Материалдар / сабақ жоспары "Дәрігерде"

сабақ жоспары "Дәрігерде"

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс мектептеріндегі 1-сыныпқа арналған. жоспар жаңартылған білімге сәйкес құрылды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Ақпан 2018
1981
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақ: қазақ тіліМектеп:
Күні:Мұғалімнің есімі: Танатарова Данагүл Төлендіқызы
Сынып: 1Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы:Табиғат құбылыстары
Сабақ негізделген оқумақсаты Т.4. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың не туралы екенін түсіну. А.1. Өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. А.2. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру. Ж.1. Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу.
Сабақ мақсаттары





Барлық оқушылар орындай алады: дене мүшелерін атай алады, өзі туралы (қай жері ауыратынын/ ауырмайтынын) айта алады, сурет бойынша екі- үш сөйлем құрастырады, берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазады.


Оқушылардың басым бөлігі: тақырып бойынша өзара сөйлесе алады, мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады.


Кейбір оқушылар: өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады.
Тілдік мақсат









Бағалау критериі
Негізгі сөздер мен тіркестер:
  • «Сенің тісің ауыра ма? Менің тісім ауырады/ ауырмайды» деген жаңа тіркестердіі дұрыс қайталайды, айтады.




  • Жаңа сөз тіркестерін дұрыс айтады, орынды қолданады.
  • Суреттер бойынша жаңа сөз тіркестерін пайдаланып сөйлем құрайды.
  • Рөлдік ойында сөйлемдерді дұрыс айтады.






  • Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығулар

    РесурстарБағалау

    Басы 3 мин











    Алдыңғы оқу 3мин

    Ұйымдастыру кезеңі:
  • Шаттық шеңберіне тұрып бір- бірімізге «Денсаулығымыз мықты болсын! » деген тілек тілейміз.
  • Суреттер арқылы үш топқа бөлемін




  • Мамандықтар туралы қайталаймыз. (Ұ) «Попкорн» әдісін пайдалана отырып, суреттер көрсету арқылы сұрақ қойып, балалардан өткен тақырыпты сұраймын:
  • Бұл кім? (Бұл суретші)
  • Мұғалім не істейді? (сурет салады)
  • Бұл кім? (бұл дәрігер)
  • Дәрігер не істейді?
  • Бұл кім? (бұл аспаз)
  • Аспаз не істейді?...
  • (Барлығы орындайды)


    Суреттер Дәрігердің қалпағыГрадусникТыңдағыш




































    Дұрыс

    жартылай бұрыс



    Смайликтер

























































    Сабақтың ортасы

    3 мин













    1 тапсырма. (М.К, Ұ) «Ой қозғау» әдісі. Тақтада тісі ауырған баланың суреті көрсетіледі. Бұл кім? деген сұрақ қойылады. Ол не істеп тұр?Ол кімге бару керек? Бұл кім? Ол не істейді?

    Иә, емдейді, яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз «Дәрігерде»( Барлығы орындайды)
    Слайд, интербелсенді тақта.

































    Оқулық Аудиодиск:8.4.18.4.4













    Оқулық



















    Суреттер















    5 мин

















    Дискрипторлар



























    Дискрипторлар

    10 мин





    2 тапсырма (М.К, Ұ) «Есте сақта» Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1- тапсырмадығы суретке және сөйлесу үлгісіне назар аудартады тыңдау арқылы оқушылар Сенің тісің ауыра ма?Деген сұрақ үлгісімен және Менің тісім ауырады/ менің тісім ауырмайды жауабымен танысады.Оқушылармен диологты тьңдау, қайталау жұмыстары жүргізіледі.оқушылар осы диолог негізінде өзінің тісі ауыратынын немесе ауырмайтынын айтуға жаттығады.Сөздерді дұрыс қайталайды. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтады

    3 тапсырма. «Артық әріпті сыз» ( Т)Тақтада сөздер беріледі, сол сөздерде келетін қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс қойып, артық дыбысты алып тастау керек.  (Барлығы орындайды)



  •   Қазақ тіліне тән дыбыстарды орнына дұрыс қояды
  • Артық дыбыстарды алып тастайды










  • 2 мин

    Сергіту сәті









    15 мин

    4 тапсырма. «Дәрігерде» рөлдік ойын. Әр топ дәрігерге барғандары туралы көрініс көрсетеді. Тақтада диологқа қажет сөздер жазылып тұрады.
  • Сенің қай жерің ауырады?
  • Менің ..... ауырады.
  • Кел, көрейін
  • Саған мына дәрілерді ішу керек


  • (Көпшілігі өзара сөйлесе алады, тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады, кейбір оқушылар өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады. )





    Дискрипторлар1. Диолог құрады 2. Рөлге кіреді3. Сөз тіркестерін дұрыс қолданады.



    Сабақ соңы 7 минДәптермен жұмыс. (Ұ) оқушылар дәптерлерінде берілген суреттермен сөйлемдер жазады. Дәптерде дәрігердің, тістің суреттері берілген. №2 жұмыс дәптері

    Аяқталуы3 мин

    РефлексияБүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау.Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім







































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ