ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Сабақ: қазақ тілі |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Танатарова Данагүл Төлендіқызы |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы:Табиғат құбылыстары |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Т.4. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың не туралы екенін түсіну. А.1. Өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. А.2. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру. Ж.1. Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады: дене мүшелерін атай алады, өзі туралы (қай жері ауыратынын/ ауырмайтынын) айта алады, сурет бойынша екі- үш сөйлем құрастырады, берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазады. |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: тақырып бойынша өзара сөйлесе алады, мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар: өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат Бағалау критериі |
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
|||||
|
||||||
|
|
|
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
Бағалау |
|||
|
Басы 3 мин Алдыңғы оқу 3мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
Мамандықтар туралы қайталаймыз. (Ұ) «Попкорн» әдісін пайдалана отырып, суреттер көрсету арқылы сұрақ қойып, балалардан өткен тақырыпты сұраймын:
(Барлығы орындайды) |
Суреттер Дәрігердің қалпағы Градусник Тыңдағыш |
Дұрыс
жарты
Смайликтер |
|||
|
Сабақтың ортасы 3 мин |
1 тапсырма. (М.К, Ұ) «Ой қозғау» әдісі. Тақтада тісі ауырған баланың суреті көрсетіледі. Бұл кім? деген сұрақ қойылады.
Ол не істеп тұр?
Иә, емдейді, яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз «Дәрігерде» ( Барлығы орындайды) |
Слайд, интербелсенді тақта. Оқулық Аудиодиск: 8.4.1 8.4.4 Оқулық Суреттер |
||||
|
5 мин Дискрип торлар Дискрип торлар 10 мин |
2 тапсырма (М.К, Ұ) «Есте сақта» Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1- тапсырмадығы суретке және сөйлесу үлгісіне назар аудартады тыңдау арқылы оқушылар Сенің тісің ауыра ма? Деген сұрақ үлгісімен және Менің тісім ауырады/ менің тісім ауырмайды жауабымен танысады.Оқушылармен диологты тьңдау, қайталау жұмыстары жүргізіледі.оқушылар осы диолог негізінде өзінің тісі ауыратынын немесе ауырмайтынын айтуға жаттығады.
Сөздерді дұрыс қайталайды. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтады 3 тапсырма. «Артық әріпті сыз» ( Т) Тақтада сөздер беріледі, сол сөздерде келетін қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс қойып, артық дыбысты алып тастау керек. (Барлығы орындайды)
|
|||||
|
2 мин
|
Сергіту сәті
|
|
|
|||
|
15 мин |
4 тапсырма. «Дәрігерде» рөлдік ойын. Әр топ дәрігерге барғандары туралы көрініс көрсетеді. Тақтада диологқа қажет сөздер жазылып тұрады.
(Көпшілігі өзара сөйлесе алады, тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады, кейбір оқушылар өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады. ) |
|||||
|
Дискрип торлар |
1. Диолог құрады 2. Рөлге кіреді 3. Сөз тіркестерін дұрыс қолданады. |
|||||
|
Сабақ соңы 7 мин |
Дәптермен жұмыс. (Ұ) оқушылар дәптерлерінде берілген суреттермен сөйлемдер жазады. Дәптерде дәрігердің, тістің суреттері берілген. |
№2 жұмыс дәптері |
|
|||
|
Аяқталуы 3 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
сабақ жоспары "Дәрігерде"
сабақ жоспары "Дәрігерде"
ҚЫСҚА МЕРЗІМДІ САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Сабақ: қазақ тілі |
Мектеп: |
|||||
|
Күні: |
Мұғалімнің есімі: Танатарова Данагүл Төлендіқызы |
|||||
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
|
Сабақ тақырыбы:Табиғат құбылыстары |
||||||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаты |
Т.4. Мұғалімнің көмегімен тыңдаған материалдың не туралы екенін түсіну. А.1. Өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолдану. А.2. Сурет бойынша 2-3 сөйлем құрастыру. Ж.1. Берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазу. |
|||||
|
Сабақ мақсаттары
|
Барлық оқушылар орындай алады: дене мүшелерін атай алады, өзі туралы (қай жері ауыратынын/ ауырмайтынын) айта алады, сурет бойынша екі- үш сөйлем құрастырады, берілген суретке қатысты сипаттау сөздерін жазады. |
|||||
|
Оқушылардың басым бөлігі: тақырып бойынша өзара сөйлесе алады, мұғалімнің көмегімен тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады. |
||||||
|
Кейбір оқушылар: өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады. |
||||||
|
Тілдік мақсат Бағалау критериі |
Негізгі сөздер мен тіркестер:
|
|||||
|
||||||
|
|
|
|||||
|
Жоспарлан ған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
Бағалау |
|||
|
Басы 3 мин Алдыңғы оқу 3мин |
Ұйымдастыру кезеңі:
Мамандықтар туралы қайталаймыз. (Ұ) «Попкорн» әдісін пайдалана отырып, суреттер көрсету арқылы сұрақ қойып, балалардан өткен тақырыпты сұраймын:
(Барлығы орындайды) |
Суреттер Дәрігердің қалпағы Градусник Тыңдағыш |
Дұрыс
жарты
Смайликтер |
|||
|
Сабақтың ортасы 3 мин |
1 тапсырма. (М.К, Ұ) «Ой қозғау» әдісі. Тақтада тісі ауырған баланың суреті көрсетіледі. Бұл кім? деген сұрақ қойылады.
Ол не істеп тұр?
Иә, емдейді, яғни біздің бүгінгі тақырыбымыз «Дәрігерде» ( Барлығы орындайды) |
Слайд, интербелсенді тақта. Оқулық Аудиодиск: 8.4.1 8.4.4 Оқулық Суреттер |
||||
|
5 мин Дискрип торлар Дискрип торлар 10 мин |
2 тапсырма (М.К, Ұ) «Есте сақта» Мұғалім оқушылардың назарын оқулықтағы 1- тапсырмадығы суретке және сөйлесу үлгісіне назар аудартады тыңдау арқылы оқушылар Сенің тісің ауыра ма? Деген сұрақ үлгісімен және Менің тісім ауырады/ менің тісім ауырмайды жауабымен танысады.Оқушылармен диологты тьңдау, қайталау жұмыстары жүргізіледі.оқушылар осы диолог негізінде өзінің тісі ауыратынын немесе ауырмайтынын айтуға жаттығады.
Сөздерді дұрыс қайталайды. Қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс айтады 3 тапсырма. «Артық әріпті сыз» ( Т) Тақтада сөздер беріледі, сол сөздерде келетін қазақ тіліне тән дыбыстарды дұрыс қойып, артық дыбысты алып тастау керек. (Барлығы орындайды)
|
|||||
|
2 мин
|
Сергіту сәті
|
|
|
|||
|
15 мин |
4 тапсырма. «Дәрігерде» рөлдік ойын. Әр топ дәрігерге барғандары туралы көрініс көрсетеді. Тақтада диологқа қажет сөздер жазылып тұрады.
(Көпшілігі өзара сөйлесе алады, тәуелдік жалғауын дұрыс қолдана алады, кейбір оқушылар өмірлік жағдаяттарда өзінің денсаулығы туралы мәліметтерді орынды қолдана алады. ) |
|||||
|
Дискрип торлар |
1. Диолог құрады 2. Рөлге кіреді 3. Сөз тіркестерін дұрыс қолданады. |
|||||
|
Сабақ соңы 7 мин |
Дәптермен жұмыс. (Ұ) оқушылар дәптерлерінде берілген суреттермен сөйлемдер жазады. Дәптерде дәрігердің, тістің суреттері берілген. |
№2 жұмыс дәптері |
|
|||
|
Аяқталуы 3 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бет – әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім
|
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз



















