Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Сабақ жоспары "Бір таңбалы санға қалдықпен бөлу" 3 сынып
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Мектеп:
Пән:
математика
Сабақ
тақырыбы:Бір таңбалы санға қалдықпен
бөлу
Күні:
Мұғалімнің
аты-жөні
Сынып:3д
Қатысқандар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабаққа
негізделген оқу мақсаты
3.1.2.6 бір таңбалы
санға қалдықпен бөлуді
орындау
Сабақ
мақсаттары:
Барлық
оқушылар:бір таңбалы санды қалдықпен
бөлуді орындайды
Оқушылардың басым
бөлігі:көбейтудің қасиеттерні
біледі
Кейбір
оқушылар:тиімді тәсілмен мәтін
есептерді шығарадаы.
Бағалау
критерийлері:
(жетістік
критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін
нәтиже)
Көбейдің қасиеттерін,
есептеудің тиімді қасиеттерін қолданады. Бір таңбалы санға
қалдықпен бөледі.
Тілдік
мақсаттар
Тілдік
дағдылар:-көбейтудің үлестірімділік,
терімділік қасиеттерін қолдана отырып есептеудің тиімді жолдарын
түсіндіру.
Терминология:Көбейту мен бөлу амалдарының
қасиеттері, сандық және әріптік өрнектер,
формула.
Сөз
тіркестері:көбейтудің
үлестірімділік,
терімділікқасиеттері, есептеудің тиімді
жолдары.
Құндылықтарды
дарыту
Еңбек және
шығармашылық, Денсаулық – зор
байлық
Пәнаралық
байланыстар
Көркем
еңбек
АКТ қолдану
дағдылары
Алдыңғы оқу/
Бастапқы білім
Есептер
шығару
Жоспар
Жоспарланған
уақыт
Жоспарланған
жаттығулар
Ресурстар
Басталуы
5мин
№1 Есепті
шығарыңдар.
А) Шебер 18 моншақты әр
қорапқа 6-дан салды. Қанша қорап қажет
болды?
Ш: 18:6=3
Ж: 3 қорап қажет
болды.
Ә) Шебер 18 моншақты әр
қорапқа 4-тен салды. Қанша қорап қажет болды және қанша моншақ
болды.
Ш: 18:4 =4 (2
қалдық)
Ж: 4 қорап қажет болды ,
моншақ артық қалды.
Шешуін тексерейік: Ол үшін
бөліндінің мәнін бөлгішке көбейтіп, қалдықты қосу
керек.
4х4+2=18
моншақ
Есеп дұрыс
шығарылды.
Есіңде болсын.: қалдық қашанда
бөлгіштен кіші болуы керек.
Дескриптор. Білім
алушы:
есептердің шартын құрып, мәнін
шығарады
Қалдықпен шыққан мәнді
текесереді
Ортасы
26
мин
№2 Суретін салып, есептерді
шығар
А)Ш:
10:2=5(жаңғақ)
Ж: әр балаға 5 жаңғақтан
келеді.
Ә) Ш:
10:3=3(1қалдық)
Ж: әр балаға 3 жаңғақтан тиеді
1жаңғақ қалады.
Тексеру:3х3+1=10
Б) Ш:
10:4=2(2қалдық)
Ж: әр балаға 2жаңғақтан тиеді,
2 жаңғақ қалады.
Тексеру:2х4+2=10
№3Кестені дәптеріңе сызып оны
толтыр.
Ойыншықтың
саны
13
15
19
22
23
Қораптың
саны
2
2
3
3
3
қалдық
1
3
1
4
5
Дескриптор. Білім
алушы:
Есептердің мәнін
шығарады, қалдықпен шыққан есептерді
тексереді.
Кестені сан
мәндермен толықтырады.
Саралау
тапсырмасы(алдыңғы білім
бойынша)
Тапсырма
Көбейтудің
қасиеттеріне сәйкес өрнектерді анықтап, байланыстырып
сыз.
Дескриптор. Білім
алушы:
көбейтудің қасиетіне сәйкес
өрнекті анықтайды;
№4
Барлығы –
30саяхатшы
Сатып алды – 4 түйе
және 5киіз үй
Сатылды-?
Кәдесый
Ш: (4+5)х
30=4х30+5х30=120+150=270
Ж: 270 кәдесый
сатылды.
Дескриптор. Білім
алушы:
Есептің шартын
құрады, есепті шығарады.
Қалыптасытрушы
бағалау.
Тапсырма
Қалдықпен бөлуді орында және
тексер.
28:6=
32:5=
21:5=
24:7=
35:4=
18:5=
Дескриптор. Білім
алушы:
Қалдықпен бөлуді
орныдайды және тексереді.
Аяқталуы
9мин
№6 Амалдардың
орныдалу ретін анықта.
124+(219-51)= 364
927-(200+120):4=847
906-(156+187-97)=
660 67+(9х4):3=79
1000-(218+108)= 674
692-(8х100):2=292
Үй
тапсымасы
№5
9-бет
Қосымша
ақпарат
Саралау- Сіз қосымша көмек
көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай
міндет қоюды
жоспарлайсыз?
Өткен тақырып
бойынша саралау
тапсырмасы
Бағалау -
Оқушылардың үйренгенін, материалды меңгергенін тексеруді қалай
жоспарлайыз?
Смайлик арқылы, от
шашу.
Сабақ бойынша
рефлексия
Сабақтың оқу мақсаты
шынайы ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал
қандай болды?
Мен орындаған
саралау шаралары тиімді болды
ма?
Мен бүкіл уақыт
ішінде үлгердім бе?
Мен өз жоспарыма
қандай түзетулер енгіздім және
неліктен?
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нәрсе
табысты болды (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1.
2.
Қандай екі нәрсе
сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да
ескеріңіз)?
1.
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз