Сабақтың
ортасы
3-мин
15-мин
3-мин
3-мин
10-мин
3 мин
|
1.Тапсырма
«Адасқан
әріптер»
әдісі бойынша сабақтың
тақырыбын ашу.
(Оқушылар тақтадағы берілген
әріптерді орнына қоя отырып гидросфера сөзін құрайды, тақырып
айқындалады)
ҚБ «Үш
шапалақ» әдісі бойынша
бағалау
Т. «қарама-қарсы
идея» әдісі бойынша тақырыпты
өздігінен меңгерту.
І топ:
Гидросфера
идея
|
талдау
|
Қарама-қарсы
идея
|
Бағалау
|
1.Гидрос фераның
құрамдас бөліктері
|
Құрлық сулары қандай
ерекшеліктерге ие.
|
|
|
ІІ топ: Судың
қасиеті
идея
|
талдау
|
Қарама-қарсы
идея
|
Бағалау
|
Дүниежүзілік су
айналымы
|
Үлкен және кіші су
айналым дары.
|
|
|
ІІІ топ: Табиғаттағы су
айналымы
идея
|
талдау
|
Қарама-қарсы
идея
|
Бағалау
|
Судың
қасиеті
|
Судың агрегаттық
күйлері,судың физикалық,және химиялық
қасиеттері
|
|
|
Нәтижесі сыныпта толық
талданады, мұғалім тарапынан толықтырылып
отырады.
ҚБ
«Бес
жұлдыз» әдісі арқылы
бағалау.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Гидросферада сулардың ара
салмағы әртүрлілігін анықтайды,судың қасиетін ажырата
алады.
Дүниежүзілік су айналымына
талдау жасау.
|
-гидросфера суларының ара
салмағын ажыратады.
-судың қасиеттерін
біледі;
-судың адам өміріне маңыздылығын
түсінеді.
-
дүниежүзлік су айналымын
түсіндіріп береді;
|
«Сандар
сөйлейді» әдісі бойынша оқушылар
сандардың географиялық мағынасын
түсіндіреді.мысалы
96,6
%-
0,01 %
-
1,7
%-
1,7 % -
87% -
0°С-
ҚБ
«үш мадақтау бір әрекет»
әдісі арқылы бағалау.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Сандардың географиялық
мағынасын түсіндіре алады.
|
-96,6
%- судың
мұхиттарға тиесілі бөлігі
екенін біледі.
-0,01
% -
құрлықтағы жерүсті суларын
анықтайды. -1,7
%- жерасты суларын ажыратады.
-1,7 %
- мұздықтар екенін біледі.
-87%
- дүние жүзілік мұхит булануын
біледі. -0°С- температураны ажыратып
біледі.
|
сергіту сәті «Аустралия
жаңбыры»
Саралау. Кескін картамен
жұмыс.
Оқушылар атлас картасын
пайдаланып өз таңдауы бойынша 2-көл, 2-шығанақ, 2-бұғаз, 2-өзенді
кескін қартаға түсіреді.
Бағалау
критерийлері
|
Дескрипторлар
|
Гидросфераның құрам
дас бөліктерін анықтап кескін картаға
түсіреді.
|
-
кескін картаға 2-көлді
түсіреді.
- кескін картаға 2-шығанақты
түсіреді.
- кескін картаға 2-бұғазды
түсіреді.
-кескін картаға
2-өзенді түсіреді.
|
Кері байланыс. «Тілек беті»
әдісі.
Қызықты..........
Өзіме
алдым......
Кедергілер........
Белсенді оқыту «Ыстық
картошка» әдісі бойынша оқушылар бір
–біріне сұрақтар қояды,егер жауабын білмесе картошканы келесі
оқушыға бағыттайды.
1.Гидросфера дегеніміз
не?
2.Судың
қасиеттері?
3.Грунт сөзінің мағынасын
тап?
ҚБ смайликтер беру арқылы
бағалайды.
|
Таныстырылым
Оқулық Атамұра баспасы §
24.72-бет
Ресурс парақтары, маркерлер,
стикерлер
интерактивті
тақта
Кескін
карта
стикер
|