сабақ жоспары "Дәрігерде"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

сабақ жоспары "Дәрігерде"

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс мектептеріндегі 1-сыныпқа арналған. жоспар жаңартылған білімге сәйкес құрылды
Материалдың қысқаша нұсқасы

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ: қазақ тілі

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі: Танатарова Данагүл Төлендіқызы

Сынып: 1

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы:Табиғат құбылыстары

Сабақ негізделген оқу

мақсаты

Т.4. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың не туралы екенін түсіну. А.1. Өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. А.2. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру.

Ж.1. Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу.

Сабақ мақсаттары




Барлық оқушылар орындай алады: дене мүшелерін атай алады, өзі туралы (қай жері ауыратынын/ ауырмайтынын) айта алады, сурет бойынша екі- үш сөйлем құрастырады, берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазады.

Оқушылардың басым бөлігі: тақырып бойынша өзара сөйлесе алады, мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады.

Кейбір оқушылар: өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады.

Тілдік мақсат






Бағалау критериі

Негізгі сөздер мен тіркестер:

  • «Сенің тісің ауыра ма? Менің тісім ауырады/ ауырмайды» деген жаңа тіркестердіі дұрыс қайталайды, айтады.


  • Жаңа сөз тіркестерін дұрыс айтады, орынды қолданады.

  • Суреттер бойынша жаңа сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрайды.

  • Рөлдік ойында сөйлемдерді дұрыс айтады.




Жоспарлан

ған уақыт

Жоспарланған жаттығулар


Ресурстар

Бағалау


Басы

3 мин







Алдыңғы оқу 3мин


Ұйымдастыру кезеңі:

  1. Шаттық шеңберіне тұрып бір- бірімізге «Денсаулығымыз мықты болсын! » деген тілек тілейміз.

  2. Суреттер арқылы үш топқа бөлемін



Мамандықтар туралы қайталаймыз. (Ұ)

«Попкорн» әдісін пайдалана отырып, суреттер көрсету арқылы сұрақ қойып, балалардан өткен тақырыпты сұраймын:

  1. Бұл кім? (Бұл суретші)

  2. Мұғалім не істейді? (сурет салады)

  3. Бұл кім? (бұл дәрігер)

  4. Дәрігер не істейді?

  5. Бұл кім? (бұл аспаз)

  6. Аспаз не істейді?...

(Барлығы орындайды)


Суреттер

Дәрігердің қалпағы

Градусник

Тыңдағыш



















Дұрыс


жарты лай бұрыс



Смайликтер






























Сабақтың ортасы


3 мин








1 тапсырма. (М.К, Ұ) «Ой қозғау» әдісі. Тақтада тісі ауырған баланың суреті көрсетіледі. Бұл кім? деген сұрақ қойылады.

Ол не істеп тұр?Рисунок 1 Ол кімге бару керек?

Рисунок 2 Бұл кім? Ол не істейді?


Иә, емдейді, яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз «Дәрігерде»

( Барлығы орындайды)

Слайд, интербелсенді тақта.


















Оқулық

Аудиодиск:

8.4.1

8.4.4








Оқулық











Суреттер








5 мин










Дискрип

торлар















Дискрип

торлар


10 мин




2 тапсырма (М.К, Ұ) «Есте сақта» Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1- тапсырмадығы суретке және сөйлесу үлгісіне назар аудартады тыңдау арқылы оқушылар Сенің тісің ауыра ма?

Деген сұрақ үлгісімен және Менің тісім ауырады/ менің тісім ауырмайды жауабымен танысады.Оқушылармен диологты тьңдау, қайталау жұмыстары жүргізіледі.оқушылар осы диолог негізінде өзінің тісі ауыратынын немесе ауырмайтынын айтуға жаттығады.

Рисунок 4

Сөздерді дұрыс қайталайды.

Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтады


3 тапсырма. «Артық әріпті сыз» ( Т)

Тақтада сөздер беріледі, сол сөздерде келетін қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс қойып, артық дыбысты алып тастау керек.

 (Барлығы орындайды)



  •   Қазақ тіліне тән дыбыстарды орнына дұрыс қояды

  • Артық дыбыстарды алып тастайды




2 мин


Сергіту сәті






15 мин


4 тапсырма. «Дәрігерде» рөлдік ойын. Әр топ дәрігерге барғандары туралы көрініс көрсетеді. Тақтада диологқа қажет сөздер жазылып тұрады.

  • Сенің қай жерің ауырады?

  • Менің ..... ауырады.

  • Кел, көрейін

  • Саған мына дәрілерді ішу керек


(Көпшілігі өзара сөйлесе алады, тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады, кейбір оқушылар өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады. )


Дискрип

торлар

1. Диолог құрады

2. Рөлге кіреді

3. Сөз тіркестерін дұрыс қолданады.

Сабақ соңы

7 мин

Дәптермен жұмыс. (Ұ) оқушылар дәптерлерінде берілген суреттермен сөйлемдер жазады. Дәптерде дәрігердің, тістің суреттері берілген.

2 жұмыс дәптері


Аяқталуы

3 мин


Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.

Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім






































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.02.2018
2162
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі