Материалдар / Сабақ жоспары "Жер қабықтары және олардың құрамы" 5 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары "Жер қабықтары және олардың құрамы" 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған бағдарлама бойынша құрылған бұл сабақ жоспарының ұстаздар қауымына көмегі тиер деген ойдамын
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
5331
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Адам.Жер.Ғалам

Мектеп: Талдықорған қаласы Еркін ауылдық округіндегі №26 орта мектеп

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Аскарова Алия Серикболатовна

Сынып: 5

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Жер қабықтары және олардың құрамы



Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес)

5.2.3.1 Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар Жер қабықтарын және олардың құрамдас бөліктерін ажыратады

Оқушылардың басым бөлігі Жер қабықтарының қасиеттерін анықтайды

Кейбір оқушылар барлық сфералар арасындағы байланыс туралы тәжірибе жасап, қорытынды жасайды.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Қолдану

Бағалау критерийі

Жер қабықтары мен құрамдас бөліктерін ажыратады

Жер қабықтарының қаиеттерін анықтап, кестеге түсіреді

Барлық сфералар арасындағы байланысты тәжірибе түрінде көрсетеді

Тілдік мақсаттар


Оқылым: Жер қабықтары мен олардың құрамдас бөліктерін оқулықтың 49 бетіндегі мәтінді оқи отырып сипаттап, ажыратады

Тыңдалым: Жер қабықтары мен олардың құрамдас бөліктері жайлы суреттерді көре отырып, жер қабықтарының қасиеттерін кестеге түсіреді

Айтылым, жазылым: Жер қабықтары арасындағы өзара байланысты тәжірибе арқылы анықтап,қорытындысын жазады.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: атмосфера, биосфера, гидросфера, литосфера


Ауа – воздух - air

Тіршілік – существо – existense

Су – вода - water

Тас – камень - stone


Диалогтер мен жазу үшін қолданылатын тіркестер:

Географиялық қабық дегеніміз не?

Құндылықтарға баулу



«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының құндылықтарын басшылыққа ала отырып, оқушыларды патриотизм мен азаматтық жауапкершілікке тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс

Биология, химия

Алдыңғы білім


Алдыңғы сабақтаға мақсатпен таныс










Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері


Дереккөздер,

Ресурстар

Сабақтың басы

7минут

  • Оқушылармен амандасу,

  • Оқушыларды түгендеу

  • Зейінін тұрақтау.

«Сиқырлы микрофон» әдісі арқылы сабаққа ізгі тілек айтқызып, ынтымақтастық атмосферасын құру

Оқушыларға жер қабықтарының атаулары жазылған қима қағаздар таратылады, оқушылар сол атаулар бойынша топтарға бөлінеді.

1 топ: Атмосфера

2 топ. Биосфера

3 топ: Гидросфера

4 топ: Литосфера

Жаңа тақырыптың мақсатын ашу үшін «Ой қозғау» әдісі

Ол үшін оқушыларға сұрақтар қойып мақсатты айқындау

Зымыран сұрақтар:

Жердің ауа қабаты ..................

Жердің су қабаты .....................

Жердің тіршілік қабаты .................

Жердің тас қабаты ...........................


Жер қабықтары жазылған қима қағаздар



Сабақтың ортасы

20минут

(Т) №1 Тапсырма «Географиялық почта» әдісі

Оқулықтың 49 бетіндегі мәтінді оқып, талқылап, жер қабықтарының құрамдас бөліктерін ажыратып, конвертке салу


  • Дескриптор

  • мәтінді оқып, талқылайды

  • жер қабықтарының сипатын анықтайды

  • жер қабықтарының құрамдас бөліктерін ажыратады

  • конвертті толтырады


Қалыптастырушы бағалау: Басбармақпен бағалау


(Ж) №2 Тапсырма

Берілген суреттер бойынша жер қабықтарының қасиеттерін жұптаса отырып анықтап, кестеге түсіру


Жер қабатының атаулары

Қасиеттері











  • Дескриптор:

  • жердің сыртқы қабатының атауларын анықтайды

  • жер қабатының қасиеттерін анықтайды


Қалыптастырушы бағалау: Екі жұлдыз, бір тілек


(Д) Тапсырма №3 Саралау тапсырмасы

Әр түрлі заттарды пайдалана отырып, (әйнек, өлшеуіш стақан,су, топырақ, өсімдік қалдықтары т.б) барлық төрт сфера бір жерде орналасуы мүмкін бе? деген проблемалық сұраққа тәжірибе жүргізіп, қорытындысын жазу


  • Дескриптор:

  • тәжірибеде қолданылатын материалдарды жазады

  • тәжірибенің зерттеу сұрағын айқындайды

  • тәжірибеге қорытынды жазады


Дискриптор:

  • тәжірибеде қолданылатын материалдарды жазады

  • тәжірибенің зерттеу сұрағын айқындайды

  • тәжірибеге қорытынды жазады

Қалыптастырушы бағалау: Смайликтермен бағалау
















Жаратылыстану оқулығы

Алматы кітап баспасы

2017жыл

49 бет























Жаратылыстану оқулығы

Алматы кітап баспасы

2017жыл

50 бет


Сабақтың соңы


Рефлексия «ББҮ» кестесі


Білдім


Білгім келеді

Үйрендім








Саралау – Сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар.

Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды қолдану

Сыныптағы оқушылардың деңгейі әртүрлі болғандықтан, саралау тапсырмаларын беремін. Саралау тапсырмасына мен оқушыларға тәжірибе жасау тапсырмаларын беремін. Себебі тәжірибе жасау барысында деңгейі жоғары оқушылар тәжірибе жасап, өз қорытындыларын жазады. Ал тапсырмаларды орындау барысында қиындық сезінген оқушыларға жетелеуші сұрақтар беріп үнемі ынталандырып отырамын.

Әр тапсырма соңында қалыптастырушы бағалау әдістерін қолданамын. Басбармақ, екі жұлдыз бір тілек, смайликтер














Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!