Материалдар / сабақ жоспары "Жоңғар басқыншыларына қарсы Отан соғысы"

сабақ жоспары "Жоңғар басқыншыларына қарсы Отан соғысы"

Материал туралы қысқаша түсінік
бұл материал тарих пәнінен сабақ беретін мұғалімдерге арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2018
2180
47 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Мектебі:
Күні:Мұғалімнің аты-жөні: Абдиманапова Ж.Ы.
Сынып: 8Қатысқандар:Қатыспаған-дар:
Сабақтың тақырыбыЖоңғар басқыншылығына қарсы Отан соғысының басталуы.Зерттеу сұрағы: Не себепті « Елім-ай» бүкілхалықтық әнге айналды?
Осы сабақта қол жеткізілетін оқумақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)7.1.1.1- Жоңғар шапқыншылығы кезіндегі демографиялық өзгерістерді және миграциялық процестерді түсіндіру;7.2.2.1- халық ауыз әдебиеті мен музыка өнері туындыларының тарихи дереккөзі ретінде құндылығын бағалау;7.3.1.2- Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдау;7.4.1.1- жоңғар шапқыншылығының қазақ халқының шаруашылығына тигізген зардаптарын анықтау



Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар:Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдайдыОқушылардың басым бөлігі:Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайы мен сыртқы саяси жағдайының байланысын салыстырады.Кейбір оқушылар:Қазақ хандығының басқару жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды.
Бағалау критерийі-Қазақ хандығының ішкісаяси жағдайынталдайды-ішкі және сыртқы жағдайын салыстырады, басқару жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды.
Тілдік мақсаттар



«Ойлан, топтас, бөліс» әдісі бойынша, оқылым ,айтылым , тыңдалым, «түртіп алу» –жазылым арқылыТермин сөздер : жебе, көш,жұт


Сыныптағы диалог\жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер


Тәуке хан......... ,Қазақтың жүздері........,Қарақұм......
Құндылықтарға баулуТоптық талдау барысында «Мәңгілік ел» идеясының Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу идеясымен байланыстырады
Пәнаралық байланысГеография,қазақ әдебиеті
Алдыңғы оқуЖоңғарлар туралы,қазақ хандығы туралы жәнеорыстардың экспанциясы жайлы біледі
Сабақтың барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басы























































































Сабақтың орта













































Сабақтың соңы




































І. Ұйымдастыру кезеңі :-Сәлемдесу-Оқушылар назарын сабаққа аудару-Ынтымақтастық ахуалын құру : оқушылар бір – біріне жылы лебіздерін білдіреді.- Бастапқы білімдерін « Ой қозғау» әдісі бойынша жинақтап, тапсырманы жариялау -Мақсат күтілетін нәтижені талдау-Проблеманы анықтау

ІІ.Үй тапсырмасын cұрау: «Допты лақтыру» әдісі бойынша үй тапсырмасын пысықтаймыз.

Қ.Б – Қол шапалақтау арқылы

Топқа бөлу:Оқушылар санамалау арқылы топқа бөлінеді. ( I. II. III )

ІІІ. Ой қозғау.Тәуке ханның суретіне қарап өз білетіндерін айтадыКіріспе сөз: Біз бүгінгі сабағымызда қазақ хандығының ішкі саяси жағдайына талдау жасап , қазақ хандығының ішкі және сыртқы саяси жағдайын салыстыра отырып қазақ хандығының басқару жүйесінің артықшылығы мен кемшіліктерін бағалаймызІV. Жаңа тақырыпты меңгеру: «Ойлан, топтас, бөліс»әдісі. Әр топқа мәтін беріледі.1. Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайы.2. Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саяси жағдайы.3. Қазақ хандығының басқару жүйесі.



Топтық жұмыстың нәтижесін постер құру арқылы таныстырады.

-Тапсырма нәтижесін талдау: не түсінікті болды/ не түсініксіз болды?

V. «Сұхбаттасу» әдісі бойынша тілші әр топтың топ басшыларына сұрақ қою арқылы жұмыстарының нәтижесін біледі.

Қ.Б: «Басбармақ» әдісі бойынша

VI. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма «Кестені толтыр» - жеке жұмыс





  • Сағат бағыты бойынша өзара бағалайды


  • Кері байланыс: «Пирамида»

    1. Бүгінгі сабақта маған қиын болды?2. Бүгінгі сабақта маған пайдалы болды?3. Бүгінгі сабақта маған қызықты болды?4. Ұсынысым ...........

    Үй тапсырмасы: Тірек сызба құрастыру.Хандық биліктің құрылымын жазып келеді.Үй тапсырмасын талдау
    Интер. Тақтадан сурет көреді



































    Сурет

































    Маркер, постер









































































































































































    «Пирамида»















    Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау
    Саралау : Сабақ мақсатында саралау қолданылады. Тапсырмаларды орындау кезінде қиындық туғызған балаларға қолдау көрсетемін.Саралау әдістері әр-бір оқушыға мақсатқа жетуіне ықпал жасайды.Топтық ,жұптық жұмыстар барысында ашық сұрақтар тастау арқылы, «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі, «Сұхбаттасу» әдісі,«Кестені толтыр» әдісі арқылы жағдаяттық тапсырмалар орындайды.Бағалау Жұптық жұмыс орындауда оқушыларды мұғалім тарапынан бағаланады, топтық жұмыс жүргізуде “Қол шапалақтау”, “Сағат бағыты,“Басбармақ” мұғалім тарапынан арқылы бағаланады. Кері байланыста “Пирамида” әдісі арқылы сұрақтарға жауап бередіДенсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтауДенсаулық сақтау техналогиясыСергіту жаттығуларын белсенді ұйымдастыру
    РефлексияСабақ оқу мақсаттары шынайы ма?Бүгін оқушылар не білді?Сыныптағы ахуал қандай болды?Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.






    КритерийДискриптор1Қазақ хандығының ішкі саяси жағдайын талдайдыЖеті жарғы заңдар жинағын , билер кеңесінің құрылғанын білді.2Ішкі және сыртқы жағдайын салыстырады, басқару жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалайды.Қазақ хандығының басқару жүйесінің артықшылықтары мен кемшіліктерін бағалады.
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ