Материалдар / Сабақ жоспары Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті 5 сынып

Сабақ жоспары Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ жоспары арқылы 5 сынып оқушыларына ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті туралы түсінік қалыптастыруға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
3395
6 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: 5.2А Ежелгі көшпелілер өміріМектеп:№59 ЖОМ
Күні:19.11.2018жМұғалімнің аты-жөні:Еспанов Нурлан
Сынып: 5 «в,г,ғ,д,ж»Қатысқандар саны:Қатыспағандар саны:
Сабақ тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениетіЗерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі неде?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.2.2.3 – ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау;5.2.2.6 – көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін түсіну
Сабақ мақсаттарыБарлығы ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктері туралы біледіКөпшілігі: ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін анықтайдыКейбірі: көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін бағалайды
Тілдік мақсат1. «Металл өңдеу ісінің дамуы адамдардың өміріне қаншалықты өзгеріс алып келді?» деген сұрақ аясында талқылауға қатысады (айтылым дағдысы); 2. «Неліктен көшпелі мал шаруашылығы тиімдірек болды?» сұрағы бойынша «Фишбоун» кластерін толтыру (жазылым және айтылым дағдысы); 3. «Киіз үй көшпелілер мәдениетінің мұрасы» тақырыбында шағын ой-толғау жазу (жазылым дағдысы); 4. Салт-дәстүр туралы бейнематериал бойынша сыныппен талқылау ұйымдастыру (тыңдалым дағдысы); 5. «Металл өңдеу ісінің дамуы адамдардың өміріне қаншалықты өзгеріс алып келді?» деген сұрақ аясында мәтінмен жұмыс (оқылым дағдысы). Пәндік лексика және терминология темір дәуірі пеш-көрік үрлеу әдісі көшпелі мал шаруашылығы ат әбзелдер қыстау көктеу жайлау күзеу егіншілер мен малшылар тебіндеу кен өндірісі маусымдық көш көші-қон Диалогқа/жазуға қажетті сөз тіркестері Темір дәуірінің басты ерекшеліктері... Темір өндірудің келесі тәсілдердін атауға болады:... Металл өндірісі адамдардың өміріне келесі өзгерістерді әкелді: ... Көшпелі мал шаруашылығының негізгі шаруашылық түріне айналуы келесі себептермен түсіндіріледі: ... Көшпелілер баспанасының ерекшелігі... Бүгінгі күнге дейін жеткен көшпелілер салт-дәстүрлері... Берілген дерек бізге қандай мағлұмат береді? Дерекке сүйене отырып айтсақ... Деректер негізінде біз қандай нәтиже шығара аламыз?

Жетістік критерийлері
  • ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттайды
  • ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін анықтайды
  • көшпелілердің әлемдік өркениетке қосқан үлесін бағалайды
  • Құндылықтарды дарыту«Мәңгілік Ел» идеясының маңызды құрамдас бөліктері болып табылатын азаматтық және жалпыұлттық идея қазақстандықтардың бойында патриоттық сезімі, ұлттық сана-сезімі, ұлттық рухы, азаматтылығы мен әлеуметтік белсенділігі жоғары деңгейлі зияткер әрі бәсекеге қабілетті тұлғаға тән қасиет-сапаларды жетілдіру.
    Пәнаралық байланыстарГеография
    АКТ қолдану дағдыларыИнтернеттен қосымша материал іздейді

    Бастапқы білімЕжелгі адамдардың алғашқы өмірі, тұрмыс-тіршілігі, кәсібі туралы біледі. Қазақстандағы археологиялық ескерткіштермен танысу негізінде ежелгі адамдардың эволюциясы, бастапқы діни-нанымдары, адамдардың бірлесу формалары, еңбек құралдарының жетілу кезеңдері жайлы білім алады.
    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтың басы10 минут



































    Сабақтың ортасы/ сабақтың негізгі бөлімі20 минут





























































































    5 минут

















































    Сабақтың соңы5 минут
    Сабақ басында: Оқушылармен сәлемдесіп,назарларын сабаққа аударып оқушыларда келесі тапсырма беремінОқушыларға әр тарихи кезеңдегі баспана түрлерінің суреттерін ұсыныңыз (тас үңгір, күрке, қос, лашық, қараша үй, киіз үй, жер үй, қос қабатты үй т.б) Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашыңыз. Мысалы:  Баспана дегеніміз не?  Ежелгі дәуір адамдары қандай баспаналарда тұрған?  Көшпенділерге тән баспаналарды атаңыздар?

    Зерттеу сұрағы: Көшпелілердің өмірінде киіз үйдің рөлі қандай?

    Дескриптор:
  • Алғашқы баспаналар түрлерін жіктейді






  • Топтық жұмыс:Төменде берілген көшпелілердің қолданбалы өнер туындыларын атап, сипаттама беріңіз. Көшпелілердің қолданбалы өнерінің ерекшелігін түсіндіріңіз.





    Дескриптор:
  • қолданбалы өнер туындыларының атауларын жазады;
  • көшпелілер бұйымдарының қолданылу мақсатын сипаттайды;
  • қолөнер бұйымдарының көшпелі тұрмысқа бейімділігін түсіндіреді.
  • Жеке жұмыс:Тапсырма Киіз үйдің үш ерекшеліктерін жазыңыз.











    Дескриптор:
  • киіз үйдің тез жығып, тез құрастыруға икемді екендігін көрсетеді;
  • киіз үйдің көшіп-қонуда ыңғайлылығын көрсетеді;
  • киіз үйдің қыста-жылы, жазда-салқын болатындығын көрсетеді.


  • Сабақты қорытындылау ретінде қазіргі кезеңдегі киіз үй туралы талқылау жүргіземінҮйге тапсырма: §-24-25-26-27-28 Тірек сызба жасау







    Оқулық Сурет



























    КестеОқулық

































































































    Оқулық Сурет

















































    Тақта
    Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?Тілдік қабілеті жоғары оқушылар тілдік қабілеті төмен оқушылармен араластырылып отырғызылады.Қабілеті жоғары оқушылар ой қорытынды жасайды, тапсырмалар бойынша 3-тен артық дәлелдер келтіре аладыБағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың материалды меңгеруі қандай деңгейде екенін анықтау үшін бағалау критерийіне сәйкес топтар өзара бір-бірін бағалайды, мұғалім оқушыларды өзі бағалайды, оқушылар өзін-өзі бағалайды
    Денсаулық және қауіпсіздік техникасы-ның сақталуы

    Оқушылар сабақ барысында туындайтын қауіп-қатердің алдын алу шараларын белгілейді
    Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?













    Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1: 2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?



    Тексерілді:

    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ