оқушылардың қабілеттері сұрақтар арқылы барлық сабақ кезеңдерінде бағаланады.

«Екі жұлдыз, бір тілек» стратегиясы арқылы оқушылар бірін-бірі бағалайды. Екі жұлдыз көрсету арқылы топтың жұмысы туралы өздеріне ұнаған екі нәрсені айтады. Жүректі көрсетіп жақсартуды қажет ететін нәрсеге өз ұсыныстарын айтады.



Сабақтың әрбір кезеңінде оқушылардың көңілдерін көтеріп отыру, мадақтау сөздерін пайдалану.

АКТ құралдарымен жұмыс жасау ережелерін сақтау.





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
04.11.2020
6578
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі