Материалдар / Сабақ жоспары. Жаратылыстану 1 сынып. Сабақтың тақырыбы: Электр
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Сабақ жоспары. Жаратылыстану 1 сынып. Сабақтың тақырыбы: Электр

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2021
516
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Жаратылыстану

Мектеп: № 9

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Табиғат физикасы

Мұғалімнің аты –жөні:

Ходжабаева Тынышгул Толганбаевна

Күні:

Қатысқандар саны:

Сынып : 1 «Ә»

Қатыспағандар саны :

Сабақтың тақырыбы: Электр

Осы сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары:

1.5.5.1 Адамдардың күнделікті өміріндегі электр энергиясының маңызын түсіндіру.


Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар: Электрдің не үшін қажет екенін біледі, қауіпсіздік туралы айта алады.

Көптеген оқушылар: Электр қуатының маңыздылығын түсінеді, пайдасымен мысалдар келтіре алады.

Кейбір оқушылар: Электр энергиясын басқа да құралдардан алуға болатынын көрсетеді.

Бағалау критерийлері

Адамдардың күнделікті өміріндегі электр қуатының қолданысын сипаттайды.

Электр қуатының маңызы туралы әңгімелейді.

Тілдік мақсат

Электр, батарея. Әр электр құралы не үшін қажет? Бөлмеде неше шам бар? Жарықты қалай жағу керек? Электрдің қауіпсіздік ережесін білесің бе?

Құндылықтарды қалыптастыру

Сыни тұрғысынан ойлауға, жауапкершілікке, қауіпсіздік ережені сақтауға қалыптастыру.

Пәнаралық байланыс

Математика, дүниетану

АКТ қолдану дағдылары

Интербелсенді тақта, слайд


Бастапқы бөлім

Жылытқыш құралдарды біледі.

Сабақтың барысы:

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақта жоспарланған іс-әрекеттер

Ресурстар

Сабақтың басы


1 мин







3мин





2 мин

Психологиялық ахуал

Күндей күліп, 
Гүлдей жайнап, 
Біз үлкейіп өсеміз! 
Қанат қағып, 
Арман қуып, 
Біз мақсатқа жетеміз!

«Менің баспанамда» әдісі арқылы 3 топқа топтастыру. Қима суреттерді ( күн, шам, от) құрастырады және әр суретке сипаттама айтып, ортақ қасиеттері мен айырмашылығын айтады

І топ: «Күн» ІІ топ: «Шам» ІІ топ: « От»

«Шатасқан сандар»  ойыны (Ұ.ж)

Сандарды өсу ретімен санау арқылы сөз шығарады.

5

2

6

4

1

3

Т

Л

Р

К

Э

Е


1

2

3

4

5

6

Э

Л

Е

К

Т

Р

Сабақтың тақырыбын,оқу мақсатын,күтілетін нәтижені хабарлау.








қима суреттер

Күн шам от







Кесте



Сабақтың ортасы


3 мин




4 мин






2 мин














7мин
















5мин















2мин







3мин






1мин












5 мин




1мин




(Ұ) «Ой қозғау» әдісі

- Электр дегеніміз не?

Мұғалімнің түсіндірмесі.

Электр грек тілінен алғанда

«Ашық сұрақтар» әдісі

  • Әр электр құралы не үшін қажет?

  • Бөлмеде неше шам бар?

  • Жарықты қалай жағуға болады?

  • Электрдің қауіпсіздік ережесін білесің бе?

ҚБ: «Мадақтау» арқылы

Бейнежазба көрсету

Қосымша ақпарат. Мұғалімнің сыйы ретінде оқушыларға

ата – ананың түсіндірме сөзі.

Қауіпсіздік ережесімен таныстыру.

Қауіпсіздік техникасын сақтау, үлкендерсіз еш уақытта электр құралдарын қосуға және жерде үзіліп жатқан тоқты сымды ұстауға болмайды, электр мамандарына хабарласу керек.

Белсенді оқу

(Т) «Суреттер сыр шертеді» әдісі

І топ: Сурет бойынша сипаттау. Үңгірдегі адамдар не үшін от жағып отыр?

ІІ топ: Суретті сипатта. Түнде үйде электр жарығы өшіп қалса , не болар еді?

ІІІ топ: Екі суреттің ортақ белгісі мен айырмашылығы қандай?

ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы

Есте сақта!

Адамдар электрдің көмегімен бөлме ішін жарықтандырады, үйді жылытады, ас әзірлейді. Электр көптеген тұрмыстық құралдардың арнайы жабдықтардың жұмыс істеуі үшін қажет.

(Т) Зерттеу жұмысы

  • Қандай электр құралдары ток көзіне жалғанбай жұмыс істей алады?

3 топқа ойыншықтар мен батареяны тарату, осы заттарды қосуға болатын және қалай жұмыс істейтіні туралы талқылап, көрсетеді.

Мұғалім түсіндірмесі:

Батарея – ол электр көзі

Батареяларда қуаты толық біткенше пайдалануға болады. Кейбір батареялардың қуатын арнайы құрылғылардың көмегімен қайта толтыруға болады. Мысалы: ұялы телефонның батареясы

«Түрткі сұрақ» әдісі

- Ұялы телефон ненің көмегінсіз жұмыс істемейді? (батареясыз)

- Егер батареяда заряд бітіп қалса, не істеу керек? (Зарядтау керек)

- Қалай зарядтау керек? (Ток көзіне қосу)

ҚБ: «Мадақтау» арқылы

«Сен білесің бе?»

Электрмен жүретін автомобильдер электромобильдер деп аталады. Олар тіпті 1841 жылы пайда болған. Біздің Қазақстанда Қостанайлық «Сарыарқа АвтоПром » заводы 2016 жылы «JAK» маркасы электроавтомобиль сынама топтамасын жасап шығарды. Қоршаған ортаға зияны тимейді әрі үнемді.

Сергіту сәті «Жарық – қараңғы» ойыны

Оқушылар мұғалімнің берген нұсқаулығы бойынша «жарық» дегенде әр түрлі қимылдар мен іс – әрекеттерді көрсетеді, ал «қараңғы» деген кезде тоқтау немесе ұйықтау керек.

(Ө) Дәптермен жұмыс

Құралдармен қалай жұмыс істейді?

Ток көзі

Розеткаға қосылатын құралдардың суретін боя.

Батарея арқылы жұмыс істейтін құралдардың суретін қоршап сыз.

ҚБ: «Жұлдызша» арқылы

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма

1. Суретке мұқият қараңыз, электр қуатының көмегімен жұмыс

істейтін құралдарды белгілеңіз.

2. Төмендегі берілген сөйлемдерді толықтыра отырып, электр қуатының көмегімен жұмыс істейтін құралдың атынан сөйлеңіз.

Мен - _________. Мен адамға ________ көмектесемін. Бірақ мен ________ жұмыс істей алмаймын.

Дескриптор:

- электр қуатынмен жұмыс істейтін заттарды анықтайды;

- электр қуатымен жұмыс істейтін құралдың қызметін сипаттайды.

ҚБ: Кері байланыс

Сараланған тапсырма.

  • Электр қуатының құралдарын ата.

  • Электр қуатын қайда қолданады?

  • Электр энергиясын қайдан алуға болады?

ҚБ: «Смайликтер» арқылы

Мұғалімнің қорытындысы



















578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!