Қысқа мерзімді жоспар
|
Мектеп: |
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Шумекеева Балжан Сұлтанқызы |
|
|
Пән |
Жаратылыстану |
|
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
Сабақ тақырыбы: |
Жылытқыш құралдар |
|
|
Ортақ тақырып |
«Дəстүр жəне ауыз əдебиеті» ортақ тақырыбы аясында |
|
|
Бөлім |
5. Табиғат физикасы |
|
|
Бөлімше |
5.4.Жылу |
|
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
1.5.4.2 жылыту құрылғыларын анықтау 1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру |
|
|
Сабақ мақсаты |
1.жылытуға арналған құрылғыларды анықтайды 2.жылыту құрылғыларының үй-жайды жылыту үшін керек екенін біледі. 3. қоршаған әлемнің нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді |
|
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
1.жылытқыш құралдарды анықтай алады 2.жылыту құрылғыларының үйді жылыту үшін пайдалы екенін біле алады 3.қоршаған әлемнің нысандарын зерттеудің қажет болатынын түсіндіре біледі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Қарапайым жылыту жабдықтарының өзгешеліктерін салыстырып түсіндіреді. |
|
|
Сөз тіркесі, терминдер, тірек сөздер |
Батерея,радиатор, пеш, көмір, отын, газ |
|
|
Диалог, тілдесім |
|
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар |
Жылытқыш құралдар дегеніміз не? Жылытқыш құралдарын не үшін қолданамыз? |
|
|
Айтылым-тыңдалым: Оқылым: Жазылым: |
«Саяхатта» және «Үйдегі жылу» тапсырмасын орындаған кезде оқушылар дұрыс шешім қабылдау үшін мұғалімнің сұрақтарын тыңдайды және сұраққа жауап айтады. «Сен білесің бе?» тапсырмасын оқиды. «Есте сақта» тапсырмасын жазып алады. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану Жыл мезгілі Еңбекке баулу диаграммалар салады,қағаздан желпуіш жасайды |
|
|
АКТ қолдану дағдылары Ресурстар |
Жылыту жабдықтарының суреттері, жұмыс қағаздары, диаграммалар |
|
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Өсімдіктер, жануарлар,адамдар бөлімдерінен оқушылар жылуды Жердегі өмір сүруге қолайлы маңыздылықтың бірі ретінде біледі. |
|
|
Жоспар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
1.Психологиялық ахуал 2.Жыл мезгілдері бойынша топқа бөлу 3. Миға шабуыл Қыс мезгілі туралы сурет бойынша әңгімелеу Сұрақ-жауап әдісі -Жылу деген не? -Қандай жылытқыш құралдарды білесің? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
1 тапсырма Сабақтың мақсаты: жылыту құрылғыларын анықтайды Белсенді әдісі: Жұптық жұмыс. «Веен диаграммасы»,«Керолл диаграммасы», «Эйлер диаграммасы» әдістері Саралау: Қарқын Коммуникативті дағды: Айтылым,тыңдалым Ойлау деңгейі:Білу,түсіну Берілген сурет бойынша жылыту құрылғыларын анықтайды. А жұбы. Веен диаграммасы Жылытқыш құралдар мен жылытқыш емес құралдарды салыстыру,айырмашылығы мен ортақ қасиетін табу
Дескриптор:
В жұбы.
Дескриптор:
С жұбы. Эйлер диаграммасы арқылы жылытқыш құралдардың, қайнатқыш құралдардың,екеуіне тиісті емес құралдардың аттарын атайды.
Дескриптор 1.Жылытқыш құралдарды атайды 2. Қайнатқыш құралдарды атайды 3. Екеуіне де тиісті емес құралды атайды ҚБ «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі»әдісі Шабадан-тақырып бойынша алған керекті ақпарат Еттартқыш-әлі де оқып,толықтыруым керек Қоқыс жәшігі-артық,керек емес дүние Бекіту сұрақтары 1.Жылу дегенді қалай түсінесің? 2.Жылытқыш құралдарға нелер жатады? 3. Жылытқыш құралдар мен жылытқыш емес құралдардың айырмашылығы қандай? 2 тапсырма Сабақтың мақсаты:жылытқыш құралдардың үй-жайды жылыту үшін керек екенін біледі. Белсенді әдісі: «Веер» әдісі Топтық жұмыс,Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы Коммуникативті дағды:айтылым,тыңдалым,жазылым Ойлау деңгейі:қолдану,талдау
А тобы Дескриптор 1. Жылытқыш құралдың аттарын тауып жазады. 2.Өз үйіндегі жылытқыш құралды атайды В тобы Дескриптор 1. Қай жылытқыш құрал қай жерді қалай жылытатынын айтады 2.Жылытқыш құралдың пайдасы туралы әңгімелейді. С тобы Дескриптор 1.Жылытқыш құралдан сақтану,қорғану жолын айтады. ҚБ «Білім қоржыны» Қызыл қоржын-өте жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды. Көк қоржын-сабақты жақсы түсіндім. Сары қоржын-тақырып бойынша әлі де білуім керек Бекіту сұрақтары 1.Жылытқыш құралдар не үшін керек? 2.Жылытқыш құралдарды қалай пайдаланады? 3.Сенің үйің немен жылынады? 3 тапсырма 1.1.1.1 Сабақтың мақсаты:қоршаған әлемнің нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді Ұжымдық жұмыс «Зерттеушілік конференция» зерттеу әдісі Ойлау деңгейі: талдау,жинақтау,бағалау Саралау тәсілі: «Қорытынды» Коммуникативті дағды:айтылым,жазылым Термометрдің көмегімен білім алушылар қыс мезгіліндегі адам, бөлме,дала температурасын өлшеп жазады, айырмашылығын табады,зерттейді
Дескриптор 1.Адам температурасын өлшейді 2.Бөлме температурасын өлшейді 3.Дала температурасын өлшейді 4.Айырмашылықтарын табады
Б
Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында бірінен-біріне сұрақтарды «лақтыру»тәсілі (мысалы, «сен оның пікіріне қосыласың ба?», «оның жауабын тағы қалай толықтыруға болады?», «айтылған пікірлерді бір сөзбен қалай тұжырымдауға болады?» Бекіту сұрақтары
|
Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяғы |
Кері байланыс 1.Ақ қалпақ Не білдік? 2.Қызыл қалпақ Қандай әсер алдық? 3.Қара қалпақ Не ұнамады? 4.Сары қалпақ Не маңызды? 5.Жасыл қалпақ Неге қол жеткіздік? Шығармашылық 6.Көк қалпақ Нәтиже қандай? Қорытынды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары Жаратылыстану.1 сынып Жылытқыш құралдар
Сабақ жоспары Жаратылыстану.1 сынып Жылытқыш құралдар
Қысқа мерзімді жоспар
|
Мектеп: |
Жаңаөзен мектеп-гимназиясы |
|
|
Мұғалімнің аты-жөні |
Шумекеева Балжан Сұлтанқызы |
|
|
Пән |
Жаратылыстану |
|
|
Сынып: 1 |
Қатысқандар |
Қатыспағандар |
|
Сабақ тақырыбы: |
Жылытқыш құралдар |
|
|
Ортақ тақырып |
«Дəстүр жəне ауыз əдебиеті» ортақ тақырыбы аясында |
|
|
Бөлім |
5. Табиғат физикасы |
|
|
Бөлімше |
5.4.Жылу |
|
|
Сабаққа негізделген оқу мақсаты |
1.5.4.2 жылыту құрылғыларын анықтау 1.1.1.1 қоршаған әлем құбылыстары,үдерістері мен нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру |
|
|
Сабақ мақсаты |
1.жылытуға арналған құрылғыларды анықтайды 2.жылыту құрылғыларының үй-жайды жылыту үшін керек екенін біледі. 3. қоршаған әлемнің нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді |
|
|
Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
1.жылытқыш құралдарды анықтай алады 2.жылыту құрылғыларының үйді жылыту үшін пайдалы екенін біле алады 3.қоршаған әлемнің нысандарын зерттеудің қажет болатынын түсіндіре біледі |
|
|
Тілдік мақсаттар |
Қарапайым жылыту жабдықтарының өзгешеліктерін салыстырып түсіндіреді. |
|
|
Сөз тіркесі, терминдер, тірек сөздер |
Батерея,радиатор, пеш, көмір, отын, газ |
|
|
Диалог, тілдесім |
|
|
|
Талқылауға арналған сұрақтар |
Жылытқыш құралдар дегеніміз не? Жылытқыш құралдарын не үшін қолданамыз? |
|
|
Айтылым-тыңдалым: Оқылым: Жазылым: |
«Саяхатта» және «Үйдегі жылу» тапсырмасын орындаған кезде оқушылар дұрыс шешім қабылдау үшін мұғалімнің сұрақтарын тыңдайды және сұраққа жауап айтады. «Сен білесің бе?» тапсырмасын оқиды. «Есте сақта» тапсырмасын жазып алады. |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Еңбек және шығармашылық |
|
|
Пәнаралық байланыстар |
Дүниетану Жыл мезгілі Еңбекке баулу диаграммалар салады,қағаздан желпуіш жасайды |
|
|
АКТ қолдану дағдылары Ресурстар |
Жылыту жабдықтарының суреттері, жұмыс қағаздары, диаграммалар |
|
|
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
Өсімдіктер, жануарлар,адамдар бөлімдерінен оқушылар жылуды Жердегі өмір сүруге қолайлы маңыздылықтың бірі ретінде біледі. |
|
|
Жоспар
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
1.Психологиялық ахуал 2.Жыл мезгілдері бойынша топқа бөлу 3. Миға шабуыл Қыс мезгілі туралы сурет бойынша әңгімелеу Сұрақ-жауап әдісі -Жылу деген не? -Қандай жылытқыш құралдарды білесің? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
1 тапсырма Сабақтың мақсаты: жылыту құрылғыларын анықтайды Белсенді әдісі: Жұптық жұмыс. «Веен диаграммасы»,«Керолл диаграммасы», «Эйлер диаграммасы» әдістері Саралау: Қарқын Коммуникативті дағды: Айтылым,тыңдалым Ойлау деңгейі:Білу,түсіну Берілген сурет бойынша жылыту құрылғыларын анықтайды. А жұбы. Веен диаграммасы Жылытқыш құралдар мен жылытқыш емес құралдарды салыстыру,айырмашылығы мен ортақ қасиетін табу
Дескриптор:
В жұбы.
Дескриптор:
С жұбы. Эйлер диаграммасы арқылы жылытқыш құралдардың, қайнатқыш құралдардың,екеуіне тиісті емес құралдардың аттарын атайды.
Дескриптор 1.Жылытқыш құралдарды атайды 2. Қайнатқыш құралдарды атайды 3. Екеуіне де тиісті емес құралды атайды ҚБ «Шабадан, еттартқыш, қоқыс жәшігі»әдісі Шабадан-тақырып бойынша алған керекті ақпарат Еттартқыш-әлі де оқып,толықтыруым керек Қоқыс жәшігі-артық,керек емес дүние Бекіту сұрақтары 1.Жылу дегенді қалай түсінесің? 2.Жылытқыш құралдарға нелер жатады? 3. Жылытқыш құралдар мен жылытқыш емес құралдардың айырмашылығы қандай? 2 тапсырма Сабақтың мақсаты:жылытқыш құралдардың үй-жайды жылыту үшін керек екенін біледі. Белсенді әдісі: «Веер» әдісі Топтық жұмыс,Сын тұрғысынан ойлау стратегиясы Коммуникативті дағды:айтылым,тыңдалым,жазылым Ойлау деңгейі:қолдану,талдау
А тобы Дескриптор 1. Жылытқыш құралдың аттарын тауып жазады. 2.Өз үйіндегі жылытқыш құралды атайды В тобы Дескриптор 1. Қай жылытқыш құрал қай жерді қалай жылытатынын айтады 2.Жылытқыш құралдың пайдасы туралы әңгімелейді. С тобы Дескриптор 1.Жылытқыш құралдан сақтану,қорғану жолын айтады. ҚБ «Білім қоржыны» Қызыл қоржын-өте жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды. Көк қоржын-сабақты жақсы түсіндім. Сары қоржын-тақырып бойынша әлі де білуім керек Бекіту сұрақтары 1.Жылытқыш құралдар не үшін керек? 2.Жылытқыш құралдарды қалай пайдаланады? 3.Сенің үйің немен жылынады? 3 тапсырма 1.1.1.1 Сабақтың мақсаты:қоршаған әлемнің нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді Ұжымдық жұмыс «Зерттеушілік конференция» зерттеу әдісі Ойлау деңгейі: талдау,жинақтау,бағалау Саралау тәсілі: «Қорытынды» Коммуникативті дағды:айтылым,жазылым Термометрдің көмегімен білім алушылар қыс мезгіліндегі адам, бөлме,дала температурасын өлшеп жазады, айырмашылығын табады,зерттейді
Дескриптор 1.Адам температурасын өлшейді 2.Бөлме температурасын өлшейді 3.Дала температурасын өлшейді 4.Айырмашылықтарын табады
Б
Тақырыптың түсіну деңгейін арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін сыныптағы оқушылардың арасында бірінен-біріне сұрақтарды «лақтыру»тәсілі (мысалы, «сен оның пікіріне қосыласың ба?», «оның жауабын тағы қалай толықтыруға болады?», «айтылған пікірлерді бір сөзбен қалай тұжырымдауға болады?» Бекіту сұрақтары
|
Суреттер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Аяғы |
Кері байланыс 1.Ақ қалпақ Не білдік? 2.Қызыл қалпақ Қандай әсер алдық? 3.Қара қалпақ Не ұнамады? 4.Сары қалпақ Не маңызды? 5.Жасыл қалпақ Неге қол жеткіздік? Шығармашылық 6.Көк қалпақ Нәтиже қандай? Қорытынды |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз




























