1 тапсырма
Сабақтың мақсаты: жылыту құрылғыларын
анықтайды
Белсенді
әдісі: Жұптық жұмыс. «Веен
диаграммасы»,«Керолл диаграммасы», «Эйлер диаграммасы»
әдістері
Саралау:
Қарқын
Коммуникативті дағды:
Айтылым,тыңдалым
Ойлау деңгейі:Білу,түсіну
Берілген сурет бойынша жылыту
құрылғыларын анықтайды.
А жұбы.
Веен диаграммасы
Жылытқыш құралдар мен жылытқыш емес құралдарды
салыстыру,айырмашылығы мен ортақ қасиетін табу

Дескриптор:
-
Жылытқыш құралдар мен жылытқыш емес құралдарды
салыстырады
-
Айырмашылығы мен ортақ қасиетін
табады
В
жұбы.
Керолл диаграммасы
|
Жылыту құрылғылары
|
Қайнату құрылғылары
|
Тоқпен жасайтындар
|


|


|
Тоқсыз жасайтындар
|


|


|
Дескриптор:
-
Тоқпен жасайтын жылыту
құрылғылары мен қайнату құрылғыларын
анықтайды.
-
Тоқсыз жасайтын жылыту
құрылғылары мен қайнату құрылғыларын
анықтайды.
С
жұбы.
Эйлер диаграммасы арқылы
жылытқыш құралдардың, қайнатқыш құралдардың,екеуіне тиісті емес
құралдардың аттарын атайды.



Дескриптор
1.Жылытқыш құралдарды
атайды
2.
Қайнатқыш
құралдарды атайды
3. Екеуіне де тиісті емес
құралды атайды
ҚБ «Шабадан, еттартқыш, қоқыс
жәшігі»әдісі
Шабадан-тақырып бойынша алған
керекті ақпарат
Еттартқыш-әлі де
оқып,толықтыруым керек
Қоқыс жәшігі-артық,керек емес
дүние
Бекіту сұрақтары
1.Жылу дегенді қалай түсінесің?
2.Жылытқыш құралдарға нелер
жатады?
3. Жылытқыш құралдар мен
жылытқыш емес құралдардың айырмашылығы
қандай?
2 тапсырма
Сабақтың мақсаты:жылытқыш
құралдардың үй-жайды жылыту үшін керек екенін
біледі.
Белсенді әдісі: «Веер»
әдісі
Топтық жұмыс,Сын тұрғысынан
ойлау стратегиясы
Коммуникативті
дағды:айтылым,тыңдалым,жазылым
Ойлау деңгейі:қолдану,талдау

А
тобы
Дескриптор
1. Жылытқыш құралдың аттарын
тауып жазады.
2.Өз үйіндегі жылытқыш құралды
атайды
В
тобы
Дескриптор
1. Қай жылытқыш құрал қай
жерді қалай жылытатынын айтады
2.Жылытқыш құралдың пайдасы туралы
әңгімелейді.
С
тобы
Дескриптор
1.Жылытқыш құралдан
сақтану,қорғану жолын айтады.
ҚБ «Білім
қоржыны»
Қызыл қоржын-өте жақсы
түсіндім,мен үшін қызықты болды.
Көк қоржын-сабақты жақсы
түсіндім.
Сары қоржын-тақырып бойынша
әлі де білуім керек
Бекіту сұрақтары
1.Жылытқыш құралдар не үшін
керек?
2.Жылытқыш құралдарды қалай
пайдаланады?
3.Сенің үйің немен жылынады?
3
тапсырма
1.1.1.1
Сабақтың мақсаты:қоршаған әлемнің нысандарын
зерттеудің қажеттілігін түсіндіреді
Ұжымдық жұмыс
«Зерттеушілік конференция»
зерттеу әдісі
Ойлау деңгейі:
талдау,жинақтау,бағалау
Саралау тәсілі:
«Қорытынды»
Коммуникативті
дағды:айтылым,жазылым
Термометрдің көмегімен білім
алушылар қыс мезгіліндегі адам, бөлме,дала температурасын өлшеп
жазады, айырмашылығын табады,зерттейді

Дескриптор
1.Адам температурасын өлшейді
2.Бөлме температурасын өлшейді
3.Дала температурасын өлшейді
4.Айырмашылықтарын
табады
Б
елгілері: -белгілері
бар, - - талпынады, -жетті
Ғылыми зерттеу дағдыларын
бағалау
|
|
|
|
Оқушы
|
Зерттеу маңызын түсінеді
|
Сұраққа жауап беріп,дәлелдейді
|
Салыстырады
|
Дағды
|
Бақылау
|
Дерек жинау,
ұсыну
|
Нәтижені түсіндіру
|
Арна
|

|

|

|
Жарас
|

|

|

|
Санат
|

|

|

|
ҚБ «Серпілген сауал»
Тақырыптың түсіну деңгейін
арттыруға және талқылау дағдыларын дамытуға қол жеткізу үшін
сыныптағы оқушылардың арасында бірінен-біріне сұрақтарды
«лақтыру»тәсілі (мысалы, «сен оның пікіріне қосыласың ба?», «оның
жауабын тағы қалай толықтыруға болады?», «айтылған пікірлерді бір
сөзбен қалай тұжырымдауға болады?»
Бекіту сұрақтары
-
Термометр деген не?
-
Адам, бөлме,дала
температурасын өлшеген кезде қандай айырмашылық
болады?
|