Материалдар / Сабақ жоспары "Изотоптар" 7 сынып

Сабақ жоспары "Изотоптар" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл ашық сабақ химия пәнінен 7 сынып оқушыларына сабақ беретін пән мұғалімдеріне арналған. Сабақта оқу мақсаттарына жету үшін әр түрлі әдістер қолданылған: "Т кестесі" әдісі, "Миға шабуыл" стратегиясы, "Химиялық диктант"," Кесте толтыру" әдістері қолданылған. Әр тапсырмаға дескрипторлар құрылған.Сабақ бойында қалыптастырушы бағалау "Бес бармақ" әдісі арқылы жүргізілген. Тапсырмалар оқу мақсаттарына негізделген.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: химия

Мерзімі:


Мектеп: Ғани Мұратбаев атындағы мектеп-гимназиясы


Сабақ: 12

Мұғалімнің аты-жөні: Рахметкулқызы М.


Сабақтың тақырыбы: Изотоптар. БЖБ №3


Сынып: 7 «а», «ә», «б»

Қатысқандар:

Қатыспағандар:


Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

7.1.2.7 - «изотоп» түсінігін білу;


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: изотоп ұғымын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі: изотоптардың құрамын сипаттайды.

Кейбір оқушылар: изотоптар арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды біледі.

Бағалау критерийлері

1.Изотоптың анықтамасын тұжырымдайды.

2.Элементтердің изотоп құрамына мысал келтіреді.

Тілдік мақсат

Оқушылар атом – ядродан және электрондардан тұратын күрделі бөлшек екенін біледі.

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Ядро заряды – заряд ядра – kernel charge

Оң заряд – положительный заряд - рositive charge

Теріс заряд – отрицательный заряд - Negative charge

Протон – протон - proton

Нейтрон – нейтрон - neutron

Электрон – электрон - electron

Атом – атом – atom

Молекула – молекула – molecule

Атомнан кіші кез келген бөлшек ..., ... немесе ... бола алады.

Ядро заряды бірдей, бірақ атомдық массалары әр түрлі бір элемент атомдарының түрөзгерісі .... деп аталады.

Құндылықтарды дарыту

Патриотизм және азаматтық жауапкершілік, құрмет

Пәнаралық байланыстар

Жаратылыстану, физика, ағылшын тілі

Акт қолдану дағдылары

Электронды оқулық

Бұған дейінгі меңгерілген білім

Атом құрылысын біледі.

Жоспар


Жоспарланған уақыт есебі

Жоспарланған жаттығу түрлері

ресурстар


Сабақтың басы

1 минут



3 минут

Ұйымдастыру кезеңі.

Топқа бөлу: «Атом құрамы». Зарядтар арқылы топқа бөлінеді: «протон», «электрон», «нейтрон».

Үй жұмысын тексеру:

«Т кестесі» әдісі

Элементтердің атомдарындағы электрон, протон, нейтрон сандарын,салыстырмалы атомдық массасын, аталуын анықтаңыз:

а) B b) Fc) Ald) S.


Аталуы

Реттік нөмері

Протон саны

Нейтрон саны

Электрон саны

Салыстырмалы атомдық массасы




















Оқушылар топқа бөлінеді.



Оқушылар дәптерлеріне кестені толтырады.


Ортасы

3 минут








5 минут














3 минут






















3 минут











20 минут

«Миға шабуыл» стратегиясы

1.Массасы 12, 13 және 14-ке тең көміртек атомдары кездеседі. Бұл атомдардың ядросының протон санын анықтайық.

2.Нейтрон санын анықтайық.

3.Массасы 16, 17 және 18-ге тең оттек атомдары кездеседі. Бұл атомдардың протон санын және нейтрон саны қаншаға тең?

4.Қандай ұқсастық байқадыңдар?

Оқушыларды бүгінгі сабақ мақсаты мен тақырыбымен таныстырамын.

Ядро заряды бірдей, бірақ атомдық массалары әртүрлі бір элемент атомдарының түр өзгерісі изотоптар деп аталады. Бір химиялық элементтің изотобы периодтық жүйеде бір орынға орналасады. Барлық химиялық элементтердің изотоптары белгілі (грек – бірдей орын деген мағына береді).

Д.И.Менделеевтің периодтық жүйесіндегі элементтің атомдық массасы оның изотоптарының атомдық массаларының орташа мәніне тең, осыған байланысты олардың мәні бөлшек санға тең болады. Мысалы, табиғатта кездесетін хлор атомының 75%-ы 35 изотобынан, 25%-ы 37 изотобынан тұрады.

1-тапсырма.

Суретте сутектің изотоптары: протий, дейтерий және тритий берілген.

Протий Дейтерий Тритий

(а) Бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы ұқсастықты көрсетіңіз

_____________________________________________

(b)Бір химиялық элементтің изотоптары арасында қандай айырмашылық бар екенін

көрсетіңіз

____________________________________________

(с) «Изотоп» ұғымы анықтамасын тұжырымдаңыз.

Изотоптар – ________________________________бірдей,

бірақ,___________________________________түрі.

Дескриптор Білім алушы

бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы ортақ белгіні

көрсетеді;

бір химиялық элементтің изотоптары арасындағы

айырмашылықты көрсетеді;

изотоптардың анықтамасын құрастырады.

2-тапсырма. Оттектің изотоптары үшін атомдық массасы мен құрамын көрсетіңіз:

Оттектің изотопы

, ,

протон саны

нейтрон саны

электрон саны

атомдық массасы

Дескриптор Білім алушы

оттектің изотопы үшін құрамы мен атомдық массасын көрсетеді;

БЖБ №3


Жұмыс дәптері






















Жеке жұмыс

































Оқушылар таратпа материалмен жеке жұмыс жасайды.


Соңы

  • Бүгінгі сабақтан жаналық білдіңдер ме?

  • Сен қандай жетістіктерің үшін мақтанар едің?

  • Сабақта қандай қиындықтар кездесті?

Үй жұмысының ерекшеліктерімен түсіндіремін.



Қалыптастырушы бағалау – ауызша жүргізіп отырамын




Қосымша мәліметтер


Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

А оқушы – изотоп ұғымын біледі.

В оқушы – элементтердің изотоп құрамын сипаттайды.

С оқушы – изотоптар арасындағы ұқсастық пен айырмашылықтарды ажыратады.

Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТмен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)


Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған сарау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс еңгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1.

2.

Осы сабақтың барысында келесі сабағыма қажет болуы мүмкін барлық сынып немесе жекелеген оқушылар туралы қандай ақпарат білдім?

1.

2.




21 Желтоқсан 2017
2087
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі