Сабақтың
тақырыбы:
Ғаламтор және
кітап
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Шынтемирова
Зәуре
Күні: 30.01.2018
жыл
|
СЫНЫП: 7
«б»
|
Қатысқан оқушылар саны:
24
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
7.ӘТН4.1. Етістіктің есімше,
көсемше, тұйық етістік, шақ, рай түрлерін тілдесім барысында
қолдану.
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың
барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді.
Оқушылардың
көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың
кейбіреуі мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген қосымша
тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре алады.
|
Бағалау
критерийі
|
-
Есімше, көсемше сөздерді дұрыс
қолданады
-
Тұйық етістікті
ажыратады
-
Етістікттің шақтарын,
етістіктің райларын
ажыратады
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Жастар және
ғаламтор
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге
арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар,
топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап, әңгімелеу,
түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
Ғарыш пен
ғаламтор
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Шаттық
шеңбері
Өткен тақырыптар
бойынша оқушылар бір-біріне сұрақтар қояды
«Доп
лақтыру» әдісі
Қызығушылықты ояту
кезеңі.
Тақырыпқа байланысты
бір-біріне тілек айтады. Мысалы, компьютер алдында
көп отырсаң, көзің
шаршайды.
|
Топқа
бөлу
1-топ:
«Сұңқар»
2-топ:
«Лашын»
3-топ:
«Кітапханашы»
|
Жаңа
білім
25
минут
|
Білу және
түсіну
«Сұңқар»(жақтаушы
жақ): Қазіргі жастарымызға
кітап оқығанның пайдасы бар
ма?
Біздер күнделікті сабақтан соң
оқытушылардың берген тапсырмаларын кітаптан оқығанды жөн көреміз.
Өйткені: кітапты парақтап оқи отыра берілген тапсырмаға жан – жақты
толық мәлімет алып ойымызға ұзақ сақтай
аламымыз.
Лашын (қарсы даттаушы
жақ):
Біздің ойымызша кітапты парақтап уақытынды
алғанша тез жылдам ғаламторды ашып, керек мәліметтерімізді шұғыл
түрде өзімізге ыңғайлы етіп дайын күйде ала
аламыз.
Кітапханашы:1.
Жастарды кітап оқуға
қалай баулығанымыз жөн деп
ойлайсыздар?
2.Қазіргі
таңда кітаптан көрі ғаламторға әуесқой жастар рухани майдан
аланынан алыстап кетті.Мұнын түбі неге
әкелмек?
|
Топтық
тапсырма
Оқулық,
мәтіндер.
|
Ортасы
7
минут
|
1 – тапсырма:
Оқылым
Жазушы пікірімен
келісесіңдер ме?
(ауызша)
2 – тапсырма: 2 -
жаттығу
Сұхбат «Үш
қадамды сұхбат» әдісі
Мәтін мазмұны
бойынша 3 түрлі сұрақ,пікір айтып
талқылау.
3 – тапсырма: 3 –
жаттығу.
Әдеби тіл
нормалары. Рай түріне
ажырату
1. Ашық
рай
2. Бұйрық
рай
3. Шартты
рай
4. Қалау
рай
4- жаттығу.
«Қазіргі кездегі ғаламтордың ролі» мәтін
жазу
Дескриптор:
-
Есімше, көсемше сөздерді дұрыс
қолдана алады
-
Тұйық етістікті ажырата
алады
-
Етістікттің шақтарын,
етістіктің райларын ажырата
алады
|
Оқулық,мәтін,
топтық
тапсырмалар
.
|
Бағалау
3
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
Білу және
түсіну
|
Сұхбат
|
Әдеби тіл
нормалары
|
Мәтінмен
жұмыс
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
«Рефлексиялық
шеңбер»
Оқушылар шеңберге тұрып,
төмендегі сұрақтарға жауап
береді.
-
Сабақ барысында
көңіл-күйіңіз қандай болды?
Неліктен?
-
Бүгін не білдіңіз?
Сіз үшін не жаңалық болды?
-
Сабаққа қатысуыңызды
қалай бағалайсыз?
-
Сабақта қандай
қиындықтар туындады?
-
Сабақ аяқталғанда
көңіл-күйіңіз қандай?
Неліктен?
|
Бағалау
парақшасы
Рефлексиялық
шеңбер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек
көрсетуді қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары
шынайы ма? Бүгін оқушылар
не білді? Сыныптағы ахуал
қандай болды? Мен жоспарлаған
саралау шаралары
тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен
өз жоспарыма
қандай түзетулер
енгіздім жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|