|
Тексерілді: __________________ |
||||
|
Мектеп: №180 ЖББМ |
Күні: 12. 11.18 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Кожакеева Г.У. |
||
|
Сынып: |
5 «Ә» |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» |
|||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
5Т/Ж4 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттайды; үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 5А/И3 Шығармадағы тілдік бейнелеу , суреттеу құралдарын (теңеу, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы мағынасын анықтау). |
|||
|
Жетістік критерийі |
Жатқа айтады; Шығармадан алған ісерін сипаттап хат жазады; Шығармадағы көркемдеуіш құралдарды табады; Мәтін құрылымына талдау жасайды. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Сүйіспеншілік, әсер, тарихи кезең, ішкі сезім |
|||
|
Құндылықтар |
Ақынның ішкі сезімі, кейіпкердің ішкі сезім |
|||
|
Өмірмен байланысы |
Хат жазу, ой бөлісу |
|||
|
Алдыңғы білім |
Тілдік құралдар |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер /ресурстар |
||
|
Мағынаны тану кезеңі Ой шақыру Рефлексия |
А) «Қазына іздеу» әдісі арқылы оқушылар қағаз қиындыларындағы үзінділердің біреуін алып оқиды да әрі қарай жатқа оқиды. .....Жетімдіктің белінен... .....Тұлпар атты жаратып,... .....Тең құрбыңмен
теңеліп,... ....Жарық сәуле
көреалмай,.... ....Бадана көз, тоғыз тор... Ә) Топтық жұмыс. 1. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін мәнерлеп оқиды, мәтіннің құрылымына талдау жасайды. 2. Оқулықпен жұмыс. 5-тапсырма. Өлеңнен риторикалық сұрауларды тауып, топпен талдайды. Б) Өлеңнен алған әсерлерімен бөлісе отырып, екі тапсырманың бірін таңдап, орындаңыз: 1) Авторға хат Құрметті, Дулат Бабатайұлы! Қазақ халқы жетімін жылатпаған халық. «Жетім көрсең, жебей жүр» деп те айтып жатады. Сіздің осы өлеңіңізді оқып,...... деп басталатын хат жазыңыз. 2) Кейіпкерге хат Ақтан жас, Дулат атамыздың сізге артып отырған үмітін ақтайды деп сенемін, себебі................... деп басталатын хат жазыңыз. Сөз көлемі- 50-60. Оқушыларға хат жазудың ережесі ұсынылады, хат жазудың жолдары түсіндіріледі. 1.Хат түсінікті, анық жазылуы керек; 2. Әрі сыпайы, қарапайым, мейірімге толы болуы қажет; 3.Хат қысқаша, мазмұнды болуы керек. 4.Кімге арнадың? Мысалы: Қымбатты менің сүйікті кейіпкерім! 5.Негізгі бөлім (сұрақтар, өтініштер, болған жағдайға өзіндік пікір, тілек) 6.Қоштасу, хат иесінің аты-жөні (уақыты). Жетістік критерийі: Көркем шығармадан алған әсерін сипаттайды; Хат жазудың талаптарын сақтап жазады; Грамматикалық тұрғыдан сауатты жазады. КБ: «Сэндвич» әдісі
Мейірімділік, кішіпейілділік, адалдық, достық туралы мақал-мәтелдер жазып келіңдер. |
Үлестірме қағаз |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары. Д.Бабатайұлы "О, Ақтан жас, Ақтан жас"
Сабақ жоспары. Д.Бабатайұлы "О, Ақтан жас, Ақтан жас"
|
Тексерілді: __________________ |
||||
|
Мектеп: №180 ЖББМ |
Күні: 12. 11.18 ж. |
Мұғалімнің аты-жөні: Кожакеева Г.У. |
||
|
Сынып: |
5 «Ә» |
|||
|
Сабақтың тақырыбы |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» |
|||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
5Т/Ж4 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттайды; үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту; 5А/И3 Шығармадағы тілдік бейнелеу , суреттеу құралдарын (теңеу, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы мағынасын анықтау). |
|||
|
Жетістік критерийі |
Жатқа айтады; Шығармадан алған ісерін сипаттап хат жазады; Шығармадағы көркемдеуіш құралдарды табады; Мәтін құрылымына талдау жасайды. |
|||
|
Тілдік мақсаттар |
Сүйіспеншілік, әсер, тарихи кезең, ішкі сезім |
|||
|
Құндылықтар |
Ақынның ішкі сезімі, кейіпкердің ішкі сезім |
|||
|
Өмірмен байланысы |
Хат жазу, ой бөлісу |
|||
|
Алдыңғы білім |
Тілдік құралдар |
|||
|
Сабақ барысы |
||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер /ресурстар |
||
|
Мағынаны тану кезеңі Ой шақыру Рефлексия |
А) «Қазына іздеу» әдісі арқылы оқушылар қағаз қиындыларындағы үзінділердің біреуін алып оқиды да әрі қарай жатқа оқиды. .....Жетімдіктің белінен... .....Тұлпар атты жаратып,... .....Тең құрбыңмен
теңеліп,... ....Жарық сәуле
көреалмай,.... ....Бадана көз, тоғыз тор... Ә) Топтық жұмыс. 1. «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін мәнерлеп оқиды, мәтіннің құрылымына талдау жасайды. 2. Оқулықпен жұмыс. 5-тапсырма. Өлеңнен риторикалық сұрауларды тауып, топпен талдайды. Б) Өлеңнен алған әсерлерімен бөлісе отырып, екі тапсырманың бірін таңдап, орындаңыз: 1) Авторға хат Құрметті, Дулат Бабатайұлы! Қазақ халқы жетімін жылатпаған халық. «Жетім көрсең, жебей жүр» деп те айтып жатады. Сіздің осы өлеңіңізді оқып,...... деп басталатын хат жазыңыз. 2) Кейіпкерге хат Ақтан жас, Дулат атамыздың сізге артып отырған үмітін ақтайды деп сенемін, себебі................... деп басталатын хат жазыңыз. Сөз көлемі- 50-60. Оқушыларға хат жазудың ережесі ұсынылады, хат жазудың жолдары түсіндіріледі. 1.Хат түсінікті, анық жазылуы керек; 2. Әрі сыпайы, қарапайым, мейірімге толы болуы қажет; 3.Хат қысқаша, мазмұнды болуы керек. 4.Кімге арнадың? Мысалы: Қымбатты менің сүйікті кейіпкерім! 5.Негізгі бөлім (сұрақтар, өтініштер, болған жағдайға өзіндік пікір, тілек) 6.Қоштасу, хат иесінің аты-жөні (уақыты). Жетістік критерийі: Көркем шығармадан алған әсерін сипаттайды; Хат жазудың талаптарын сақтап жазады; Грамматикалық тұрғыдан сауатты жазады. КБ: «Сэндвич» әдісі
Мейірімділік, кішіпейілділік, адалдық, достық туралы мақал-мәтелдер жазып келіңдер. |
Үлестірме қағаз |
||
шағым қалдыра аласыз














