Сабақ жоспары Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге жас мамандарға көмекетеседі деген ойдамын берері мол жаңа бағдарламаға негізделген
Материалдың қысқаша нұсқасы

Тақырыбы: Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

«Бірлік-Сүмбе орта мектебі»

Биология пәнінің мұғалімі

Сагабаева Куляш Нурмашевна

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Заттардың тасымалдануы

СЫНЫП: 7

Күні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу

Сабақтың мақсаты

Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі.

Бағалау критерийі

  • Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі

  • Жануарлардың жүрегінің құрылыс ерекшелігінтүсінеді

  • омыртқасыз, омыртқалы жануарлардың қанайналу жүйесін ажыратады

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сыныптағы диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

Ашық және тұйық қанайналым жүйесі, артерия, вена, капилляр,

Құндылықтарға баулу

Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, дені сау ұрпақ- ұлттың болашағы.

Пәнаралық байланыс

Жалпақ, жұмыр құрттардың денесінде заттардың диффузия арқылы тасымалдануын орындау барысында физика пәнінен алған білімдерін қолданады.

Алдыңғы білім

Тірі ағзалардағы зат тасымалы, қан туралы білімдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдер

Сабақты жоспарланған жаттығу

түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру.

  • Амандасу

  • «Аялы алақан»әдісі. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

А4 парағы, түрлі-түсті стикерлер


Сабақтың ортасы



15 мин

























10 мин


















































7 мин

1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. (Тж)

« Джигсо» әдісі

Оқушылар үш топқа бөлінеді.



1 топ. Заттар тасымалдануына қатысатын мүшелерді сипаттап, тірек-сызба құру

Shape3 Shape2 Shape5 Shape1 Shape4

Shape6


  • Дескриптор: Заттар тасымалдануына қатысатын мүшелерді сипаттайды.

  1. топ. Жүрек және қан тамырларының құрылысын сипаттап, постер құрыңыз

  • Дескриптор: Жүрек және қан тамырларының құрылысын сипаттайды.

3-топ. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қанайналу жүйесіне кластер құрыңыз

Shape8 Shape7

Shape9

Shape10

Shape11 Shape12

Shape13


  • Дескриптор:Қанайналым жүйесінің типтерін сипаттайды.

ҚБ:

2 тапсырма.Суреттен жүрекшелер мен қарыншаларды анықтап, көрсетілген жүрек қай жануарларға тән екендігінзерттеңіз.(Ж)«Суреттер сыры» әдісі


Дескрипторлар:

  • Жүректің құрылысында жүрекше мен қарыншасын анықтайды.

  • Берілген үш жүректің қай жануарларға тән екендігін зерттейді.

ҚБ:

3 тапсырма.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесін салыстырып, қанайналым жүйесі ашық және тұйық ағзаларды анықтаңыз . (Жж) «Суреттер сөйлейді әдісі»


Дискриптор:

  • Омыртқалы және омыртқасыз жануалардың қанайналым жүйесін салыстырады.

  • Қанайналым жүйесі ашық және жабық ағзаларды анықтайды.

ҚБ:Геометриялық фигуралар арқылы

4 тапсырма: Сұрақтарға жауап бер. «Кубизм»

  1. Қанайналым дегеніміз не?

  2. Ашық қанайналым дегеніміз не?

  3. Қантамырлар қандай қызмет атқарады?

  4. Буынаяқтылардың қанайналым жүйесі қандай?

  5. Балық пен бақаның қанайналым жүйесі бірдей ма?

  6. Адамның қанайналым жүйесінің екерекшелігі?

Дескриптор:

  • Не? деген сұраққа жауап береді.

  • Қандай? деген сұраққа жауап береді?

  • Екі ағзаның қанайналым жүйесін салыстырады.

ҚБ:



АП



Үлестімелер



































Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин


«Жетістік баспалдағы»

Бүгінгі сабақты бағалай отырып, сабақтың қай баспалдағында орналасқандығынды анықтау.






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
2079
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі