Сабақ жоспары "Жануарлардағы қанайналым мүшелері буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Жануарлардағы қанайналым мүшелері буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар"

Материал туралы қысқаша түсінік
жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына биология пәнінен жаңартылған бағдарлама бойынша қысқа мерзімді жоспарлар жинағы болып табылады. Қысқа мерзімді сабақ жоспары «Оқытудың белсенді әдіс-тәсілдері» негізінде құрылды.Әдістерді тиімді пайдалана отырып,оқушылардың өзіндік іс-әрекеті арқылы білім алуына мүмкіншілік жасап, шығармашылыққа бағыттауға, әсіресе оқушылардың сабақ барысында пәнге деген қызығушылығын дамытып, алған білімдерін ісжүзінде пайдалана алуға бағытталған мұғалімнің іс-әрекетінің егжей-тегжейлі жоспарының нұсқасы
Материалдың қысқаша нұсқасы

Мектеп Щучинск қаласы №7 мектеп-лицейі

Күні: Мұғалімнің аты –жөні: Оспанова Жанар Бахытовна

Сынып: 7

Сабақ № 20 Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақ тақырыбы:

Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалыла

Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары ( Оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.6 - жануарларда заттар тасыма-лына қатысатын мүшелерді танып білу

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар біледі: жануарлардың қанайналым жүйесінің маңызын түсіндіре алады.

Көп оқушылар біледі: жануарлардың қанайналым жүйесінің типтерін сипаттай алады.

Кейбір оқушылар біледі: қан тамырларының және жүректің құрылысындағы байланысты және олардың қызметтерінің арасындағы байланысты біледі.

Ойлау дағдының деңгейі

Білу және түсіну

Бағалау критерийі:

  • омыртқасыз жануарлардың қанайналым жүйесінің ерекшелігін сипаттайды;

  • омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесінің ерекшелігін сипаттайды;

омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесін салыстырып, өзгерістің заңдылықтарын түсіндіреді.

Тілдік мақсаттар:

Пәндік лексика мен терминология:


Ағылшын т

Қазақ т

Орыс т

heart

жүрек

сердце

rich

бай

богатый

blood

қан

кровь

vein

вена

вена

atrium

артерия

артерия

valve

қақпақша

клапан

Диаллогқа/жазбаға қажетті сөздер

Балықтың жүрегі камералардан құралады, ..... және ..... .

Артериялардың қызметтеріне .................................. жатады.

Веналарлардың қабырғасы ................................... және .................................... құралады.

Ашық қанайналым жүйесі дегеніміз ........................................, бұл жүйенің қан тамырлары ...................................

Жабық қанайналым жүйесі дегеніміз ......................................., бұл жүйенің қан тамырлары ...................................


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік ел» құндылығы:

Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім

Қазақстандық қоғамдағы этносаралық келісім Ата заңда және басқа да Заңдарда берік бекітілген. 1995 жылы Қазақстан халықтарының Ассамблеясы – азаматтық бейбітшілік пен келісімнің бірегей институты, жалпы қазақстандық бірлік негізі құрылды.

Пән аралық байланыс

Физикамен, бұл жерде осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымал, тамыр қысымы қарастырылады.

Химиямен, көмірқышқыл газы мен суды, органикалық заттардың тасымал контекстінде қарастырылады.

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақтаны, ноутбукты пайдалана отырып керекті мәліметтерді алады, бейнебаян көреді

Алдыңғы білім:

Тамырдың ішкі құрылысы. Тамыр аймақтары.


САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет


Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин


Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Сәлемдесу» жаттығуы
Мақсаты: қатысушылармен сәлемдесу, топқа энергия беру;
Жаттығу барысы:
Қатысушыларға шеңбер құрып тұруға және 4 топқа бөліну ұсынылады: «европалықтар», «жапондықтар» , «африкандықтар» және «италиандықтар». Кейін әрбір қатысушы шеңбер бойымен жүріп, «өз амандасу тәсілімен» барлығымен сәлемдеседі: «европалықтар» қолдарын қысады, «жапондықтар» бастарын иеді, «африкандықтар» мұрындарымен, «италиандықтар» құшақтасады.


«Миға шабуыл» тақырыпты ашуға сызбаны қарастырады.Ойларын ортаға салады,сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашамыз.

ҚБ: Смайлик тарату




«Сәлемдесу»

Тренинг.

























Сабақтың ортасы

15 мин



ТЖ: суреттермен жұмыс жасап жұптар өзара бағалайды

1 топ:


2 топ:

3 топ:


4 топ:


Сергіту сәті «Арқаға салынған сурет»оқушылар топтарымен 1нің артына 1і сапқа тұрады,саптың соңында тұрған оқушыға мұғалім заттың аты жазылған қағаз береді,ол бала үнсіз алдындағы оқушының арқасына саусағымен сол суретті салу керек.Арқасына сурет салынған оқушы алдындағыға солай жалғаса береді алдындағы оқушы дауыстап айту керек.

«Қолдану»

Әр оқушы ,естігенін яғни бүгінгі жаңа тақырыптан түсінгендерінен 5 -3-1 стратегиясын пайдаланып сыныппен бөліседі.

Қ.Б: Екі жұлдыз бір тілек.






Оқулық

Парақшалар

мәтіндер


суреттер



























Суреттер








Сабақтың соңы

(20 мин)














ББЖ:жинақтан

Кері байланыс: «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі

Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады.


Үйге:§



Тапсырма парақшалары



















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2019
776
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі