Сабақтың басы
Өткен сабақты пысықтау
Жаңа
сабақ
|
Ұйымдастыру кезеңі:
Оқушылармен амандасу, түгелдеу.
Өткен сабақты «Ой қозғау» әдісі арқылы
пысықтаймын.
1.Дыбыстың қандай түрлері бар?
2.Дыбысты жазу үшін қандай құрылғылар
қажет?
3.Жазылған дыбысты қалай
сақтаймыз?
4.Дыбыс файлының кеңейтілімі
қандай?
Жаңа сабақтың тақырыбы мен мақсатын
таныстырамын.
Жаңа сабақты презентация және бейнежазбаны сілтеме арқылы
оқушыларға түсіндіру.
|
Оқушылар берілген сұрақтарға өз ойларын
білдіреді.
Презентациядағы мәліметтермен
танысып шығады және Youtube браузері арқылы бейнежазбаны
тамашалайды.
|
Мадақтау сөздері және балдық
жүйе (1 – 10) арқылы бағалаймын.
|
Сұрақтар, мадақтау сөздері:
«Жарайсың!»,
«Тамаша!»,
«Жақсы!»,
«Талпын!».
Презентация,
https://youtu.be/0_rESyFAFj8
|
Ортасы
|
1-тапсырма
Сұрақтарғңа жауап берейік!
|
Оқушылар берілген сұрақтарға дыбыстық
хабарлама арқылы жауап береді.
Оқушылар берілген тапсырманы
дәптерге жазып, орындап, жібереді.
|
Мадақтау сөздері және балдық
жүйе (1 – 10) арқылы бағалаймын.
|
Сұрақтар, мадақтау сөздері:
«Жарайсың!»,
«Тамаша!»,
«Жақсы!»,
«Талпын!».
|
Бекіту
|
Кері байланыс:
Бүгінгі сабақта не үйрендім?-
деген сұраққа жауап беру.
|
Оқушылар сұраққа ауызша жауап
береді.
|
Мадақтау сөздері арқылы
бағалаймын
|
Сұрақтар, мадақтау сөздері:
«Жарайсың!»,
«Тамаша!»,
«Жақсы!»,
«Талпын!».
|