Материалдар / Сабақ жоспары "Изотоптар" 7 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары "Изотоптар" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ химия пәнінен 7 сынып оқушыларына сабақ беретін пән мұғалімдеріне арналған. Сабақта оқу мақсаттарына жету үшін әр түрлі әдістер қолданылған: "Т кестесі" әдісі, "Миға шабуыл" стратегиясы, "Химиялық диктант"," Кесте толтыру" әдістері қолданылған. Әр тапсырмаға дескрипторлар құрылған.Сабақ бойында қалыптастырушы бағалау "Бес бармақ" әдісі арқылы жүргізілген. Тапсырмалар оқу мақсаттарына негізделген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
1705
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар
Пән: химияМерзімі:


Мектеп: Ғани Мұратбаев атындағы мектеп-гимназиясы
Сабақ: 12Мұғалімнің аты-жөні: Рахметкулқызы М.
Сабақтың тақырыбы: Изотоптар. БЖБ №3
Сынып: 7 «а», «ә», «б»Қатысқандар:Қатыспағандар:
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары7.1.2.7 - «изотоп» түсінігін білу;
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: изотоп ұғымын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі: изотоптардың құрамын сипаттайды.


Кейбір оқушылар: изотоптар арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды біледі.
Бағалау критерийлері1.Изотоптың анықтамасын тұжырымдайды. 2.Элементтердің изотоп құрамына мысал келтіреді.
Тілдік мақсатОқушылар атом – ядродан және электрондардан тұратын күрделі бөлшек екенін біледі.


Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Ядро заряды – заряд ядра – kernel chargeОң заряд – положительный заряд - рositive chargeТеріс заряд – отрицательный заряд - Negative charge Протон – протон - protonНейтрон – нейтрон - neutronЭлектрон – электрон - electronАтом – атом – atomМолекула – молекула – moleculeАтомнан кіші кез келген бөлшек ..., ... немесе ... бола алады.Ядро заряды бірдей, бірақ атомдық массалары әр түрлі бір элемент атомдарының түрөзгерісі .... деп аталады.
Құндылықтарды дарытуПатриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет
Пәнаралық байланыстарЖаратылыстану, физика, ағылшын тілі
Акт қолдану дағдыларыЭлектронды оқулық
Бұған дейінгі меңгерілген білімАтом құрылысын біледі.
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебіЖоспарланған жаттығу түрлері ресурстар
Сабақтың басы1 минут



3 минут
Ұйымдастыру кезеңі.Топқа бөлу: «Атом құрамы». Зарядтар арқылы топқа бөлінеді: «протон», «электрон», «нейтрон». Үй жұмысын тексеру:«Т кестесі» әдісіЭлементтердің атомдарындағы электрон, протон, нейтрон сандарын,салыстырмалы атомдық массасын, аталуын анықтаңыз:а) B b) Fc) Ald) S.



Оқушылар топқа бөлінеді.



Оқушылар дәптерлеріне кестені толтырады.
Ортасы3 минут













5 минут

























3 минут









































3 минут



















20 минут
«Миға шабуыл» стратегиясы1.Массасы 12, 13 және 14-ке тең көміртек атомдары кездеседі. Бұл атомдардың ядросының протон санын анықтайық. 2.Нейтрон санын анықтайық.3.Массасы 16, 17 және 18-ге тең оттек атомдары кездеседі. Бұл атомдардың протон санын және нейтрон саны қаншаға тең?4.Қандай ұқсастық байқадыңдар? Оқушыларды бүгінгі сабақ мақсаты мен тақырыбымен таныстырамын. Ядро заряды бірдей, бірақ атомдық массалары әртүрлі бір элемент атомдарының түр өзгерісі изотоптар деп аталады. Бір химиялық элементтің изотобы периодтық жүйеде бір орынға орналасады. Барлық химиялық элементтердің изотоптары белгілі (грек – бірдей орын деген мағына береді).Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтің атомдық массасы оның изотоптарының атомдық массаларының орташа мәніне тең, осыған байланысты олардың мәні бөлшек санға тең болады. Мысалы, табиғатта кездесетін хлор атомының 75%-ы 35 изотобынан, 25%-ы 37 изотобынан тұрады. 1-тапсырма.Суретте сутектің изотоптары: протий, дейтерий және тритий берілген.Протий Дейтерий Тритий (а) Бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы ұқсастықты көрсетіңіз _____________________________________________ (b)Бір химиялық элементтің изотоптары арасында қандай айырмашылық бар екенінкөрсетіңіз____________________________________________(с) «Изотоп» ұғымы анықтамасын тұжырымдаңыз. Изотоптар – ________________________________бірдей, бірақ,___________________________________түрі.Дескриптор Білім алушы− бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы ортақ белгіні көрсетеді; − бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы айырмашылықты көрсетеді; − изотоптардың анықтамасын құрастырады.2-тапсырма. Оттектің изотоптары үшін атомдық массасы мен құрамын көрсетіңіз:Оттектің изотопы, , протон санынейтрон саныэлектрон саныатомдық массасыДескриптор Білім алушы− оттектің изотопы үшін құрамы мен атомдық массасын көрсетеді;БЖБ №3

Жұмыс дәптері









































Жеке жұмыс































































Оқушылар таратпа материалмен жеке жұмыс жасайды.
Соңы
  • Бүгінгі сабақтан жаналық білдіңдер ме?
  • Сен қандай жетістіктерің үшін мақтанар едің?
  • Сабақта қандай қиындықтар кездесті?
  • Үй жұмысының ерекшеліктерімен түсіндіремін.


    Қалыптастырушы бағалау – ауызша жүргізіп отырамын



    Қосымша мәліметтер
    Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?А оқушы – изотоп ұғымын біледі. В оқушы – элементтердің изотоп құрамын сипаттайды.С оқушы – изотоптар арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды ажыратады. Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)
    РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?Жоспарланған сарау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым?Жоспарыма қандай өзгеріс еңгіздім және неге?Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
    Қорытынды бағалауЕң жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)1.2.Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?1.2.Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?1.2.


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!