Сабақ жоспары "Гидросфера" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Гидросфера" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған бұл қысқа мерзімді жоспар ізденуші ұстаздарға, әсіресе жас мамандарға көп көмегін тигізеді деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 7.3.3.1.




Сынып: 7

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Гидросфера.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

7.3.3.1 Гидросфера және оның құрамдас бөліктерін сипаттайды.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушы:гидросфера ұғымын айтады, құрылымын біледі, судың қасиеттерін анықтайды.

Басым бөлігі: гидросферада сулардың ара салмағы туралы кесте толтырады, дүниежүзілік су айналымы туралы эссе жаза алады.

Кейбір оқушылар: гидросфера суларының ара салмағын анықтай алады, дүниежүзілік су айналымын сипаттайды. Атластан кескін картаға дүниежүзі мұхит бөліктерін түсіреді.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну.Қолдану

Бағалау критерийі


-гидросфера ұғымы мен оның құрамдас бөліктерін жіктеп жазады;

-гидросфера суларының ара салмағын анықтайды;

-дүниежүзілік су айналымын сипаттайды;

-атластан кескін картаға дүниежүзі мұхит бөліктерін түсіреді;

-мұхиттарды салыстыру арқылы диаграмма сызады.

Тілдік мақсаттар


Пәнді оқыту мақсаты.гидросфера,дүниежүзілік су айналымы туралы айтады.

Тілдік мақсат гидросфера және дүниежүзілік су айналымы туралы ауызша және жазбаша түрде сипаттап жүйелей алады.

Пәндік лексика және терминология

Гидросфера, түбек, шығанақ, арал, бұғаз, консервация цунами.

Диолог және жазбаша сипаттау

Теңіз дегеніміз ..............................................

Мұхит бөліктеріне ............., .............., ................ кіреді.


Құндылықтарға баулу



Жалпыға бірдей еңбек қоғамы . Жер асты сулары баға жетпейтін ресурс, оны тиімді пайдалану және ауылшаруашылығында өзен көлдердің суларын ұтымды пайдалану туралы, сулардың ластанбауын қадағалауды оқушылардың бойына дарыту.


Пән аралық байланыс

Математика, химия

Алдыңғы білім


Гидросфера,биосфера,атмосфера.литосфера ұғымдарын біледі.


Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Ресурстар

Сабақтың басы

5-мин














1.Оқушылармен сәлемдесу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу «Ыстық алақан»әдісі.

Оқушылар қасындағы оқушылардың алақанынан ұстап жылы тілектер айтады. Сәттілік тілейді.

Топқа бөлу (су айналымдары жазылған қима қағаздар бойынша оқушылар топқа бөлінеді)

І топ: Гидросфера

ІІ топ: Судың қасиеті

ІІІ топ: Табиғаттағы су айналымы






Қима қағаздар




Сабақтың ортасы

3-мин









15-мин














































3-мин











3-мин


10-мин












































































3 мин




1.Тапсырма

«Адасқан әріптер»

әдісі бойынша сабақтың тақырыбын ашу.

(Оқушылар тақтадағы берілген әріптерді орнына қоя отырып гидросфера сөзін құрайды, тақырып айқындалады)

ҚБ «Үш шапалақ» әдісі бойынша бағалау

Т. «қарама-қарсы идея» әдісі бойынша тақырыпты өздігінен меңгерту.

І топ: Гидросфера

идея

талдау

Қарама-қарсы идея

Бағалау

1.Гидрос фераның құрамдас бөліктері

Құрлық сулары қандай ерекшеліктерге ие.





ІІ топ: Судың қасиеті

идея

талдау

Қарама-қарсы идея

Бағалау

Дүниежүзілік су айналымы

Үлкен және кіші су айналым дары.



ІІІ топ: Табиғаттағы су айналымы

идея

талдау

Қарама-қарсы идея

Бағалау

Судың қасиеті

Судың агрегаттық күйлері,судың физикалық,және химиялық қасиеттері



Нәтижесі сыныпта толық талданады, мұғалім тарапынан толықтырылып отырады.

ҚБ «Бес жұлдыз» әдісі арқылы бағалау.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Гидросферада сулардың ара салмағы әртүрлілігін анықтайды,судың қасиетін ажырата алады.


Дүниежүзілік су айналымына талдау жасау.



-гидросфера суларының ара салмағын ажыратады.

-судың қасиеттерін біледі;

-судың адам өміріне маңыздылығын түсінеді.

- дүниежүзлік су айналымын түсіндіріп береді;





«Сандар сөйлейді» әдісі бойынша оқушылар сандардың географиялық мағынасын түсіндіреді.мысалы

96,6 %-

0,01 % -

1,7 %-

1,7 % - 87% -

0°С-

ҚБ «үш мадақтау бір әрекет» әдісі арқылы бағалау.


Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Сандардың географиялық мағынасын түсіндіре алады.






-96,6 %- судың мұхиттарға тиесілі бөлігі екенін біледі.

-0,01 % - құрлықтағы жерүсті суларын анықтайды. -1,7 %- жерасты суларын ажыратады. -1,7 % - мұздықтар екенін біледі. -87% - дүние жүзілік мұхит булануын біледі. -0°С- температураны ажыратып біледі.




сергіту сәті «Аустралия жаңбыры»

Саралау. Кескін картамен жұмыс.

Оқушылар атлас картасын пайдаланып өз таңдауы бойынша 2-көл, 2-шығанақ, 2-бұғаз, 2-өзенді кескін қартаға түсіреді.

Бағалау критерийлері

Дескрипторлар

Гидросфераның құрам дас бөліктерін анықтап кескін картаға түсіреді.

- кескін картаға 2-көлді түсіреді.

- кескін картаға 2-шығанақты түсіреді.

- кескін картаға 2-бұғазды түсіреді.

-кескін картаға 2-өзенді түсіреді.




Кері байланыс. «Тілек беті» әдісі.

Қызықты..........

Өзіме алдым......

Кедергілер........

Белсенді оқыту «Ыстық картошка» әдісі бойынша оқушылар бір –біріне сұрақтар қояды,егер жауабын білмесе картошканы келесі оқушыға бағыттайды.

1.Гидросфера дегеніміз не?

2.Судың қасиеттері?

3.Грунт сөзінің мағынасын тап?

ҚБ смайликтер беру арқылы бағалайды.





Таныстырылым




Оқулық Атамұра баспасы § 24.72-бет







Ресурс парақтары, маркерлер, стикерлер





























Shape1























интерактивті тақта


































Кескін карта


































стикер












Сабақтың соңы




3-мин









Рефлесия «Соңғы бес минут» әдісі.

1.Мен үшін қандай жаңалық болды.

2 . Мен мақсатқа жетуге жақындататын қандай міндеттерді орындадым.

3. Керсінще қандай міндеттерді шешуге мүмкіндігім жеткіліксіз болды.

4.Мен бүгін кімге көмектестім.






стикер

Саралау- Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушыллаардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау



Саралау тәсілі бойынша оқушыларға ортақ гидросфераның құрамын кескін картаға түсіру тапсырмалары берілді. Қабілеті жоғары оқушылар гидросфераның құрамын кескін картаға дәл тауып кескін картаға түсіре алады.

Деңгейі төмен оқушыларға жетелеуші сұрақтар қойып,уәждеймін.

Үш шапалақ, бес жұлдыз, смайликтер, үш мадақтау, бір әрекет






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
21.12.2017
1972
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі