Сабақтың
атауы
|
Жалаң және жайылма
сөйлем
|
Сілтеме
|
Қазақ тілі оқулығының
әдістемесі
|
Сабақтың
жабдығы
|
тірек – сызба, слайд, ребус,
карточка
|
Жалпы
мақсаттар
|
1)
Сөйлемнің жалаң, жайылма болып бөлінуі тұрлаулы, тұрлаусыз
мүшелерге байланысты екенін меңгерту. Оқушылардың сауатты, көркем
жазу дағдыларын жетілдіру; Сөйлем мүшелеріне талдау дағдыларын
қалыптастыру.
2) Іздемпаз, тапқыр, еңбекқор, өз ойын, пікірін еркін жеткізе
алатын шығармашыл тұлға тәрбиелеу.
3) Сөз қорын байытып, ауызекі және жазба сөйлеу тілін, логикалық
ойлау қабілетін, шығармашылық қабілетін
дамыту.
|
Оқыту
нәтижесі
|
Топқа
бөлу
|
Сыныпты жыл мезгілдеріне қарай
төрт топқа бөлу. Күз айында туылғандар 1 - топ, қыс айында дүниеге
келгендер 2 - топ, көктем айындағылар 3 - топ, жаз айындағылар 4 -
топ болып бөлінеді.
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ынтымақтастық
атмосферасы
|
Қоңырау соғылды,
Сабақ басталды.
Балалар, жиналдық,
Түгендеп құралды.
|
Кел, балалар, оқылық!
Оқығанды көңілге
Ықыласпен тоқылық.
Оқысаңыз балалар,
Шамнан шырақ жағылар
Тілегенін алдынан
Іздемей – ақ табылар!
|
Үй тапсырмасын
сұрау
|
Үй жұмысы жазылған дәптерлерін
тексеру
|
Қызығушылықты
ояту
|
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру.―Балалар, алдымен сөйлем
туралы білетіндеріңді еске түсірейік. Сөйлемнің негізгі белгілерін
атайықшы.
А) сөздер мағыналық байланыста болады.
Ә) аяқталған ойды білдіреді.
Б) бірінші сөзі бас әріптен бастап жазылады.
В) соңына (.), (!),(?) қойылады.
― Өте жақсы!
|
Мағынаны
тану
Жаңа
сабақ
|
Оқулықпен
жұмыс
1-жаттығу
Екі бағандағы
сөздерді салыстырып оқы.
2-жаттығу
Берілген сөздерден
сөйлем құрастырып жаз.
3-жаттығу
Өлеңді түсініп
оқы.
4-жаттығу
Суреттер бойынша бірнеше
сөйлем құрастырып жаз.
|
Сергіту
сәті
|
Иілеміз оңға бір, иілеміз
солға бір
Бір анда бір мұнда, Өзіңді өзін айнала. (2рет)
Бас аяқты топ, топ, Шапалақта хоп, хоп,
Бір анда бір мұнда, Өзіңді өзін айнала. (2рет)
Басымызды иеміз, би билейміз күлеміз,
Бір анда бір мұнда, Өзіңді өзін айнала.
(2рет)
|
Оқушылар тақпақты жатқа
айтады
|
Ой
толғаныс
|
Күн шайдай ашылды.
Ешкі лақтады.
Көбелек қонды.
Бақта құстар сайрады.
― Неліктен? Ойынды дәлелде, ― деп оқушыларды ойын еркін
жеткізуге мүмкіндік беру.
|
Үй
тапсырмасы
|
5-ж,90-бетте
|
Күнделіктеріне
жазады
|