Күні:
|
Сынып: 9
|
Бекітемін:
|
Сабақтың тақырыбы
|
Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу
әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина
және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызы.
|
Сабақтың мақсаты
|
Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу әдістері
және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина және
ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызынажырата білуге
дағдыландыру.
|
Оқытудың
нәтижелері
|
Цитология пәні және міндеттері.Зерттеу
әдістері және олардың басқа биологиялық ғылым салалары мен медицина
және ауыл шаруашылығы өндірісі үшін маңызымен
танысады.
|
Негізгі
дерек-көздер
|
Плакат, маркер, бағалау парақшасы,
смайликтер, күлтежапырақшалар
|
Модульдің
кіріктірілуі
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, Сыни
тұрғыдан ойлауға үйрету, Оқыту үшін бағалау және оқудағы үшін
бағалау, Ақпараттық-коммуникативтік технологияларды оқыту, Дарынды
және талантты балаларды оқыту, Оқушыларды жас ерешеліктеріне сәйкес
оқыту және оқу, Оқытудағы басару және
көшбасшылық.
|
Сабақ бөлімінің
кезеңдері
|
Уақыт
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Бағалау
|
Ресурстар,
көрнекіліктер
|
Кіріспе
|
2
минут
2
минут
5 минут
|
Топқа бөлу
Ынтымақтастық атмосферасын
қалыптастыру
Үй
тапсырмасын сұрау.
«Миға шабуыл» әдісі бойынша өткен сабақта өтілген
тақырыптан сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын
бекітемін.
Жазбаша жазып келген тесттерін
интербелсенді тақтадан тесттің дұрыс нұсқасын көрсету арқылы топтық
бағалау жүргіземін.
|
Түрлі-түст стикерлермен 5 оқушыдан 5 топқа
бөлінеді.
Стикерге бір-бірлеріне тілек жазып, плакатқа
іледі.
Берілгентсұрақтарға жауап беру арқылы өткен
тақырыпты естеріне түсіреді. Интербелсенді тақтадан үйге берілген
тесттің дұрыс нұсқасын топ басшысы топ мүшелерініңүй тапсырмасын
тексеріп, бағалап шығады.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті
бағалау
|
Түрлі-түсті стикерлер.
Стикерлер, жүрек салынған
плакат.
Бағалау парақшасы, смайликтер.
|
Жаңа сабақтың
таныстырылымы
|
14
минут
|
«Ой
қозғау» әдісі бойынша сұрақтар қою арқылы жаңа сабақтың тақырыбын
ашамын.
|
Сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақтың
тақырыбын ашады.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті
бағалау
|
Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат, маркер,
оқулық, интербелсенді тақта.
|
Жаңа сабақты
қолдану
|
10
минут
|
«Күлтежапырақшалар» әдісі бойынша оқулықтағы
тапсырмалармен жұмыс жасатамын
|
Күлтежапырақшаларда берілген тапсырма жұмыстарын
топтасып орындап, күлтежапырақшаны құрайды. Дәлелдейді.
Қорғайды.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті
бағалау
|
Бағалау парақшасы, смайликтер, плакат,
күлтежапырақшалар, оқулық.
|
Жаңа сабақты
қорытындылау
|
5 минут
|
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі бойынша жаңа сабақты
қорытындылаймын.
|
Интербелсенді тақтадан цитология туралы
жеке ойланып, жұптасып, бөлісіп табады. Қорғайды.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті
бағалау
|
Бағалау парақшасы, смайликтер,
интербелсенді тақта.
|
3минут
|
Бағалау. Топтық бағалау
жүргіземін.
Смайликтермен формативті
бағалаймын.
|
Бағалау критерийлеріне сүйене отырып, топ басшысы
топ мүшелерін бағалайды.
Сабақтан алған көңіл-күйлерін смайликтерді
көрсетіп, ынталанады.
|
Топтық бағалау.
Смайликтермен формативті
бағалау
|
Бағалау парақшасы, смайликтер,
интербелсенді тақта.
|
3 минут
|
Рефлексия. Не білдім? Не білгім келеді? Не
білемін? Деген сұрақтарға стикерге жауаптарын
жазғызу.
|
Не білдім? Не білгім келеді? Не білемін?
Деген сұрақтарға жауапты стикерге түсіріп, рефлексия парағына
леді.
|
|
Рефлексия парағы, стикер
|
1 минут
|
Үйге тапсырма беру. Эссе
жаздыру.
|
Күнделікке жазып алады.
|
|
Күнделік
|