Материалдар / сабақ жоспары Ерте ұйықтаймын
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

сабақ жоспары Ерте ұйықтаймын

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары Ерте ұйықтаймын 3 орыс сыныбы, 3 орыс сыныбына арналған сабақ жоспары Ерте ұйықтаймын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Қараша 2022
509
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пән: Қазақ тілі Т2

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Уақыт

Күні:

Сынып: 3

Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Клеустер А.П.

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Ерте ұйықтаймын

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

3.3.1.1* мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу/рөлге бөліп оқу

3.3.4.1* мәтін мазмұны мен кейіпкерлерінің іс-әрекетін нақтылау үшін сұрақтар (қандай? қай? қашан? қайда?) құрастыру және оған жауап беру

3.4.2.1* оқыған/аудио/бейне материалдың мазмұнын тірек сөздерді қолданып жазу

Сабақ мақсаттары

Оқушылардың барлығы:

Мұғалімнің көмегімен таныс сөздерден құралған қарапайым сөз орамдарының мағынасын түсінеді.

Оқушылардың көпшілігі:

Таныс сөздерден құралған қарапайым сөз орамдарының мағынасын түсінеді.

Оқушылардың кейбірі:

Таныс сөздерден құралған қарапайым сөз орамдарының мағынасын түсінеді, еркін қолданады.

Бағалау критерийлері

1. Қарапайым сөйлемдердің мағынасын ажыратады.

2. Тиісті сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа қатысты диалогке қатыса алады.

3.Заттың сынын білдіретін сөйлемді қолданып, өзара байланысқан сөйлемдер жазады.

Лексикалық минимум

Дейін, кейін, қашан, ерте, кеш, кешке

Грамматикалық минимум

Грамматикалық қоржын.

-тан/-тен; -дан/-ден; -нан/-нен дейін.

-ға/-ге; -қа/-ке дейін.

Құндылықтарды дарыту

Әдептілікке, ұқыптылыққа баулу

Пәнаралық байланыстар

Дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Power Point таныстырылымы

Бастапқы білім

Сағат он екі болды

Сабақтың барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері


Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет



Ресурстар

Сабақтың басы


Шаттық шеңбері:

Мына сұлу әлемде,

Адам өмір сүреді.

Үлкен менен кішіге,

Күн сәулесін төгеді.

Шеңберде тұрып, кезекпен қасында тұрған балаға жақсы тілек айтады. Мысалы: Саған денсаулық тілеймін! Саған жақсы көңіл күй тілеймін!


Оқушыларды сабақтың тақырыбы және

мақсатымен таныстыру.






















Сабақтың ортасы


(Ұ, МК) Жаңа сөздерді меңгерту:

Дейін, кейін, қашан? ерте, кеш, кешке

1. Осы сөздердің мағыналарын түсіндіру.

2. Дұрыс айтуға дағдыландыру:

- мұғалім сөздерді мәнерлеп оқиды;

- оқушылар мұғалімнен кейін сөздерді қайталайды, дауыстап оқиды, тізбекпен оқиды;

3.суреттер берілген сөйлемдерді кезекпен оқиды, жаңа сөздерді табады.

4. Сөйлемдер құрастыру.


(Ж) Тыңдалым. 1-тапсырма. Мәтінді мұқият 2 рет тыңдайды, таныс емес сөздерге түсінік беріледі.

Сұраққа жауап береді.

  • Саша нешінші сыныпта оқиды?

  • Ол кешке дейін не істейді?

  • Оның әрекеті дұрыс па?

Дескриптор:

- тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша әңгімелейді;

- таныс емес сөздердің мағынасын анықтайды.

(Ж) 2-тапсырма. Оқылым.

Мәтінді оқып, қою әріппен жазылған сөздерге сұрақ қой. «Тез ойлан» әдісін қолдана отырып оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.

Сергіту сәті.

(Ұ) 5 – тапсырма. Жазылым. Тиісті қосымшаларды жалғап жазады, дәптерлерін мұғалімге тапсырады.

Бұл менің інім. Ол таңертең жеті... ( -да, -де) тұрады. Жеті жырым... (-да, -де) тамақ ішеді. Түс... (-те, -ке) дейін мектепке барады. Ол түс.... (-кен, -тен) кейін ойнайды.

(Ж) 7- тапсырма. Айтылым. «Көршіңмен сөйлес».

Тапсырмада берілген диалогты бір-бірімен сөйлесе отыра орындайды.

Дескриптор:

  • Тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.

  • Қажетті сөздерді орынды қолданады.


оқулық


































Интербелсенді тақта


Карточка


















Сабақтың соңы

МК) Бағдаршам

Бағдаршамды бояйды

Қызыл түс – түсініксіз

Сары түс – сұрақтарым бар

Жасыл түс – бәрін түсіндім


Үй жұмысы:75 бет, № 6-тапсырма. Оқу


Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушының материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы


Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы мүмкін.

Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла алады.

Бұл бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.

Денсаулық сақтау технологиялары.

Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері.

Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары.


Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары /оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен?

Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушының жетістік/ қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?









Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!