Материалдар / Сабақ жоспары Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге жас мамандарға көмекетеседі деген ойдамын берері мол жаңа бағдарламаға негізделген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1995
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

«Бірлік-Сүмбе орта мектебі»

Биология пәнінің мұғалімі

Сагабаева Куляш Нурмашевна

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Заттардың тасымалдануы

СЫНЫП: 7

Күні:

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)

7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу

Сабақтың мақсаты

Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі.

Бағалау критерийі

  • Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі

  • Жануарлардың жүрегінің құрылыс ерекшелігінтүсінеді

  • омыртқасыз, омыртқалы жануарлардың қанайналу жүйесін ажыратады

Тілдік мақсаттар

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сыныптағы диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер

Ашық және тұйық қанайналым жүйесі, артерия, вена, капилляр,

Құндылықтарға баулу

Өзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, дені сау ұрпақ- ұлттың болашағы.

Пәнаралық байланыс

Жалпақ, жұмыр құрттардың денесінде заттардың диффузия арқылы тасымалдануын орындау барысында физика пәнінен алған білімдерін қолданады.

Алдыңғы білім

Тірі ағзалардағы зат тасымалы, қан туралы білімдері

Сабақтың жоспарланған кезеңдер

Сабақты жоспарланған жаттығу

түрлері

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру.

  • Амандасу

  • «Аялы алақан»әдісі. Психологиялық ахуал қалыптастыру.

А4 парағы, түрлі-түсті стикерлер


Сабақтың ортасы



15 мин

























10 мин


















































7 мин

1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. (Тж)

« Джигсо» әдісі

Оқушылар үш топқа бөлінеді.



1 топ. Заттар тасымалдануына қатысатын мүшелерді сипаттап, тірек-сызба құру

Shape3 Shape2 Shape5 Shape1 Shape4

Shape6


  • Дескриптор: Заттар тасымалдануына қатысатын мүшелерді сипаттайды.

  1. топ. Жүрек және қан тамырларының құрылысын сипаттап, постер құрыңыз

  • Дескриптор: Жүрек және қан тамырларының құрылысын сипаттайды.

3-топ. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қанайналу жүйесіне кластер құрыңыз

Shape8 Shape7

Shape9

Shape10

Shape11 Shape12

Shape13


  • Дескриптор:Қанайналым жүйесінің типтерін сипаттайды.

ҚБ:

2 тапсырма.Суреттен жүрекшелер мен қарыншаларды анықтап, көрсетілген жүрек қай жануарларға тән екендігінзерттеңіз.(Ж)«Суреттер сыры» әдісі


Дескрипторлар:

  • Жүректің құрылысында жүрекше мен қарыншасын анықтайды.

  • Берілген үш жүректің қай жануарларға тән екендігін зерттейді.

ҚБ:

3 тапсырма.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесін салыстырып, қанайналым жүйесі ашық және тұйық ағзаларды анықтаңыз . (Жж) «Суреттер сөйлейді әдісі»


Дискриптор:

  • Омыртқалы және омыртқасыз жануалардың қанайналым жүйесін салыстырады.

  • Қанайналым жүйесі ашық және жабық ағзаларды анықтайды.

ҚБ:Геометриялық фигуралар арқылы

4 тапсырма: Сұрақтарға жауап бер. «Кубизм»

  1. Қанайналым дегеніміз не?

  2. Ашық қанайналым дегеніміз не?

  3. Қантамырлар қандай қызмет атқарады?

  4. Буынаяқтылардың қанайналым жүйесі қандай?

  5. Балық пен бақаның қанайналым жүйесі бірдей ма?

  6. Адамның қанайналым жүйесінің екерекшелігі?

Дескриптор:

  • Не? деген сұраққа жауап береді.

  • Қандай? деген сұраққа жауап береді?

  • Екі ағзаның қанайналым жүйесін салыстырады.

ҚБ:



АП



Үлестімелер



































Сабақтың соңы

Рефлексия

5 мин


«Жетістік баспалдағы»

Бүгінгі сабақты бағалай отырып, сабақтың қай баспалдағында орналасқандығынды анықтау.






























Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!