Материалдар / Сабақ жоспары "Денсаулыққа пайдалы тағамдар"

Сабақ жоспары "Денсаулыққа пайдалы тағамдар"

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып жаңартылған Арман пв баспасы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қырқүйек 2018
1422
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақжоспары
САБАҚ: Қазақ тіліМектеп: Т.Айтжанов атындағы жалпы орта мектебі

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

СЫНЫП: 7 «А» Денсаулыққа пайдалы тағамдарҚатысқандар:19Қатыспағандар:-

Осы сабақ арқылыжүзеге асатын оқумақсаттары7.4.2.1. Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану7.1.6.1. Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу
Сабақ мақсаттарыБарлықоқушыларорындайалады: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолдана алады


Оқушылардыңкөпшілігіорындайалады: Жағдаятқа сай диалогке түсіп,сөйлем құрай алады.Мәтін құрау барысында эмоциялық сөздерді қосып, дауыс ырғағына сай оқи алады.


Кейбір оқушылар орындай алады:Тақырып аясында қыстырма , қаратпа, одағай сөздерді еркін қолданып, диалогқа даярлықсыз түсіп, өз пікірін білдіре алады.
Тілдік мақсат



Оқушылар орындай алады: пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі


Пəнге қатысты сөздік қор мен терминдер: логикалық кідіріс, екпін, көптік,септік,тәуелдік,жіктік жалғаулары


Диалог құруға / шығармажазуғаарналғанпайдалытіркестер: 10-12 үнқатымға түсе алады.


Талқылауға арналған сұрақтар:Қандай тағамдарды жақсы көресіңдер?


Не себепті …. деп ойлайсыз?Денсаулыққа пайдасы жоқ тағам болуы мүмкін бе?


ишара: Қол соғу, белгі беру , бас бармақ,саяхат, сергіту сәті
Алдыңғы оқу:Дәрігермен сұхбат
Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Басы 7 минутСәлеметсіздер ме, балалар! Сабағымызды бастамас бұрын сендерді ой сергітуге шақырамын. Балалар, «Үндемес» тренингі арқылы көңілімізді көтерейік. Мұғалім барлық оқушыларды «Бірінші» және «Екінші» деп санап, екі топқа бөледі. Тапсырма: екі топ үндемей, тек ишарат пен ыммен ғана түсінісіп, туған күндері бойынша сап түзеуі тиіс. Саптың алдында 1 қаңтарда туған оқушылар тұрады да, қалғандары туған күндерінің реті бойынша тізіле береді. Енді сабағымызды бастайық! Қызығушылықты ояту. Миға шабуыл әдісі1.Мәтінге қандай тақырып қояр едіңдер?Қалыптастырушы бағалау жүреді: Жарайсың! Өте жақсы! Тамаша!Смайликтер(жарайсың, тамаша)
Ортасы28 минутОқылым 1-тапсырмаПайдалы тағамдардың тізбесін жасау

1-топОқылым мәтінінің соңғы азат жолындағы кідірісті анықта2-топАлғашқы азат жолындағы екпін түскен сөзді алмастырып, басқа сойлем құраңдар3-тапсырмаКестені пайдаланып, «Дәрумендер-денсаулығымыздың дәнекері » деген тақырыпта мәтін құраңдар.Тыңдалым«Түртіп алу » кестесін толтырыңдар11-тыңдалым. Қалыптастырушы бағалау жүріп отырады.(смайликтер)Жазылым тапсырмасын орындап, мақал-мәтелдердің түсіндірмесін «Т кестесіне » түсіреді.Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық»Топтық бағалау іске асады.

Қызыл,жасыл, сары түсті фигуралар















Үлестірме қағаз





Сергіту сәті . Караоке «Қыдырып қайтайық»

Соңы 5 минут«Тақтадағы сөйлемдерді аяқта» кестесін толтырады. Оқушылар тақтада (экранда, монтиорда) жазылған сөйлемдердің біреуін таңдап , оны әрі қарай жалғастырып аяқтайды. Мен мынаны білдім......Маған қызық болғаны......Маған қиын болғаны......Мен енді......Менің ойым мынандай......Мен мынаны сезіндім........Мынаған таң қалдым.......Үй жұмысы 5-тапсырмаКері байланыс«Үміт ағашы» Білемін, дәлелдей аламын, білгім келеді



Үміт ағашы бейнеленген сурет





смайликтер
Қосымша ақпарат
Саралау – оқушығамейлінше қолдаукөрсетуді қалайжоспарлайсыз? Қабілеттіоқушыға тапсырманықалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралық байланыс –Денсаулық жəне қауіпсіздік,АКТ-мен байланыс.Құндылықтарменбайланыс(тəрбиеэлементі).


Мәтін негізінде сұхбат құра



Бағалау шәкілі«5-6»-5«3-4»-4«1-2»-3





РефлексияСабақтың мақсатымен оқуміндеттеріорындалды ма?Бүгін оқушыларне үйренді?Сабақ қалай өтті,қандай деңгейдеөтті?ЖоспарланғанСаралау жақсыІске асты ма?(тапсырмаларсəйкес болды ма?)Уақытты қалайпайдаландым?Жоспарымақандай өзгерісенгіздім жəненеге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.




Сабақтың мақсаты мен міндеттері орындалды. Сабағым жақсы деңгейде өтті. Мен жоспарлаған саралау қабілеті жоғары оқушыларға жақсы әсер етті. Оларға өзге елге сапар шегіп, зерттеудің не қажеттігі бар деген сауалдар қойылды. Жауап беру барысында оқушылар өз ойларын еркін жеткізіп, шебер жауап бере алды. Уақытты тиімді пайдаландым. Жоспарыма ешқандай өзгеріс енгізбедім.



















Қорытынды бағамдауЕң жақсы өткен екі нəрсе (оқыту мен оқуға қатысты)1:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқытумен оқуға қатысты)?1:

Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесісабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?1











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ