«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
|
Информатика |
Күні 03-08.09.2016 жыл |
Сабақ 1 |
|
Сабақтың тақырыбы |
§1. Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
|
|
Мақсаты |
|
|
|
Жұмыс нәтижесі |
|
|
|
Сілтеме |
Е.А.Вьюшкова "Информатика" 5-сынып. Астана: "Арман-ПВ" 2015 жыл. 4-9 беттер. |
|
|
Әдіс-тәсілдер |
Жаңа әдіс – тәсілдер. Баяндау, сұрақ-жауап, практикалық әдіс. |
|
|
Ресурстар |
Оқулық, слайд, мұғалімге арналған нұсқаулық. |
|
|
Сабақтың өтілетін уақыты |
45 минут |
|
|
Сабақ жоспары |
|
|
|
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер. |
Нәтиже |
Бағалау |
||||
|
критерийлер |
дескриптор |
Ұпай |
Жиынтық баға |
|||||
|
Білу |
Техника қауіпсіздігі ережелерін білу |
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Шашу» әдісін пайдаланып, 2 топқа бөлемін. Сыныпта жағымды ахуал тудыру үшін "Жақсы тілектер" трегингін ұйымдастырамын. |
Пәнге деген қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. |
Білім деңгейін зерделеу |
Тапсырма толық жасалды |
3 |
|
|
|
Тапсырма жартылай жасалды |
2 |
|||||||
|
Тапсырма жасалмады |
1 |
|||||||
|
Түсіну |
Оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру) арқылы тақырыпты түсіну |
Мағынаны тану Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашап аламын.
Оқулықтағы берілген тапсырмаларды орындау арқылы жаңа сабақты түсінеді. |
Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді |
Тақырыптың басты идеясын табу |
Тапсырмаларды толық орындады |
3 |
|
|
|
Тапсырмаларды жартылай орындады |
2 |
|||||||
|
Мүлдем орындай алмады |
1 |
|||||||
|
Қолдану |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. |
Топтық жұмыс Әр топқа сай 1-4 жаттығуларды орындау. |
Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады |
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды |
Тапсырмаларды толық орындады |
3 |
|
|
|
Тапсырмаларды жартылай орындады |
2 |
|||||||
|
Тапсырмаларды орындай алмады |
1 |
|||||||
|
Талдау |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау |
Көзге арналған гимнастиканы көрсету |
Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады |
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды |
Тапсырманытолық орындады |
3 |
|
|
|
Тапсырманы жартылай орындады |
2 |
|||||||
|
Орындай алмады |
1 |
|||||||
|
|
Жинақтау |
Тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды |
Ашық сұрақтар Оқушыларға сұрақтар беру арқылы диалогқа түседі. 1.Көз бен монитор арасындағы арақашықтық? 2.Компьютер алдында жұмыс уақыты неше минут болуы қажет? 3. Компьютер алдында неше минут сайын көзге арналған гимнастикалар орындау қажет?
|
Білімдерін жинақтайды, сараптайды |
Қауіпсіздік талаптарын түсінеді |
Толық жауап берді |
3 |
|
|
|
Жартылай жауап берді |
2 |
||||||
|
|
Жауап бере алмады |
1 |
||||||
|
|
Бағалау |
Дүниетанымын кеңейту. |
Оқулықтағы §1 мазмұнын қайталау. Тақырып бойынша 4 сұрақ ойластырып келу |
Тақырыпты толық түсінеді |
«Өзін – өзі бағалау» арқылы |
Толық жауап берді |
3 |
|
|
|
Жартылай жауап берді |
2 |
||||||
|
|
Жауап бере алмады |
1 |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: "Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері" 9 сынып
Сабақ жоспары: "Информатика кабинетіндегі қауіпсіздік ережелері" 9 сынып
«Бекітемін»
Мектеп директорының оқу ісі жөніндегі орынбасары:
|
Информатика |
Күні 03-08.09.2016 жыл |
Сабақ 1 |
|
Сабақтың тақырыбы |
§1. Кіріспе. Техника қауіпсіздігі ережелерін сақтау және жұмыс орнын ұйымдастыру. |
|
|
Мақсаты |
|
|
|
Жұмыс нәтижесі |
|
|
|
Сілтеме |
Е.А.Вьюшкова "Информатика" 5-сынып. Астана: "Арман-ПВ" 2015 жыл. 4-9 беттер. |
|
|
Әдіс-тәсілдер |
Жаңа әдіс – тәсілдер. Баяндау, сұрақ-жауап, практикалық әдіс. |
|
|
Ресурстар |
Оқулық, слайд, мұғалімге арналған нұсқаулық. |
|
|
Сабақтың өтілетін уақыты |
45 минут |
|
|
Сабақ жоспары |
|
|
|
Ойлауды Блум бойынша жіктеу |
Мақсат |
Тапсырма түрі. Түрткілер. |
Нәтиже |
Бағалау |
||||
|
критерийлер |
дескриптор |
Ұпай |
Жиынтық баға |
|||||
|
Білу |
Техника қауіпсіздігі ережелерін білу |
Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру үшін «Шашу» әдісін пайдаланып, 2 топқа бөлемін. Сыныпта жағымды ахуал тудыру үшін "Жақсы тілектер" трегингін ұйымдастырамын. |
Пәнге деген қызығушылығы оянады, білімін көрсетеді. |
Білім деңгейін зерделеу |
Тапсырма толық жасалды |
3 |
|
|
|
Тапсырма жартылай жасалды |
2 |
|||||||
|
Тапсырма жасалмады |
1 |
|||||||
|
Түсіну |
Оқушылардың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жасай білу, баяндау және қызу ой талқысын жасай білу қабілеттерін жетілдіру) арқылы тақырыпты түсіну |
Мағынаны тану Жетелеуші сұрақтар арқылы сабақтың тақырыбын ашап аламын.
Оқулықтағы берілген тапсырмаларды орындау арқылы жаңа сабақты түсінеді. |
Ойын жеткізеді, түсінігі кеңейеді |
Тақырыптың басты идеясын табу |
Тапсырмаларды толық орындады |
3 |
|
|
|
Тапсырмаларды жартылай орындады |
2 |
|||||||
|
Мүлдем орындай алмады |
1 |
|||||||
|
Қолдану |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау дағдысын қалыптастыру. |
Топтық жұмыс Әр топқа сай 1-4 жаттығуларды орындау. |
Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады |
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды |
Тапсырмаларды толық орындады |
3 |
|
|
|
Тапсырмаларды жартылай орындады |
2 |
|||||||
|
Тапсырмаларды орындай алмады |
1 |
|||||||
|
Талдау |
Тақырыпқа сәйкес тапсырма орындау |
Көзге арналған гимнастиканы көрсету |
Теорияны тәжірибеде үйлестіре алады |
Іс-тәжірибеде үйлестіре алды |
Тапсырманытолық орындады |
3 |
|
|
|
Тапсырманы жартылай орындады |
2 |
|||||||
|
Орындай алмады |
1 |
|||||||
|
|
Жинақтау |
Тақырып бойынша алған білімдерін жинақтайды |
Ашық сұрақтар Оқушыларға сұрақтар беру арқылы диалогқа түседі. 1.Көз бен монитор арасындағы арақашықтық? 2.Компьютер алдында жұмыс уақыты неше минут болуы қажет? 3. Компьютер алдында неше минут сайын көзге арналған гимнастикалар орындау қажет?
|
Білімдерін жинақтайды, сараптайды |
Қауіпсіздік талаптарын түсінеді |
Толық жауап берді |
3 |
|
|
|
Жартылай жауап берді |
2 |
||||||
|
|
Жауап бере алмады |
1 |
||||||
|
|
Бағалау |
Дүниетанымын кеңейту. |
Оқулықтағы §1 мазмұнын қайталау. Тақырып бойынша 4 сұрақ ойластырып келу |
Тақырыпты толық түсінеді |
«Өзін – өзі бағалау» арқылы |
Толық жауап берді |
3 |
|
|
|
Жартылай жауап берді |
2 |
||||||
|
|
Жауап бере алмады |
1 |
||||||
шағым қалдыра аласыз













