Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Сабақ жоспары Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды? 5 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бөлім:3 |
Ежелгі Египет |
|||||||||||||||||||
Педагогтің аты-жөні |
|
|||||||||||||||||||
Күні: |
|
|||||||||||||||||||
Сынып:5 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Ежелгі Египет пирамидалары қалай салынды? |
|||||||||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
5.2.1.2 тотемизм, анимизм, фетишизм, магия сияқты ежелгі діни наным-сенімдерді білу; 5.2.2.2 Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларын сипаттау; 5.1.2.1 ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттау |
|||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Ежелгі Египет ғибадатханалары мен пирамидаларды біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі Египеттіктердің діни наным- сенімінің ерекшеліктерін біледі Кейбір оқушылар: Қарастырып отырған тарихи оқиғалар мен деректер туралы өз пікірін айта алады |
|||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
Ежелгі Мысырдағы діни наным-сенімдерді түсіндіреді. Ежелгі Мысыр пирамидаларын құрылысы сипаттау. Ежелгі Мысыр қоғамының әлеуметтік құрылымын сипаттайды. |
|||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар |
Оқушылар орындай алады:
Пәндік лексика және терминдер:Сфинкс, мумия, саркофог. Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер
5.Қандай пирамидаларды білесіңдер атап беріңдерші? |
|||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту |
Әр елдің мәдениетін құрметтеуге, өз мәдениетімізді сақтауға тәрбиелеп баулу. |
|||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар |
География, математика |
|||||||||||||||||||
Бастапқы білім |
Неліктен Египет «Қара жер» деп аталған. |
|||||||||||||||||||
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі
7 минут |
Ұйымдастыру кезеңі «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырам (Оқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу) І-топ.Сфинкс ІІ-топ.Жосер ІІІ-топ.Хеопс ІІ. Ой шақыру.АКТ мүмкіндіктерін пайдалана отырып сабақты Египет пирамидаларына виртуалды саяхат жасаумен бастап және суреттерін көрсету арқылы ой шақыру.
Талқылауға арналған сұрақтар:
|
«Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөлінеді |
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтау. |
NIS-оқулығы 2017ж |
||||||||||||||||
Жаңа сабақ
25 минут |
Білу, түсіну, қолдану. Жұптық жұмыс. Мәтінмен танысыңдар./Оқылым/ Топтарға тапсырма. Кесте толтыру /Жазылым, Айтылым / Кестені ежелгі Мысырдағы діни сенімдер бойынша толтырыңыз:
Дескриптор :
екендігін анықтайды
құрметтерін біледі Талдау. Топпен жұмыс « Детальдарын қосу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты түсініу үшін арнайы тапсырмаларды қолдану 1-топ. Сфинкс Сіздер Ежелгі Египетте пирамидаларды қалай салған деп ойлайсындар ? Шығармашылық тапсырма «Эссе жазу» арқылы тақырыпты ашу 2-топ. Жосер Картамен жұмыс. Картаға пирамидалардың орналасқан жерін салыңыз ( Пирамидалар неліктен Нілдің баты жағасында орналасқан ?, Ол египеттіктердің қандай діни наным- сенімімен байланысты?)
3-топ. Хеопс. «Мумиялар қалай жасалған ?» постер қорғау
Дескриптор: - Мысырдағы тарихи ескерткішті атайды; - Пирамидаларды кімдер салдырғанын айтады; - Перғауындардың пирамидаларды қандай мақсатта салдырғанын айтады; - Мысырдағы ең үлкен пирамиданың атын атайды; - Перғауындарды не себептен мумиялағанын айтады. - Мысыр жеріндегі ең үлкен пирамиданың биіктігі мен көлемін атайды; - Пирамида ішінде перғауындардың жерленгенін атайды. Жинақтау: Тапсырма 3 «Жұптас,ойлан,бөліс» Оқушыларға Хеопс, Сфинкс,Жосер пирамидасы салынған қимадағы сурете салынған парақтар таратылады.
Дескриптор:
|
Кесте толтыру
«Эссе жазу»
Картамен жұмыс
Постермен жұмыс Өз ойларын ортаға салады сабақты талдайды
Оқушылар жеке , алдарына берілген суреттер бойынша әңгіме құрастырады
|
«Бағдаршам» әдісімен бағалау
«Медальдар» арқылы бағалау
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |