САБАҚ: Қазақ
тілі
|
Мектеп: Т.Айтжанов атындағы
жалпы орта мектебі
|
Күні:
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
СЫНЫП: 7 «А»
Денсаулыққа пайдалы
тағамдар
|
Қатысқандар:19
|
Қатыспағандар:-
|
Осы сабақ
арқылы
жүзеге асатын
оқу
мақсаттары
|
7.4.2.1. Сөйлеу
тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп
қолдану
7.1.6.1. Коммуникативтік
жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді
және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып,
диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай
білу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлықоқушыларорындайалады:
Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш,
эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты
тіркестерді еркін қолдана алады
|
Оқушылардыңкөпшілігіорындайалады:
Жағдаятқа
сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Мәтін құрау барысында
эмоциялық сөздерді қосып, дауыс ырғағына сай оқи
алады.
|
Кейбір оқушылар орындай
алады:Тақырып аясында
қыстырма , қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогқа
даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре
алады.
|
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады: пікірталаста тез және
дұрыс шешім қабылдай біледі
|
Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер:
логикалық
кідіріс, екпін, көптік,септік,тәуелдік,жіктік
жалғаулары
|
Диалог
құруға / шығармажазуғаарналғанпайдалытіркестер:
10-12
үнқатымға түсе алады.
|
Талқылауға арналған
сұрақтар:
Қандай тағамдарды жақсы
көресіңдер?
|
Не себепті …. деп
ойлайсыз?
Денсаулыққа пайдасы жоқ тағам болуы мүмкін
бе?
|
ишара: Қол соғу, белгі беру ,
бас бармақ,саяхат, сергіту сәті
|
Алдыңғы
оқу:Дәрігермен сұхбат
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
7 минут
|
Сәлеметсіздер ме, балалар!
Сабағымызды бастамас бұрын сендерді ой сергітуге шақырамын.
Балалар, «Үндемес» тренингі арқылы көңілімізді көтерейік. Мұғалім
барлық оқушыларды «Бірінші» және «Екінші» деп санап, екі топқа
бөледі. Тапсырма: екі топ үндемей, тек ишарат пен ыммен ғана
түсінісіп, туған күндері бойынша сап түзеуі тиіс. Саптың алдында 1
қаңтарда туған оқушылар тұрады да, қалғандары туған күндерінің реті
бойынша тізіле береді. Енді сабағымызды
бастайық!
Қызығушылықты ояту. Миға
шабуыл әдісі
1.Мәтінге қандай тақырып қояр
едіңдер?
Қалыптастырушы
бағалау жүреді: Жарайсың! Өте жақсы!
Тамаша!
|
Смайликтер(жарайсың,
тамаша)
|
Ортасы
28 минут
|
Оқылым
1-тапсырма
Пайдалы тағамдардың
тізбесін жасау
1-топОқылым мәтінінің соңғы
азат жолындағы кідірісті анықта
2-топАлғашқы азат
жолындағы екпін түскен сөзді алмастырып, басқа сойлем
құраңдар
3-тапсырма
Кестені пайдаланып,
«Дәрумендер-денсаулығымыздың дәнекері » деген тақырыпта мәтін
құраңдар.
Тыңдалым
«Түртіп алу » кестесін
толтырыңдар
11-тыңдалым. Қалыптастырушы бағалау
жүріп
отырады.(смайликтер)
Жазылым тапсырмасын орындап,
мақал-мәтелдердің түсіндірмесін «Т кестесіне »
түсіреді.
Сергіту сәті
«Қыдырып қайтайық»
Топтық бағалау іске
асады.
|
Қызыл,жасыл, сары түсті
фигуралар
Үлестірме
қағаз
Сергіту сәті . Караоке
«Қыдырып қайтайық»
|
Соңы
5 минут
|
«Тақтадағы сөйлемдерді аяқта»
кестесін толтырады. Оқушылар тақтада (экранда, монтиорда) жазылған
сөйлемдердің біреуін таңдап , оны әрі қарай жалғастырып
аяқтайды.
Мен мынаны
білдім......
Маған қызық
болғаны......
Маған қиын
болғаны......
Мен
енді......
Менің ойым
мынандай......
Мен мынаны
сезіндім........
Мынаған таң
қалдым.......
Үй жұмысы
5-тапсырма
Кері
байланыс
«Үміт
ағашы»
Білемін, дәлелдей аламын, білгім
келеді
|
Үміт ағашы бейнеленген
сурет
с майликтер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау –
оқушыға
мейлінше
қолдау
көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Қабілетті
оқушыға
тапсырманы
қалай
түрлендіресіз?
|
Бағалау – оқушы
білімін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық байланыс
–
Денсаулық жəне
қауіпсіздік,
АКТ-мен
байланыс.
Құндылықтарменбайланыс
(тəрбиеэлементі).
|
Мәтін негізінде сұхбат
құра
|
Бағалау критериі
|
Дескриптор
|
Сөйлеу тіліндегі
интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін
түсінуі
|
Интонация,екпінді
анықтауда шатасады
1балл
|
Сөйлеу тіліндегі
интонация, кідіріс, логикалық екпінді
табады
2 балл
|
Жағдаятқа сай диалогке даярлықсыз түсуі, өз пікірін
білдіруі
|
3-4 сөйлемнен тұратын
диалог құрай алады
1балл
|
6-8 сөйлемнен тұратын
диалог құрап, өз ойын еркін
білдіреді
2балл
|
Бағалау
шәкілі
«5-6»-5
«3-4»-4
«1-2»-3
|
|
Рефлексия
Сабақтың
мақсаты
мен
оқу
міндеттері
орындалды ма?
Бүгін
оқушылар
не
үйренді?
Сабақ қалай
өтті,
қандай
деңгейде
өтті?
Жоспарланған
Саралау жақсы
Іске
асты ма?
(тапсырмалар
сəйкес
болды ма?)
Уақытты
қалай
пайдаландым?
Жоспарыма
қандай
өзгеріс
енгіздім жəне
неге?
|
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол
жақта берілген сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Сабақтың мақсаты мен міндеттері
орындалды.
Сабағым жақсы деңгейде
өтті.
Мен жоспарлаған саралау қабілеті жоғары оқушыларға жақсы
әсер етті. Оларға өзге елге сапар шегіп, зерттеудің не қажеттігі
бар деген сауалдар қойылды. Жауап беру барысында оқушылар өз
ойларын еркін жеткізіп, шебер жауап бере
алды.
Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма ешқандай өзгеріс
енгізбедім.
|
|
Қорытынды бағамдау
Ең жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға
қатысты)
1:
Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы
өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту
мен оқуға қатысты)?
1:
Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген
оқушылар жөнінде келесі
сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат
білдім?
1
|