Күні:28.01.2021ж
Білім беру
саласы:Таным,қатынас, шығармашылық,
әлеумет
Білім беру
бөлімі:Сөйлеуді дамыту,
математикалық ұғымдарды қалыптастыру, қоршаған ортамен танысу,
құрастыру, сурет салу
Тақырыбы: «Жабайы жануарлардың қысқы
тіршілігі»
Мақсаты:Жабайы жануралардың қысқы
тіршілігі туралы түсініктерін кеңейту,өмір сүру жолдары туралы
мағлұмат беру, табиғаттағы маусымдық өзгерістер жайлы білімдерін
жетілдіру,тақырып бойынша сөздік қорларын молайту,балаларды аңдарды
сипаттауға жаттықтыру. Шығармашылық жұмыстарға қызығушылықтарын
арттыру.Жан-жануарларға қамқор болуға
тәрбиелеу.
Билингвальды
сыңары: жабайы жануарлар-дикие
животные, аю-медведь, қасқыр-волк, қоян-заяц,
түлкі-лиса.
Технологиялық қамтамасыз
ету: АКТ
технологиясы
Әдіс-тәсілі: Жануарлармен таныстыру,
түсіндіру, миға шабу, ойындар, сұрақ-жауап
Шаттық
шеңбері:
Аманбысың альтын
күн!
Аманбысың көк
аспан.
Аманбысың
Жер-Ана
Аманбысың аппақ
қыс.
-Сәлеметсіңдер ме ,
балалар!
-Сәлеметсіз бе, здравствуйте,
good morning!
-Бір жылда неше мезгіл
бар?
-Қазір жылдың қай
мезгілі?
-Қыс мезгілінде неше ай
бар?Атап беріңдерші.
-Қыс мезгілінде қандай
ерекшеліктер болады?
-Сендерге қыс мезгілі ұнай
ма?
-Қыста қандай ойындар
ойнаймыз?
-Қыста табиғат
демалады.Өсімдіктер көрпе жамылғандай қардың астына тығылады.Ал
жан-жануарлардың қысқы тіршілігін білеміз бе?Ендеше бүгін біз
жабайы жануарлардың қысқы тіршілігімен
танысамыз.
Балалар, ал енді орнымызға
отырмас бұрын 2 топқа бөлінінп алайық.Сендерге қасқырлар мен
түлкілердің суреттері берілген. Осы суреттерді таңдау арқылы 2
топқа бөлінеміз.Қасқырдың суретін таңдаған балалар қызыл орындыққа,
түлкінің суретін таңдаған балалар сары орындыққа жайғасамыз.Балалар
енді әр дұрыс жауапқа бір-бір асықтан беріп отырамын.Оқу қызметінің
соңында қай топта асық көп болса, сол топ жеңіске
жетеді.
-Балалар мен сендермен ойын
ойнағым келіп тұр. Ойын «Жасырын суреттер» деп аталады.Суреттерді
қар басып, бізге көрінбей тұр.Қардан тазарту үшін жұмбақтарды шешу
керек.
Жұмбақ:
Қорбаң-қорбаң
етеді,
Орман оның
мекені.
Тәтті балға тойып
ап
Қысқы ұйқыға
кетеді.
Бұл не?
(Аю)
-Аю қыста апанында
ұйықтайды.Ол жаз бойы жинаған майынан қорек алып, табанын жалап
ұйықтайды. Аю-үлкен, маймақ, оның екі кішкентай құлағы және төрт
аяғы бар. Балалар аю туралы тақпақ білеміз
бе?
Ерқанат:
Томпаң-томпаң
жүретін,
Аю үлкен
жануар.
Балды жақсы
көретін
Аю деген
жануар.
-Өзі қу, жүрген жері
айғай-шу.(Түлкі) Түлкі қыста апанында жатады.Мұрны иісті жақсы
сезеді.Ол қар астындағы тышқандарды аулап жейді.Құстарды
жейді.Олардың көздері қырағы, құлақтары сақ, жүні қалың әрі
әдемі.
Айзере:
Түлкі деген қу ғой,
Жүрген жері шу ғой.
Жатып алып
жағада
Іздегені ду
ғой.
Жұмбақ:
Сылдырдан
қорқады
Шошынып
жортады.
(Қоян)
Қоян түні бойы жүгіріп қорек
іздейді, ал күндіз бұта астына жасырынып демалады.Құрғақ шөптер мен
ағаш қабығын жеп қоректенеді.
Құралай:
Ақ қоян-ау, ақ
қоян
Ұзын құлақ сақ
қоян.
Қаша берсең
орманға
Қорқағым деп ат
қоям.
-Сұр түсті,ақсиған көп
тісті.Қасқыр қыста апанында өмір сүреді.Қасқыр әлі жететін аңдармен
қоректенеді. Тістері үлкен, қорқынышты, сұр түсті.Балалар осы
жануарлардың барлығын не деп атаймыз?
Сергіту
сәті:
-Балалар, енді ортаға шығып
жабайы жануарлардың жүрісін көрсетейікші.
Жабайы жануарлардың төлдері
болатынын білеміз бе, балалар?Аналары баласына азық тасып жүріп
адасып қалыпты. Екеуін табысбыру үшін мына тапсырманы
орындайық.
«Табыстыру»
ойыны
-Табыстырып болсақ, енді
қасқырлар тобы жануарлардың төлдерін атап кетейік.Түлкілер тобы
неше жануар, неше төл бар екенін санап, төлдерін атап
өтейік.
Мнемокесте бойынша
жұмыс
Шығармашылық
жұмыс:
Түлкілер тобы түрлі-түсті
қағаздан түлкінің бейнесін құрастырады.
Қасқырлар тобы батырма мен
түрлі-түсті бояуды пайдалана отырып қасқырдың бейнесін бояп
шығады.
Қорытынды:
«Кубик»ойыны
Шарты:Кубикті жерге тастағанда қай
жануардың суреті түссе сол жануар туралы сұрақ
қойылады.
-Қоян бұтаның астында, ағаштың
қабығымен қоректенеді.
-Елік тауда өмір
сүреді.
-Жолбарыс тоғайда, орманда
мекендейді.
Балаларды мақтап мадақтау,
бағалау.