Сабақ жоспары: Д.Исабеков «Әпке» драмасы 8 сынып

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Сабақ жоспары: Д.Исабеков «Әпке» драмасы 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Д.Исабеков «Әпке» драмасы
Материалдың қысқаша нұсқасы



Бөлім:

Махаббат және абырой

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:

19.02.2024 жыл

Сынып:8 ә

Қатысушылар саны:11

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Д.Исабеков «Әпке» драмасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

8.1.4.1. көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты

  • Көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдаудатура және жанама мінездеулерді жіктей отырып, шығарма үзінділерін өз көзқарастарын дәлелдеу үшін қолданады;

  • Шығарма кейіпкерлерін сомдалу тәсіліне қарай жағымды-жағымсыз түрлеріне бөледі және өзіндік позициясын білдіруде шығарма үзінділерін пайдаланады;

  • Шығарма кейіпкерлеріне іс-әрекеті бойынша мінездеме бере отырып, диспут барысында пікірін дәлелдеу үшін шығарма желісін пайдаланады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут

- Оқушылармен сәлемдесу;

-Оқушыларды түгендеп, сабаққа әзірлігін тексеру;

-Сыныпта жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру.


Ой қозғау:

Бауыр деген бір әлем ауыл(ы) бөлек,
Бауырларсыз жүгінде ауыр демек.
Әр бауырдың амандығын тілейік,
Өмірде әр адамға бауыр керек.


Сабақты осы өлең жолдарының мазмұнын тарқатып талдаудан бастаймыз.


Шығарма мазмұнын қайталауға арналған сұрақтар:

1.Пьесада Қамажай өзінің інілері мен сіңлісінің болашағы үшін басын бейнетке тігіп, бар қиындыққа төзеді. Мұның сыры не?

2.Інілері мен сіңлісі əпкесін қандай қасиеті үшін жақсы көреді, неге анасындай ардақтайды?

3.Пьеса кейіпкерлерінің бақыт туралы ой-пікірлері қандай? Бұған сендер қандай ой қосар едіңдер?

























Бүгінгі сабақтың оқу мақсатымен таныстыру


Оқушылар амандасып, сабақ мазмұнына зейінін аударады.






Оқушылар өлеңді талдап, мазмұнына сәйкес өз пікірлерін білдіреді










Оқушы жауабы:

1.Адамгершілік-адам баласы үшін қашанда алғашқы орында тұрары хақ.

Бұл пьесадағы басты адамгершілік мәселесі бауырлардың бір-біріне деген бауырмалдық, сүйіспеншілік сезімі деп ойлаймын. Қамажайдың қара басын ойлап, тұрмысқа шығып кетпей, қайта келмес жас шағын бауырларына арнағаны нағыз адамгершілік деп білемін.

2.Қамажайдың бауырларының әпкесін "Мамуля" деп атауында үлкен мән бар деп есептеймін, себебі бауырлары Қамажайды өз анасындай құрметтейді, оның бауырлары үшін күллі өмірін арнағаны үшін, оларды шын жақсы көретіндігі үшін жақсы көреді.

3. Пьеса кейіпкерлерінің бірі Омар бақыт сөзін "жеңіске апарар күрес" деп біледі. Ал Кəмила бақыт деген өз бетіңше, ешкімге тәуелді болмай, бетімен өмір сүру деп түсінеді. Нəзила болса, бақыт сөзін-сөз бен істің бірлігі, демек, жалған сөйлемеу деп ұғады.


Оқушылар сабақтың оқу мақсатын мұғаліммен бірге анықтап, талдайды













Өлең жолдары











Интербелсенді тақта

Сабақтың ортасы


8 минут






























































































































































8минут
































10 минут
























1-тапсырма

Жеке жұмыс (деңгейлік тапсырмалар)

Жасыл түс

Шығармадағы кейіпкерлердің негізгі және қосымшасын анықтап, жіктеңіз.

Кейіпкерлер:Сұлтан, Қамажай, Көрші әйел Тимур, Нәзила, Қабен.

Негізгі кейіпкерлер

Қосымша кейіпкерлер



Дескриптор:

-Негізгі және қосымша кейіпкерлерді ажырата алады-1 балл.




Сары түс

Шығарма кейіпкерлерін сомдалуына қарай сәйкестендіріңіз.

Мінездеу

Кейіпкер

-Ім..мм. Ғылыми тұрғыдан қарағанда, әрбір адам өз қоғамына қай жағынан болса да, пайдалы болуға тиіс. Өйткені қоғам – адам ойының жемісі.

Қабен

-Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ. Тағдырдың соққысынан есеңгіреген естерін енді жинап, көкректерінен қайғы ұмыт бола бастағанда, «Не болса о бол» деп өз жөніме мен кетсем, олардың күні не болмақ? Жо-жоқ, Қабен, кешір мені.

Тимур

-Ол ренжиді деп енді үйден беземіз бе? Бәріміз бірдей оның әуеніне төңкерілгенде, ол біздің көңілімізбен неге санаспайды? Ата сақалың аузыңа біткенше ұшып-қона беруден ұялсаңшы. Есің кіретін кез бола ма, жоқ па?

Қамажай

-Мам..мамулям... мен мына қызды терезеден лақтырып жіберемін. Мені жолдастарымның алдында абыройдан жұрдай ғып бітті.

Омар

-Жарайды. Келістім. Таңға шейін күтем. Тек келсең болғаны...

Қамажай, сен уайымшылсың. Қойшы, осындай сөздеріңді. Екеуміз үй болған соң кішкентай Ермекті қолымызға аламыз.

Нәзила

Дескриптор:

-Кейіпкерлерді сәйкестендіреді-1 балл.

-Жанама мінездеулердің мәнін түсіндіреді-1 балл.






















Қызыл түс

Қамажайдың бауырлары үшін өз бақытынан бас тартуы дұрыс па, дұрыс емес пе, шығармадан үзінді келтіре отырып позицияңызды анықтаңыз.

Дұрыс

Дұрыс емес




Дескриптор:

-Өз позициясын анықтайды-1 балл.

-Шығармадан үзінді келтіре отырып, шешімін баяндайды-1 балл.



























2-тапсырма

«Попс формуласы» (Жұптық жұмыс)

Бірінші сөйлем: Менің ойымша...

Екінші сөйлем: Себебі мен оны былай түсіндіремін...

Үшінші сөйлем: Оны мен мына мысалдармен дәлелдеймін...

Төртінші сөйлем: Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім

1-тақырып:

Қабеннің Қамажайға деген сезімі шынайы

2-тақырып:

Бауырлар арасында қарым-қатынастан салқындық байқалады

3-тақырып:

Қамажайдың бауырларына деген махаббатының лайықты бағасы жоқ


Дескриптор:

-Себебін түсіндіреді-1 балл.

-Мысалдармен дәлелдей отырып, қорытындылайды-1 балл.



3-тапсырма

«Сөз батл» әдісі

Тақырып: «Қамажайдың бақытсыздығына бауырлары кінәлі»


І кезең (2 минут)

Дефениция/дәйектеме келтіру:1 дәйектеме


ІІ кезең (2 минут)

Аргумент-дәлелердер келтіру: 1 дәлел


ІІІ кезең (2 минут) Контраргумент-дәлелге қарсы дәлел келтіру: 1 қарсы дәлел

Қорытынды

Дескриптор:

-Дәйектеме келтіреді-1 балл.

-Аргумент-дәлелердер келтіреді-1 балл.

-Дәлелге қарсы дәлел келтіреотырып қорытындылайды -1 балл.

.








Негізгі кейіпкерлер

Қосымша кейіпкерлер

Қамажай, Тимур, Нәзила

Сұлтан, Қабен, Көрші әйел












Мінездеу

Кейіпкер

-Ім..мм. Ғылыми тұрғыдан қарағанда, әрбір адам өз қоғамына қай жағынан болса да, пайдалы болуға тиіс. Өйткені қоғам –адам ойының жемісі.

Омар

-Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ. Тағдырдың соққысынан есеңгіреген естерін енді жинап, көкректерінен қайғы ұмыт бола бастағанда, «Не болса о бол» деп өз жөніме мен кетсем, олардың күні не болмақ? Жо-жоқ, Қабен, кешір мені.

Қамажай

-Ол ренжиді деп енді үйден беземіз бе? Бәріміз бірдей оның әуеніне төңкерілгенде, ол біздің көңілімізбен неге санаспайды? Ата сақалың аузыңа біткенше ұшып-қона беруден ұялсаңшы.Есің кіретін кез бола ма, жоқ па?

Нәзила

-Мам..мамулям... мен мына қызды терезеден лақтырып жіберемін. Мені жолдастарымның алдында абыройдан жұрдай ғып бітті.

Тимур

-Жарайды. Келістім. Таңға шейін күтем. Тек келсең болғаны...

Қамажай, сен уайымшылсың. Қойшы, осындай сөздеріңді. Екеуміз үй болған соң кішкентай Ермекті қолымызға аламыз.

Қабен





Дұрыс

Дұрыс емес

Қамажайдың бауырлары үшін өз бақытынан бас тартуын орынды құбылыс деп ойлаймын. Себебі, әкесі мен анасының орнын басып қалғандықтан, ол бауырларының тағдыры үшін жауапты болатын. Шығармада «Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ» деп өзінің шешіміне бекінгенін білдіретін тұсы бар. Бұл арқы автор бауырлар арасындағы қазақы әдепті көрсеткісі келді деп ойлаймын. Қамажайдың бұл әрекетін қолдаймын.






1-жұп:

Бірінші сөйлем: Менің ойымша Қабеннің Қамажайға деген сезімі шынайы.

Екінші сөйлем: Себебі мен оны былай түсіндіремін, Қабен өте шыдамды, сезімді сыйлай білетін азамат.

Үшінші сөйлем: Оны мен мына мысалдармен дәлелдеймін, Қабен Қамажайды қанша уақыт болмасын күтуге бар. Тіпті шығармада Қамажайға шынайы жақсылық ойлайтын осы – Қабен.

Төртінші сөйлем: Осыған байланысты мен мынадай қорытындыға келдім, Қабен болмаса, Қамажайды шынайы жақсы көретін ешкім жоқ секілді.








Оқушылар өз позицияларына сәйкес өздерінің дәйектемелерін, аргументтер мен контраргументтерін ұсынып, қорытынды жүргізеді.










































































































































































«Бағдаршам әдісі»

оқушылардың бірін-бірі бағалауы


Овал 4

келісемін

Овал 5


сұрағым бар

Овал 6


келіспеймін



















ҚБ. «Үш М» әдісі

(мұғалімнің бағалауы)




















Үлестірме қағаздар

























































































































































Қосымша ақпараттар





















Сабақтың соңы

3 минут









5 минут










3 минут

Үй тапсырмасын беру

1.«Әпке» сөзіне бес жолды өлең;

2.«Менің әпкем ең жақсы адам» тақырыбында ой толғау;

3.Д.Исабековтың «Әпке» шығармасы мен ұқсас өзге шығармаларды салыстырып, талдау жасау.



Кері байланыс

«GOOGLE форма» арқылы жүргізіледі

Бүгінгі сабақтағы құнды мәселе қандай болды?

Сен сабақта қалай жұмыс жасадың, кімге риза болдың?

Сабақ саған ұнады ма, неліктен?


Бүгінгі сабақтың мақсатына қайта оралу.

Оқушылар өздерінің қызығушылықтарына сәйкес, үшеуінің біреуін таңдап, үй тапсырмасын орындайды.








«GOOGLE форма» арқылы өз ойларын білдіріп, сабаққа кері байланыс береді














https://forms.gle/uUL92FprAk9S6pE77







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
31.01.2025
470
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі