Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Пән: математика

    Сабақ тақырыбы: Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні

    Сынып:3д

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: бір таңбалы санды қалдықпен бөлуді орындайды

    Оқушылардың басым бөлігі: көбейтудің қасиеттерні біледі

    Кейбір оқушылар: тиімді тәсілмен мәтін есептерді шығарадаы.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)


    Көбейдің қасиеттерін, есептеудің тиімді қасиеттерін қолданады. Бір таңбалы санға қалдықпен бөледі.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар: -көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін қолдана отырып есептеудің тиімді жолдарын түсіндіру.

    Терминология: Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттері, сандық және әріптік өрнектер, формула.

    Сөз тіркестері: көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттері, есептеудің тиімді жолдары.

    Құндылықтарды дарыту

    Еңбек және шығармашылық, Денсаулық – зор байлық

    Пәнаралық байланыстар

    Көркем еңбек

    АКТ қолдану дағдылары


    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Есептер шығару

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар


    Ресурстар

    Басталуы

    5мин

    №1 Есепті шығарыңдар.

    А) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 6-дан салды. Қанша қорап қажет болды?

    Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12


    Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape20 Shape21


    Ш: 18:6 =3

    Ж: 3 қорап қажет болды.

    Ә) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 4-тен салды. Қанша қорап қажет болды және қанша моншақ болды.

    Shape22 Shape23 Shape24 Shape25 Shape26 Shape27 Shape28 Shape29 Shape30

    Shape31 Shape32 Shape33

    Shape34 Shape35 Shape36 Shape37 Shape38 Shape39 Shape40 Shape41 Shape42 Shape43


    Ш: 18:4 =4 (2 қалдық)

    Ж: 4 қорап қажет болды , моншақ артық қалды.

    Шешуін тексерейік: Ол үшін бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдықты қосу керек.

    4х4+2=18 моншақ

    Есеп дұрыс шығарылды.

    Есіңде болсын.: қалдық қашанда бөлгіштен кіші болуы керек.

    Дескриптор. Білім алушы:

    • есептердің шартын құрып, мәнін шығарады

    • Қалдықпен шыққан мәнді текесереді


    Ортасы

    26 мин

    №2 Суретін салып, есептерді шығар

    А)Ш: 10:2=5(жаңғақ)

    Ж: әр балаға 5 жаңғақтан келеді.

    Ә) Ш: 10:3=3(1қалдық)

    Ж: әр балаға 3 жаңғақтан тиеді 1жаңғақ қалады.

    Тексеру:3х3+1=10

    Б) Ш: 10:4=2(2қалдық)

    Ж: әр балаға 2жаңғақтан тиеді, 2 жаңғақ қалады.

    Тексеру:2х4+2=10

    №3Кестені дәптеріңе сызып оны толтыр.

    Ойыншықтың саны

    13

    15

    19

    22

    23

    Қораптың саны

    2

    2

    3

    3

    3

    қалдық

    1

    3

    1

    4

    5


    Дескриптор. Білім алушы:

    • Есептердің мәнін шығарады, қалдықпен шыққан есептерді тексереді.

    • Кестені сан мәндермен толықтырады.

    Саралау тапсырмасы(алдыңғы білім бойынша)

    Тапсырма

    Көбейтудің қасиеттеріне сәйкес өрнектерді анықтап, байланыстырып сыз.

    Дескриптор. Білім алушы:

    • көбейтудің қасиетіне сәйкес өрнекті анықтайды;

    №4

    Барлығы – 30саяхатшы

    Сатып алды – 4 түйе және 5киіз үй

    Сатылды-? Кәдесый

    Ш: (4+5)х 30=4х30+5х30=120+150=270

    Ж: 270 кәдесый сатылды.

    Дескриптор. Білім алушы:

    • Есептің шартын құрады, есепті шығарады.

    Қалыптасытрушы бағалау.

    Тапсырма

    Қалдықпен бөлуді орында және тексер.



    28:6= 32:5=

    21:5= 24:7=

    35:4= 18:5=

    Дескриптор. Білім алушы:

    Қалдықпен бөлуді орныдайды және тексереді.


    Аяқталуы

    9мин

    • №6 Амалдардың орныдалу ретін анықта.

    • 124+(219-51)= 364 927-(200+120):4=847

    • 906-(156+187-97)= 660 67+(9х4):3=79

    • 1000-(218+108)= 674 692-(8х100):2=292


    Үй тапсымасы

    №5 9-бет

    Қосымша ақпарат

    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?


    Өткен тақырып бойынша саралау тапсырмасы

    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

    Смайлик арқылы, от шашу.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Өтегенова Ақерке Сағитжанқызы
    30 Қазан 2020
    652
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Сабақ жоспары "Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу" 3 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Сабақ жоспары "Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу" 3 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    бұл материал бастауыш сынып мұғалімдеріне арналған
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Мектеп:

    Пән: математика

    Сабақ тақырыбы: Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні

    Сынып:3д

    Қатысқандар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабаққа негізделген оқу мақсаты


    3.1.2.6 бір таңбалы санға қалдықпен бөлуді орындау

    Сабақ мақсаттары:

    Барлық оқушылар: бір таңбалы санды қалдықпен бөлуді орындайды

    Оқушылардың басым бөлігі: көбейтудің қасиеттерні біледі

    Кейбір оқушылар: тиімді тәсілмен мәтін есептерді шығарадаы.

    Бағалау критерийлері:

    (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже)


    Көбейдің қасиеттерін, есептеудің тиімді қасиеттерін қолданады. Бір таңбалы санға қалдықпен бөледі.

    Тілдік мақсаттар

    Тілдік дағдылар: -көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттерін қолдана отырып есептеудің тиімді жолдарын түсіндіру.

    Терминология: Көбейту мен бөлу амалдарының қасиеттері, сандық және әріптік өрнектер, формула.

    Сөз тіркестері: көбейтудің үлестірімділік, терімділік қасиеттері, есептеудің тиімді жолдары.

    Құндылықтарды дарыту

    Еңбек және шығармашылық, Денсаулық – зор байлық

    Пәнаралық байланыстар

    Көркем еңбек

    АКТ қолдану дағдылары


    Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім

    Есептер шығару

    Жоспар

    Жоспарланған уақыт

    Жоспарланған жаттығулар


    Ресурстар

    Басталуы

    5мин

    №1 Есепті шығарыңдар.

    А) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 6-дан салды. Қанша қорап қажет болды?

    Shape1 Shape2 Shape3 Shape4 Shape5 Shape6 Shape7 Shape8 Shape9 Shape10 Shape11 Shape12


    Shape13 Shape14 Shape15 Shape16 Shape17 Shape18 Shape19 Shape20 Shape21


    Ш: 18:6 =3

    Ж: 3 қорап қажет болды.

    Ә) Шебер 18 моншақты әр қорапқа 4-тен салды. Қанша қорап қажет болды және қанша моншақ болды.

    Shape22 Shape23 Shape24 Shape25 Shape26 Shape27 Shape28 Shape29 Shape30

    Shape31 Shape32 Shape33

    Shape34 Shape35 Shape36 Shape37 Shape38 Shape39 Shape40 Shape41 Shape42 Shape43


    Ш: 18:4 =4 (2 қалдық)

    Ж: 4 қорап қажет болды , моншақ артық қалды.

    Шешуін тексерейік: Ол үшін бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдықты қосу керек.

    4х4+2=18 моншақ

    Есеп дұрыс шығарылды.

    Есіңде болсын.: қалдық қашанда бөлгіштен кіші болуы керек.

    Дескриптор. Білім алушы:

    • есептердің шартын құрып, мәнін шығарады

    • Қалдықпен шыққан мәнді текесереді


    Ортасы

    26 мин

    №2 Суретін салып, есептерді шығар

    А)Ш: 10:2=5(жаңғақ)

    Ж: әр балаға 5 жаңғақтан келеді.

    Ә) Ш: 10:3=3(1қалдық)

    Ж: әр балаға 3 жаңғақтан тиеді 1жаңғақ қалады.

    Тексеру:3х3+1=10

    Б) Ш: 10:4=2(2қалдық)

    Ж: әр балаға 2жаңғақтан тиеді, 2 жаңғақ қалады.

    Тексеру:2х4+2=10

    №3Кестені дәптеріңе сызып оны толтыр.

    Ойыншықтың саны

    13

    15

    19

    22

    23

    Қораптың саны

    2

    2

    3

    3

    3

    қалдық

    1

    3

    1

    4

    5


    Дескриптор. Білім алушы:

    • Есептердің мәнін шығарады, қалдықпен шыққан есептерді тексереді.

    • Кестені сан мәндермен толықтырады.

    Саралау тапсырмасы(алдыңғы білім бойынша)

    Тапсырма

    Көбейтудің қасиеттеріне сәйкес өрнектерді анықтап, байланыстырып сыз.

    Дескриптор. Білім алушы:

    • көбейтудің қасиетіне сәйкес өрнекті анықтайды;

    №4

    Барлығы – 30саяхатшы

    Сатып алды – 4 түйе және 5киіз үй

    Сатылды-? Кәдесый

    Ш: (4+5)х 30=4х30+5х30=120+150=270

    Ж: 270 кәдесый сатылды.

    Дескриптор. Білім алушы:

    • Есептің шартын құрады, есепті шығарады.

    Қалыптасытрушы бағалау.

    Тапсырма

    Қалдықпен бөлуді орында және тексер.



    28:6= 32:5=

    21:5= 24:7=

    35:4= 18:5=

    Дескриптор. Білім алушы:

    Қалдықпен бөлуді орныдайды және тексереді.


    Аяқталуы

    9мин

    • №6 Амалдардың орныдалу ретін анықта.

    • 124+(219-51)= 364 927-(200+120):4=847

    • 906-(156+187-97)= 660 67+(9х4):3=79

    • 1000-(218+108)= 674 692-(8х100):2=292


    Үй тапсымасы

    №5 9-бет

    Қосымша ақпарат

    Саралау - Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?


    Өткен тақырып бойынша саралау тапсырмасы

    Бағалау - Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай жоспарлайыз?

    Смайлик арқылы, от шашу.

    Сабақ бойынша рефлексия

    Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма?

    Бүгін оқушылар не білді?

    Сыныптағы ахуал қандай болды?

    Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?

    Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе?

    Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


    Қорытынды бағамдау

    Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    2.

    Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

    1.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    30.10.2020
    652
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Өтегенова Ақерке Сағитжанқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации