Сабақ жоспары: Жазық жақты нәрселердің оксонометриялық проекциялары. 9-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары: Жазық жақты нәрселердің оксонометриялық проекциялары. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар. 11- сабақ Сыныбы:9 «ә» Күні: ___________

Сабақ тақырыбы:

Жазық жақты нәрселердің оксонометриялық проекциялары

Сабақтың мақсаты:

-Оқушыларға сызбаларды орындау барысында кездесетін геометриялық салуларды үйрету

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар

Оқушылардың басым бөлігі

Кейбір оқушылар

Жазық жақты салулардың орындалуы,оксонометриялық проекцияларының жолдарын біледі.

Проекцияларды бөлу жайлы мәліметтерді меңгеріп графикалық жұмысты бастайды.

Жазық жақты нәрселердің проекцияларын аяқтайды.

Әдіс-тәсілдер








Күтілетін нәтиже

-Сызбаларды орындау кезінде кездесетін шеңберді тең бөліктерге бөлуге үйрету.

-Өз жұмыстарын сын тұрғысынан бағалау.

-Топпен жұмыс істеуге дағдыландыр.




Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

СТО. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту.


-Жазық жақты нәрселердің графикалық жұмыстарды үйренеді.

-Политехникалық білім деңгейлері кеңеиді.

Уақыт

Ұйымдастыру кезеңі

Әдіс-тәсілдері

Ресурстар


басталуы 10мин



















Жаңа білім

10мин




Ортасы 15 мин





Кіріспе 5 мин

Сыныпты ұйымдастыру

Сәлемдесу.

«Жағымды атмосфера» құру арқылы оқушылар бір - біріне жылы сөздерін айту.

Сыныпты топқа бөлу.

Мазойка әдіс бойынша

1 Сызғыштар

2 Циркульдер

3 Қарандаштар

Үй тапсырмасын сұрау

«Миға шабуыл» әдіс бойынша оқушылар өз сұрақтарын

бір – біріне қояды.

Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.




1 тапсырма 5 мин

«Мағынаны тану»

2 тапсырма 8 мин

Постер қорғау

3 тапсырма 10 мин

Жеке жұмыс

«Кім жылдам» әдіс бойынша шеңбер ішіне ою-өрнек сызу.

Оқушыларды топқа бөлеміз Мазойка әдіс бойынша

(мамандыққа баулу)

І топ: (Сызғыштар )

ІІ топ: (Циркульдар)

ІІІ топ: (Қарандаштар )

Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу туралы тақтаға сызып көрсетеді сарапшылар берген жауап дұрыс болса геометриялық пішімдермен көрсетеді.


Миға шабуыл, сұраққа жауап береді. Топ




болып жұмыс жасайды мысал келтіреді.


Топта талқылайды постерге жазады.

Баяндамашы қорғайды.

Бір-бірін бағалайды «геометриялық пішімдермен»





Стикер сызу кітабы, дәптер.











Сызу кітабы


Соңы 5 мин



Мұғалім қорытынды баға шығарады

Бармақпен бағалау

Рефлексия:

Не білдім?

Не білгім келеді?

Менің ұсынысым?

Оқушыларға үйге тапсырма беріледі.Мәтінді оқып сұрақ дайындау.





Не білдім?

Не білгім келеді?

Менің ұсынысым?

Оқушылар стикерге жазып тақтаға іледі.





А3 парағына

Сызбаларды орындайды


Сызба аспаптарымен сызады.



Сабақтың ұтымды жері: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Нені жетілдіру керек: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кездескен қиыншылықтар: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сызу пәнінің мұғалімі: Н.Шырынбаева.

































1.Бұрыш дегеніміз не?

2. Тік бұрыш дегеніміз не ?

3. Доғал бұрыш дегеніміз не?

4. Сүйір бұрыш дегеніміз не?

5. Жазыңқы бұрыш дегеніміз не?

6. Бұрыштың қанша түрі бар?







Сүйір бұрыш



Доғал бұрыш



Тік бұрыш





Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау

1

Үй тапсырмасына қатысуы


Сұраққа нақты жауапберу.


2

«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабы

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру


3

«Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.


Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу


4

«Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.

Тақырыпқа байланысты сурет салу.




Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау

1

Үй тапсырмасына қатысуы


Сұраққа нақты жауапберу.


2

«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабы

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру


3

«Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.


Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу


4

«Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.

Тақырыпқа байланысты сурет салу.




Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау

1

Үй тапсырмасына қатысуы


Сұраққа нақты жауапберу.


2

«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабы

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру


3

«Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.


Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу


4

«Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.

Тақырыпқа байланысты сурет салу.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
23.11.2018
401
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі