Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары "Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу" 3 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Мектеп: Пән: математика |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу |
|||||||||||||||||||||||
Күні: |
|||||||||||||||||||||||
Сынып:3д |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау |
||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: бір таңбалы санды қалдықпен бөлуді орындайды Оқушылардың басым бөлігі: көбейтудің қасиеттерні біледі Кейбір оқушылар: тиімді тәсілмен мәтін есептерді шығарадаы. |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
Көбейдің қасиеттерін, есептеудің тиімді қасиеттерін қолданады. Бір таңбалы санға қалдықпен бөледі. |
||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Тілдік дағдылар: -көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін қолдана отырып есептеудің тиімді жолдарын түсіндіру. |
||||||||||||||||||||||
Терминология: Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттері, сандық және әріптік өрнектер, формула. |
|||||||||||||||||||||||
Сөз тіркестері: көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттері, есептеудің тиімді жолдары. |
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық, Денсаулық – зор байлық |
||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
Көркем еңбек |
||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары |
|
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Есептер шығару |
||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||
Басталуы 5мин |
№1 Есепті шығарыңдар. А) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 6-дан салды. Қанша қорап қажет болды? Ш: 18:6 =3 Ж: 3 қорап қажет болды. Ә) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 4-тен салды. Қанша қорап қажет болды және қанша моншақ болды. Ш: 18:4 =4 (2 қалдық) Ж: 4 қорап қажет болды , моншақ артық қалды. Шешуін тексерейік: Ол үшін бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдықты қосу керек. 4х4+2=18 моншақ Есеп дұрыс шығарылды. Есіңде болсын.: қалдық қашанда бөлгіштен кіші болуы керек. Дескриптор. Білім алушы:
|
|
|||||||||||||||||||||
Ортасы 26 мин |
№2 Суретін салып, есептерді шығар А)Ш: 10:2=5(жаңғақ) Ж: әр балаға 5 жаңғақтан келеді. Ә) Ш: 10:3=3(1қалдық) Ж: әр балаға 3 жаңғақтан тиеді 1жаңғақ қалады. Тексеру:3х3+1=10 Б) Ш: 10:4=2(2қалдық) Ж: әр балаға 2жаңғақтан тиеді, 2 жаңғақ қалады. Тексеру:2х4+2=10 №3Кестені дәптеріңе сызып оны толтыр.
Дескриптор. Білім алушы:
Саралау тапсырмасы(алдыңғы білім бойынша) Тапсырма Көбейтудің қасиеттеріне сәйкес өрнектерді анықтап, байланыстырып сыз.
Дескриптор. Білім алушы:
№4 Барлығы – 30саяхатшы Сатып алды – 4 түйе және 5киіз үй Сатылды-? Кәдесый Ш: (4+5)х 30=4х30+5х30=120+150=270 Ж: 270 кәдесый сатылды. Дескриптор. Білім алушы:
Қалыптасытрушы бағалау. Тапсырма Қалдықпен бөлуді орында және тексер.
28:6= 32:5= 21:5= 24:7= 35:4= 18:5= Дескриптор. Білім алушы: Қалдықпен бөлуді орныдайды және тексереді. |
|
|||||||||||||||||||||
Аяқталуы 9мин |
|
|
|||||||||||||||||||||
Үй тапсымасы |
№5 9-бет |
||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||
Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Өткен тақырып бойынша саралау тапсырмасы |
||||||||||||||||||||||
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз? |
Смайлик арқылы, от шашу. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |