Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары
|
3.1.1.1 анық айтылған сөзді тыңдап,түсінгені
бойынша қарапайым нұсқауларды орындау
3.4.1.1 тірек сөздер,
сызбалар, суреттер, символдарды қолданып, постер/мәтін
құрастыру
3.2.3.1 белгілі тақырыптағы
әңгімеге қатысу және сұхбаттасын түсіну және олардың ойын
толықтыру
|
Сабақ
мақсаттары
|
-
Мұқият тыңдап, қарапайым
нұсқауларды орындау
-
Тірек сөздердің көмегімен
мәтін құрастырып жазу
-
Сөйлемнің соңына тыныс
белгілерді дұрыс қою
Оқушылардың
барлығы: қарапайым нұсқауларды
түсінеді, тақырып бойынша сөздерді сөйлемде қолданады,
сұхбаттасушының сұрақтарына жауап береді
Оқушылардың
көпшілігі: қарапайым нұсқауларды
орындайды, тақырып бойынша сөздерді
орынды қолданып, мәтін құрап жазады, сұхбаттасушыға сұрақ қояды,
толықтырады
Оқушылардың
кейбірі: мәтін құрылымын сақтап, ойын
сауатты жеткізеді
|
Сабақтың ортасы
|
(Ж, Ұ) «Үшіншісі артық»
әдісі
Әр қатардан артық сөзді немесе
суретті анықтап, себебін түсіндіреді.
Сөйлем үлгісі:1-қатарда ...
сөзі артық, өйткені ол ...
-
Көбелек, қозы,
ара
-
Өседі, қоректенеді,
өлмейді
-
Сиыр, бота,
жылқы
-
Өзгереді, жасыл,
ұшады
-
Қасқыр, жолбарыс,
түйе
-
Тауда, ертең,
орманда
-
-
Орындап болған соң, кезекпен
жұптар жауаптарын оқиды. Қалған оқушылар
келісетіндерін/келіспейтіндерін айтады.
(Ө)Тыңдалым.
Сөйлемдерді мұқият тыңдайды.
Жасырылған жануарды, құсты, жәндікті анықтап, суретін көрсетеді.
Дұрыс жауаптары үшін әр оқушы өзіне + белгісін қойып, ұпай жинап
отырады да, өз-өздерін бағалайды.
Бұл- үй жануары. Оның денесі
ірі. Екі мүйізі бар. Ол өте пайдалы жануар. Адамдарға ет, сүт
береді.
Бұл – жәндік. Гүлге қонып,
шырын жинайды. Адамдарды шағады.
Бұл – құс. Ол өте әдемі құс.
Мойны ұзын. Ақ және қара түсті болады. Олар жұп болып
жүреді.
Бұл –үй құсы. Оның жүнінің
түсі әртүрлі болады. Ол адамдарды
оятады.
Бұл -дала құсы. Ол өте жақсы
ұшады. Оның қанаттары ұзын әрі жіңішке. Ол үйдің шатырына ұя
салады.
Мұғалім кері байланыс
береді.
(Ө,
Т) Жазылым.
Тірек сөздерді пайдаланып,
«Жанды табиғат» тақырыбында мәтін құрап
жазады.
Тірек
сөздер:
Жанды табиғат, жануарлар,
өсімдіктер, құстар, жәндік, өседі, өзгереді,
ұшады
Дексриптор:
-
Тақырып бойынша мәтін
жазады.
-
Мәтін құрылымын
сақтайды.
-
Сөздерді дұрыс
байланыстырады.
Орындап болған соң, топқа
бөліну. Топ ішінде жұмыстарды тыңдап, «үздік жұмысты» анықтайды.
Үздік жұмыс иесі тақтаға шығып оқиды.
(Ж)
Айтылым. Жанды табиғаттың өздерің
қалаған бір түрі туралы диалог құрыңдар.
Жұптар тақтаға шығып, тақырып
бойынша сөйлеседі.
Оқушылар дескриптор бойынша
бағалайды.
|
|
Саралау іріктелген тапсырмалар, нақты бір
оқушыдан күтілетін нәтижелер, оқушыға дербес қолдау көрсету, оқу
материалдары мен ресурстарын оқушының жеке қабілеттерін есепке ала
отырып іріктеу (Гарднердің жиындық зият теориясы) түрінде болуы
мүмкін.
Саралау уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала
отырып, сабақтың кез келген кезеңінде қолданыла
алады.
|
Бұл
бөлімде оқушының сабақ барысында үйренгенін бағалау үшін қолданатын
әдіс-тәсілдеріңізді жазыңыз.
|
Денсаулық сақтау
технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет
түрлері.
Осы сабақта қолданылатын қауіпсіздік техникасы
ережелерінің тармақтары.
|
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары /оқу
мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушының барлығы ОМ қол жеткізді
ме?
Жеткізбесе,
неліктен?
Сабақта саралау дұрыс
жүргізілді ме?
Сабақтың уақыттық кезеңдері
сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай
ауытқулар болды, неліктен?
|
Бұл бөлімді сабақ туралы өз
пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ
бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|