Материалдар / Сабақ жоспары Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

Сабақ жоспары Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге жас мамандарға көмекетеседі деген ойдамын берері мол жаңа бағдарламаға негізделген
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
1950
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Жануарлардағы қанайналым мүшелері: буылтық құрттар, ұлулар, буынаяқтылар және омыртқалылар.«Бірлік-Сүмбе орта мектебі»Биология пәнінің мұғалімі Сагабаева Куляш Нурмашевна
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Заттардың тасымалдануы
СЫНЫП: 7 Күні: Қатысқандар: Қатыспағандар:
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары(оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.3.6 - жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып білу
Сабақтың мақсатыЖануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі.
Бағалау критерийі
  • Жануарларда заттар тасымалына қатысатын мүшелерді танып біледі
  • Жануарлардың жүрегінің құрылыс ерекшелігінтүсінеді
  • омыртқасыз, омыртқалы жануарлардың қанайналу жүйесін ажыратады
  • Тілдік мақсаттарПәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: Сыныптағы диалогтар мен жазу үшін қолданылатын тіркестер Ашық және тұйық қанайналым жүйесі, артерия, вена, капилляр,
    Құндылықтарға баулуӨзіне және айналадағыларға құрметпен қарау, дені сау ұрпақ- ұлттың болашағы.
    Пәнаралық байланысЖалпақ, жұмыр құрттардың денесінде заттардың диффузия арқылы тасымалдануын орындау барысында физика пәнінен алған білімдерін қолданады.
    Алдыңғы білімТірі ағзалардағы зат тасымалы, қан туралы білімдері
    Сабақтың жоспарланған кезеңдерСабақты жоспарланған жаттығутүрлеріРесурстар
    Сабақтың басы3 минҰйымдастыру.
  • Амандасу
  • «Аялы алақан»әдісі. Психологиялық ахуал қалыптастыру.
  • А4 парағы, түрлі-түсті стикерлер

    Сабақтың ортасы



    15 мин















































    10 мин

































































































    7 мин
    1 тапсырма. Мәтінмен жұмыс. (Тж)«Джигсо» әдісі Оқушылар үш топқа бөлінеді.



    1 топ. Заттар тасымалдануына қатысатын мүшелерді сипаттап, тірек-сызба құру

  • Дескриптор: Заттар тасымалдануына қатысатын мүшелерді сипаттайды.
  • топ. Жүрек және қан тамырларының құрылысын сипаттап, постер құрыңыз
  • Дескриптор: Жүрек және қан тамырларының құрылысын сипаттайды.
  • 3-топ. Омыртқалы және омыртқасыз жануарлардың қанайналу жүйесіне кластер құрыңыз

  • Дескриптор:Қанайналым жүйесінің типтерін сипаттайды.
  • ҚБ:2 тапсырма.Суреттен жүрекшелер мен қарыншаларды анықтап, көрсетілген жүрек қай жануарларға тән екендігінзерттеңіз.)«Суреттер сыры» әдісі

    Дескрипторлар:
  • Жүректің құрылысында жүрекше мен қарыншасын анықтайды.
  • Берілген үш жүректің қай жануарларға тән екендігін зерттейді.
  • ҚБ: 3 тапсырма.Омыртқасыз және омыртқалы жануарлардың қанайналым жүйесін салыстырып, қанайналым жүйесі ашық және тұйық ағзаларды анықтаңыз . (Жж) «Суреттер сөйлейді әдісі»

    Дискриптор:
  • Омыртқалы және омыртқасыз жануалардың қанайналым жүйесін салыстырады.
  • Қанайналым жүйесі ашық және жабық ағзаларды анықтайды.
  • ҚБ:Геометриялық фигуралар арқылы4 тапсырма: Сұрақтарға жауап бер. «Кубизм»
  • Қанайналым дегеніміз не?
  • Ашық қанайналым дегеніміз не?
  • Қантамырлар қандай қызмет атқарады?
  • Буынаяқтылардың қанайналым жүйесі қандай?
  • Балық пен бақаның қанайналым жүйесі бірдей ма?
  • Адамның қанайналым жүйесінің екерекшелігі?
  • Дескриптор:
  • Не? деген сұраққа жауап береді.
  • Қандай? деген сұраққа жауап береді?
  • Екі ағзаның қанайналым жүйесін салыстырады.
  • ҚБ:




    АП



    Үлестімелер



































































    Сабақтың соңыРефлексия5 мин

    «Жетістік баспалдағы»Бүгінгі сабақты бағалай отырып, сабақтың қай баспалдағында орналасқандығынды анықтау.































    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ