Ой қозғау. Тақырыпқа байланысты
қарапайым сұрақтарға жауап
беру. «Ротация»
әдісі
- Ыбырай Алтынсарн
кім? (Қазақтың аса көрнекті ағартушы-педагогы,
жазушы, этнограф, фольклоршы, қоғам
қайраткері)
-
Ыбырай Алтынсариннің
қандай әңгімелерін білесіңдер? («Әке мен бала», «Таза
бұлақ», «Бақша ағаштары», т.б.)
-Жолдас деген кім? (Дос)
Оқулықтың 61 беттегі
суреттер арқылы оқушылар өздері сөздік жұмысын жүргізеді, аударады,
сөз тіркестерін құрастырады.
Мықты – сильный,
здоровый
Әлсіз –
слабый
Ұялу –
стыдиться
Қарт –
старец.
Жұптық жұмыс. Дәптерде
орындайды.
Жаңа сөз үйренейік.
Ойланайық.
А)
Қарсы мағыналы сөздерді
табу.
сау –
жақсы
кәрі-
әлсіз
күшті-
ауру
жаман -
жас
Ә) Мәндес сөздерді
табу.
Жолдас-
Күшті
–
Жаман
–
Дескриптор:
-
Қарсы мәндес сөздерді
табады.
-
Мәндес сөздерді
табады.
Критерийлер:
Барлық жауабы дұрыс- 7
упай;
Бір-екі қате – 5
ұпай;
Үш-төрт қате – 3
ұпай.
Мәтінмен
жұмыс.
-
«Болжау»
стратегиясы. Суреттер арқылы мысалдың
мазмұнын болжайды.
-
Мәтінді оқып, өз болжауларымен
салыстырады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
1
топ: Екі дос орманда неге
ұшырады?
2
топ: Мықты жігіт неге ағаштың
басына шығып кетті?
3
топ: Мықты жігіт дұрыс жасады ма?
Неліктен?
Дескриптор:
-
Суреттер арқылы мысалдың
мазмұнын болжайды.
-
Мәтінді оқып, өз болжауларымен
салыстырады.
-
Сұрақтарға жауап
береді.
Критерийлер: Дұрыс жауапқа 1
ұпай.
Дәптермен
жұмыс (29
бет)
-
Жаман жолдасты
сипаттау
-
Жақсы жолдасты
сипаттау.
Дескриптор:
1. Жаман жолдасты
сипаттайды.
2.Жақсы жолдасты
сипаттайды.
Критерийлер:
Жауабы дұрыс болса – 5
ұпай;
Бір-екі қате болса – 3
ұпай;
Үш- төрт қате болса – 1
ұпай.
Тақтаға шығып
қорғау
Кері
байланыс. Сергіту сәті «Көңілді
күн»
Қорытындылау. «Ұшақ ұшыру» әдісі
арқылы достық туралы
мақал-мәтелдерді толықтыру.
1 топ: Досы көптің ... (жау
алмайды)
2 топ: Күлме досыңа, ... ...
... . ( келер басыңа).
3 топ: Жүз теңгең болғанша,
... ... ... . (жүз досың болсын).
Кері
байланыс.
|