Материалдар / Сабақ жоспары "Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу" 3 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу" 3 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2020
546
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Мектеп:

Пән: математика

Сабақ тақырыбы: Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні

Сынып:3д

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабаққа негізделген оқу мақсаты


3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: бір таңбалы санды қалдықпен бөлуді орындайды

Оқушылардың басым бөлігі: көбейтудің қасиеттерні біледі

Кейбір оқушылар: тиімді тәсілмен мәтін есептерді шығарадаы.

Бағалау критерийлері:

(жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)


Көбейдің қасиеттерін, есептеудің тиімді қасиеттерін қолданады. Бір таңбалы санға қалдықпен бөледі.

Тілдік мақсаттар

Тілдік дағдылар: -көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін қолдана отырып есептеудің тиімді жолдарын түсіндіру.

Терминология: Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттері, сандық және әріптік өрнектер, формула.

Сөз тіркестері: көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттері, есептеудің тиімді жолдары.

Құндылықтарды дарыту

Еңбек және шығармашылық, Денсаулық – зор байлық

Пәнаралық байланыстар

Көркем еңбек

АКТ қолдану дағдылары


Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

Есептер шығару

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Басталуы

5мин

1 Есепті шығарыңдар.

А) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 6-дан салды. Қанша қорап қажет болды?

Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12


Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape20 Shape21


Ш: 18:6 =3

Ж: 3 қорап қажет болды.

Ә) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 4-тен салды. Қанша қорап қажет болды және қанша моншақ болды.

Shape22 Shape23 Shape24 Shape25 Shape26 Shape27 Shape28 Shape29 Shape30

Shape31 Shape32 Shape33

Shape34 Shape35 Shape36 Shape37 Shape38 Shape39 Shape40 Shape41 Shape42 Shape43


Ш: 18:4 =4 (2 қалдық)

Ж: 4 қорап қажет болды , моншақ артық қалды.

Шешуін тексерейік: Ол үшін бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдықты қосу керек.

4х4+2=18 моншақ

Есеп дұрыс шығарылды.

Есіңде болсын.: қалдық қашанда бөлгіштен кіші болуы керек.

Дескриптор. Білім алушы:

  • есептердің шартын құрып, мәнін шығарады

  • Қалдықпен шыққан мәнді текесереді


Ортасы

26 мин

2 Суретін салып, есептерді шығар

А)Ш: 10:2=5(жаңғақ)

Ж: әр балаға 5 жаңғақтан келеді.

Ә) Ш: 10:3=3(1қалдық)

Ж: әр балаға 3 жаңғақтан тиеді 1жаңғақ қалады.

Тексеру:3х3+1=10

Б) Ш: 10:4=2(2қалдық)

Ж: әр балаға 2жаңғақтан тиеді, 2 жаңғақ қалады.

Тексеру:2х4+2=10

3Кестені дәптеріңе сызып оны толтыр.

Ойыншықтың саны

13

15

19

22

23

Қораптың саны

2

2

3

3

3

қалдық

1

3

1

4

5


Дескриптор. Білім алушы:

  • Есептердің мәнін шығарады, қалдықпен шыққан есептерді тексереді.

  • Кестені сан мәндермен толықтырады.

Саралау тапсырмасы(алдыңғы білім бойынша)

Тапсырма

Көбейтудің қасиеттеріне сәйкес өрнектерді анықтап, байланыстырып сыз.

Дескриптор. Білім алушы:

  • көбейтудің қасиетіне сәйкес өрнекті анықтайды;

4

Барлығы – 30саяхатшы

Сатып алды – 4 түйе және 5киіз үй

Сатылды-? Кәдесый

Ш: (4+5)х 30=4х30+5х30=120+150=270

Ж: 270 кәдесый сатылды.

Дескриптор. Білім алушы:

  • Есептің шартын құрады, есепті шығарады.

Қалыптасытрушы бағалау.

Тапсырма

Қалдықпен бөлуді орында және тексер.



28:6= 32:5=

21:5= 24:7=

35:4= 18:5=

Дескриптор. Білім алушы:

Қалдықпен бөлуді орныдайды және тексереді.


Аяқталуы

9мин

  • 6 Амалдардың орныдалу ретін анықта.

  • 124+(219-51)= 364 927-(200+120):4=847

  • 906-(156+187-97)= 660 67+(9х4):3=79

  • 1000-(218+108)= 674 692-(8х100):2=292


Үй тапсымасы

5 9-бет

Қосымша ақпарат

Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?


Өткен тақырып бойынша саралау тапсырмасы

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

Смайлик арқылы, от шашу.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!