|
Мектеп Щучинск қаласы №7 мектеп-лицейі Күні: Мұғалімнің аты –жөні: Оспанова Жанар Бахытовна Сынып: 7 Сабақ № 20 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалыла |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары ( Оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.3.6 - жануарларда заттар тасыма-лына қатысатын мүшелерді танып білу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар біледі: жануарлардың қанайналым жүйесінің маңызын түсіндіре алады. Көп оқушылар біледі: жануарлардың қанайналым жүйесінің типтерін сипаттай алады. Кейбір оқушылар біледі: қан тамырларының және жүректің құрылысындағы байланысты және олардың қызметтерінің арасындағы байланысты біледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдының деңгейі |
Білу және түсіну |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесін салыстырып, өзгерістің заңдылықтарын түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пәндік лексика мен терминология:
Диаллогқа/жазбаға қажетті сөздер Балықтың жүрегі … камералардан құралады, ..... және ..... . Артериялардың қызметтеріне .................................. жатады. Веналарлардың қабырғасы ................................... және .................................... құралады. Ашық қанайналым жүйесі дегеніміз ........................................, бұл жүйенің қан тамырлары ................................... Жабық қанайналым жүйесі дегеніміз ......................................., бұл жүйенің қан тамырлары ...................................
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» құндылығы: Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім Қазақстандық қоғамдағы этносаралық келісім Ата заңда және басқа да Заңдарда берік бекітілген. 1995 жылы Қазақстан халықтарының Ассамблеясы – азаматтық бейбітшілік пен келісімнің бірегей институты, жалпы қазақстандық бірлік негізі құрылды. |
|||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Физикамен, бұл жерде осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымал, тамыр қысымы қарастырылады. Химиямен, көмірқышқыл газы мен суды, органикалық заттардың тасымал контекстінде қарастырылады. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтаны, ноутбукты пайдалана отырып керекті мәліметтерді алады, бейнебаян көреді |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім: |
Тамырдың ішкі құрылысы. Тамыр аймақтары. |
|||||||||||||||||||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Сәлемдесу» жаттығуы «Миға шабуыл» тақырыпты ашуға сызбаны қарастырады.Ойларын ортаға салады,сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашамыз.
ҚБ: Смайлик тарату
|
«Сәлемдесу» Тренинг.
|
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ТЖ: суреттермен жұмыс жасап жұптар өзара бағалайды 1 топ:
2 топ:
3 топ:
4 топ:
Сергіту сәті «Арқаға салынған сурет»оқушылар топтарымен 1нің артына 1і сапқа тұрады,саптың соңында тұрған оқушыға мұғалім заттың аты жазылған қағаз береді,ол бала үнсіз алдындағы оқушының арқасына саусағымен сол суретті салу керек.Арқасына сурет салынған оқушы алдындағыға солай жалғаса береді алдындағы оқушы дауыстап айту керек. «Қолдану» Әр оқушы ,естігенін яғни бүгінгі жаңа тақырыптан түсінгендерінен 5 -3-1 стратегиясын пайдаланып сыныппен бөліседі. Қ.Б: Екі жұлдыз бір тілек. |
Оқулық Парақшалар мәтіндер суреттер Суреттер |
|
Сабақтың соңы (20 мин)
|
ББЖ:жинақтан
Кері байланыс: «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. Үйге:§ |
Тапсырма парақшалары
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Жануарлардағы қанайналым мүшелері буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар"
Сабақ жоспары "Жануарлардағы қанайналым мүшелері буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар"
|
Мектеп Щучинск қаласы №7 мектеп-лицейі Күні: Мұғалімнің аты –жөні: Оспанова Жанар Бахытовна Сынып: 7 Сабақ № 20 Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: |
Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалыла |
|||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізіле-тін оқу мақсаттары ( Оқу бағдарламасына сілтеме) |
7.1.3.6 - жануарларда заттар тасыма-лына қатысатын мүшелерді танып білу |
|||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты: |
Барлық оқушылар біледі: жануарлардың қанайналым жүйесінің маңызын түсіндіре алады. Көп оқушылар біледі: жануарлардың қанайналым жүйесінің типтерін сипаттай алады. Кейбір оқушылар біледі: қан тамырларының және жүректің құрылысындағы байланысты және олардың қызметтерінің арасындағы байланысты біледі. |
|||||||||||||||||||||
|
Ойлау дағдының деңгейі |
Білу және түсіну |
|||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийі: |
омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесін салыстырып, өзгерістің заңдылықтарын түсіндіреді. |
|||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: |
Пәндік лексика мен терминология:
Диаллогқа/жазбаға қажетті сөздер Балықтың жүрегі … камералардан құралады, ..... және ..... . Артериялардың қызметтеріне .................................. жатады. Веналарлардың қабырғасы ................................... және .................................... құралады. Ашық қанайналым жүйесі дегеніміз ........................................, бұл жүйенің қан тамырлары ................................... Жабық қанайналым жүйесі дегеніміз ......................................., бұл жүйенің қан тамырлары ...................................
|
|||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
«Мәңгілік ел» құндылығы: Біздің қоғамдағы ұлттық бірлік, бейбітшілік және келісім Қазақстандық қоғамдағы этносаралық келісім Ата заңда және басқа да Заңдарда берік бекітілген. 1995 жылы Қазақстан халықтарының Ассамблеясы – азаматтық бейбітшілік пен келісімнің бірегей институты, жалпы қазақстандық бірлік негізі құрылды. |
|||||||||||||||||||||
|
Пән аралық байланыс |
Физикамен, бұл жерде осмостық қысым, диффузия, заттардың тасымал, тамыр қысымы қарастырылады. Химиямен, көмірқышқыл газы мен суды, органикалық заттардың тасымал контекстінде қарастырылады. |
|||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақтаны, ноутбукты пайдалана отырып керекті мәліметтерді алады, бейнебаян көреді |
|||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім: |
Тамырдың ішкі құрылысы. Тамыр аймақтары. |
|||||||||||||||||||||
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 5 мин |
Психологиялық ахуал қалыптастыру:
«Сәлемдесу» жаттығуы «Миға шабуыл» тақырыпты ашуға сызбаны қарастырады.Ойларын ортаға салады,сабақтың тақырыбы мен мақсатын ашамыз.
ҚБ: Смайлик тарату
|
«Сәлемдесу» Тренинг.
|
|
Сабақтың ортасы 15 мин |
ТЖ: суреттермен жұмыс жасап жұптар өзара бағалайды 1 топ:
2 топ:
3 топ:
4 топ:
Сергіту сәті «Арқаға салынған сурет»оқушылар топтарымен 1нің артына 1і сапқа тұрады,саптың соңында тұрған оқушыға мұғалім заттың аты жазылған қағаз береді,ол бала үнсіз алдындағы оқушының арқасына саусағымен сол суретті салу керек.Арқасына сурет салынған оқушы алдындағыға солай жалғаса береді алдындағы оқушы дауыстап айту керек. «Қолдану» Әр оқушы ,естігенін яғни бүгінгі жаңа тақырыптан түсінгендерінен 5 -3-1 стратегиясын пайдаланып сыныппен бөліседі. Қ.Б: Екі жұлдыз бір тілек. |
Оқулық Парақшалар мәтіндер суреттер Суреттер |
|
Сабақтың соңы (20 мин)
|
ББЖ:жинақтан
Кері байланыс: «Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі Оқушыларға жасырын суреттер таратылады, кімге балық түссе, сол алтын балық болады, оқушы алтын балықтың маскасын киіп, ортаға шығады. Басқа оқушылар оған сұрақтар қояды. Егер жауап бере алмаса топ мүшелері көмектесуіне болады. Үйге:§ |
Тапсырма парақшалары
|
шағым қалдыра аласыз




















