Материалдар / Сабақ жоспары: Жазық жақты нәрселердің оксонометриялық проекциялары. 9-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары: Жазық жақты нәрселердің оксонометриялық проекциялары. 9-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас маманға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2018
318
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар. 11- сабақ Сыныбы:9 «ә» Күні: ___________

Сабақ тақырыбы:

Жазық жақты нәрселердің оксонометриялық проекциялары

Сабақтың мақсаты:

-Оқушыларға сызбаларды орындау барысында кездесетін геометриялық салуларды үйрету

Сабақтың мақсаттары:

Барлық оқушылар

Оқушылардың басым бөлігі

Кейбір оқушылар

Жазық жақты салулардың орындалуы,оксонометриялық проекцияларының жолдарын біледі.

Проекцияларды бөлу жайлы мәліметтерді меңгеріп графикалық жұмысты бастайды.

Жазық жақты нәрселердің проекцияларын аяқтайды.

Әдіс-тәсілдер








Күтілетін нәтиже

-Сызбаларды орындау кезінде кездесетін шеңберді тең бөліктерге бөлуге үйрету.

-Өз жұмыстарын сын тұрғысынан бағалау.

-Топпен жұмыс істеуге дағдыландыр.




Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер.

СТО. Дарынды және талантты оқушыларды оқыту.


-Жазық жақты нәрселердің графикалық жұмыстарды үйренеді.

-Политехникалық білім деңгейлері кеңеиді.

Уақыт

Ұйымдастыру кезеңі

Әдіс-тәсілдері

Ресурстар


басталуы 10мин



















Жаңа білім

10мин




Ортасы 15 мин





Кіріспе 5 мин

Сыныпты ұйымдастыру

Сәлемдесу.

«Жағымды атмосфера» құру арқылы оқушылар бір - біріне жылы сөздерін айту.

Сыныпты топқа бөлу.

Мазойка әдіс бойынша

1 Сызғыштар

2 Циркульдер

3 Қарандаштар

Үй тапсырмасын сұрау

«Миға шабуыл» әдіс бойынша оқушылар өз сұрақтарын

бір – біріне қояды.

Негізгі бөлім

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.




1 тапсырма 5 мин

«Мағынаны тану»

2 тапсырма 8 мин

Постер қорғау

3 тапсырма 10 мин

Жеке жұмыс

«Кім жылдам» әдіс бойынша шеңбер ішіне ою-өрнек сызу.

Оқушыларды топқа бөлеміз Мазойка әдіс бойынша

(мамандыққа баулу)

І топ: (Сызғыштар )

ІІ топ: (Циркульдар)

ІІІ топ: (Қарандаштар )

Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу туралы тақтаға сызып көрсетеді сарапшылар берген жауап дұрыс болса геометриялық пішімдермен көрсетеді.


Миға шабуыл, сұраққа жауап береді. Топ




болып жұмыс жасайды мысал келтіреді.


Топта талқылайды постерге жазады.

Баяндамашы қорғайды.

Бір-бірін бағалайды «геометриялық пішімдермен»





Стикер сызу кітабы, дәптер.











Сызу кітабы


Соңы 5 мин



Мұғалім қорытынды баға шығарады

Бармақпен бағалау

Рефлексия:

Не білдім?

Не білгім келеді?

Менің ұсынысым?

Оқушыларға үйге тапсырма беріледі.Мәтінді оқып сұрақ дайындау.





Не білдім?

Не білгім келеді?

Менің ұсынысым?

Оқушылар стикерге жазып тақтаға іледі.





А3 парағына

Сызбаларды орындайды


Сызба аспаптарымен сызады.



Сабақтың ұтымды жері: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Нені жетілдіру керек: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Кездескен қиыншылықтар: _______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Сызу пәнінің мұғалімі: Н.Шырынбаева.

































1.Бұрыш дегеніміз не?

2. Тік бұрыш дегеніміз не ?

3. Доғал бұрыш дегеніміз не?

4. Сүйір бұрыш дегеніміз не?

5. Жазыңқы бұрыш дегеніміз не?

6. Бұрыштың қанша түрі бар?







Сүйір бұрыш



Доғал бұрыш



Тік бұрыш





Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау

1

Үй тапсырмасына қатысуы


Сұраққа нақты жауапберу.


2

«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабы

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру


3

«Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.


Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу


4

«Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.

Тақырыпқа байланысты сурет салу.




Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау

1

Үй тапсырмасына қатысуы


Сұраққа нақты жауапберу.


2

«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабы

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру


3

«Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.


Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу


4

«Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.

Тақырыпқа байланысты сурет салу.




Критерийлер

Дискрипторлар

Бағалау

1

Үй тапсырмасына қатысуы


Сұраққа нақты жауапберу.


2

«Кубизм» әдісінің сұрақтарына берген жауабы

Берілген сұрақтарға дұрыс жауап беру


3

«Кір жаятын жіп» әдісімен берілген тапсырманы постерге сызып көрсетуі.


Бұрыштарды тең бөліктерге бөлу


4

«Ойлан тап» әдісімен бұрыштарды пайдаланып сурет салуы.

Тақырыпқа байланысты сурет салу.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!