|
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 15-20 жаттығу |
Мектеп: № 42 |
|||||||
|
Күні: 12.12 |
Мұғалім: Сеитова Г.Т. |
|||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: 16 |
Қатыспағандар:0 |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Жаңа біліммен танысады,түсініп оқиды. Алған білімді қолданып тапсырмаларды орындайды. Тақырып туралы оқиды, түсінеді. Тақырып желісіне сай талдаулар жасайды. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі. |
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ережемен жұмыс істей алады |
||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстыры лым, суреттер. |
||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Жаттығуларды орындау 1-топ 15-жаттығу 2-топ 16-жаттығу 3-топ 17-жаттығу «ЖИГСО» стратегиясы 1-топ сурет салу 2-топ эссе жазу 3-топ коллаж 18,19-жаттығуды топтарда орындау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
||||||
|
Сергіту сәті |
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
||||||
|
Аяқталуы |
Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар. 1 - деңгей. Біріккен сөздерден жасалған кісі аттарын жазу. Кісі аттары: 2 - деңгей. а) Біріккен сөздерден құралған өсімдіктердің атын жаз. Өсімдік аттары: ә) Өсімдіктердің пайдасына тоқтау. 3 - деңгей. а) Біріккен сөздерден құралған жер - су аттарын жазу. Жер - су аттары: ә) Біріккен сөз тіркестерінен мәтін құрастыру. |
Берілген тапсырманы орындайды. |
||||||
|
Үйге тапсырма: 20-жаттығу,ереже жаттау.99-бетте. |
||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
|||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Біріккен сөздер" 4 сынып
Сабақ жоспары "Біріккен сөздер" 4 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Біріккен сөздер. 15-20 жаттығу |
Мектеп: № 42 |
|||||||
|
Күні: 12.12 |
Мұғалім: Сеитова Г.Т. |
|||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: 16 |
Қатыспағандар:0 |
||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Жаңа біліммен танысады,түсініп оқиды. Алған білімді қолданып тапсырмаларды орындайды. Тақырып туралы оқиды, түсінеді. Тақырып желісіне сай талдаулар жасайды. |
|||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Тақырып туралы қосымша мәліметтер біледі. |
|||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ережемен жұмыс істей алады |
||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
|||||||
|
Жоспар |
||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||
|
Басталуы |
Ұйымдастыру кезеңі «Кездесу» ойыны Жай әуенмен екі шеңбер болып қарама –қарсы айналады, әуен тоқтаған кезде бір-біріне қарап, баланың қасиетін айтады. Қызығушылықты ояту «Ғажайып алаң» ойыны |
Таныстыры лым, суреттер. |
||||||
|
Ортасы |
Жаңа сабақ Жаттығуларды орындау 1-топ 15-жаттығу 2-топ 16-жаттығу 3-топ 17-жаттығу «ЖИГСО» стратегиясы 1-топ сурет салу 2-топ эссе жазу 3-топ коллаж 18,19-жаттығуды топтарда орындау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
||||||
|
Сергіту сәті |
Тарсылдатпай едендi Орнымыздан тұрып ап Жүгiрейiк бiр уақ. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. Аяқты алға созайық Тiк көтерiп, қозғайық. Тым сылбыр да болмайық Алға қарай озбайық. Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш. |
Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
||||||
|
Аяқталуы |
Оқушыларға деңгейлік тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар. 1 - деңгей. Біріккен сөздерден жасалған кісі аттарын жазу. Кісі аттары: 2 - деңгей. а) Біріккен сөздерден құралған өсімдіктердің атын жаз. Өсімдік аттары: ә) Өсімдіктердің пайдасына тоқтау. 3 - деңгей. а) Біріккен сөздерден құралған жер - су аттарын жазу. Жер - су аттары: ә) Біріккен сөз тіркестерінен мәтін құрастыру. |
Берілген тапсырманы орындайды. |
||||||
|
Үйге тапсырма: 20-жаттығу,ереже жаттау.99-бетте. |
||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
|||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
|||||||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ? |
||||||||
шағым қалдыра аласыз













