|
Сабақтың тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау 32-33 бет 77-81 жаттығу |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Күн солнце sun Жер земля Earth Ауа воздух air |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 2 минут |
Жоғары қарап күн көрдім Төмен қарап жер көрдім Оңға, солға бұрылып Тәуелсіз ел көрдім Біз қай елде тұрамыз? Ұлтымыз қалай аталады? Тіліміз? |
|
|||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Сөздік диктант 1 топ Жауын, ұшақ, радио, нар, алма,қайық 2 топ піл, есек, нан 3 топ жалау, асау, лақ, ғарыш , алмұрт, уық Сөздің бастапқы әріптер оқу Жұрнақ пен жалғау тақырыбы Ережелерді қайталау Ойын «дұрыс, бұрыс» Жұрнақ қосымша мағнасын өзгертетін қосымша түрі (дұрыс) Түбір сөзге жалғау ғана жалғанады? (дұрыс емес) Туынды сөз түбірге жұрнақ жалғану арқылы жасалады? (дұрыс) Түбірдің мағынасын өзгертпейтін, сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша жалғау деп аталады? (дұрыс) |
Bilimlend I mektep |
|||
|
|
Күнді жазу Көркем жазу Ббб сөйлем жазу. Мысалы: Болат балыққа барды. |
Дәптермен жұмыс |
|||
|
Жаңа білім Ортасы 8 минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 77-жаттығу. Мәтінді оқып, Жұмбақшалдың не дегенін болжап айт. Мәтін бойынша сұрақтар -Әсет пен Нәркес қайда бармақшы болды? -Жолда оларға кім кездесті? -Ол балаларға қандай сауалдар қойды? -Жұмбақшал оларға не деп айтты деп ойлайсыңдар? 1 топ Жер туралы мәлімет, Жер сөзін 3 тілде айту 2 топ Күн туралы мәлімет , Күн сөзін 3 тілде айту 3 топ Ауа туралы мәлімет , ауа сөзін 3 тілде айту |
Оқулық, мәтіндер. Топтық жұмыс |
|||
|
10 минут |
78-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқып, қатесіз көшіріп жаз. «Басты байлық-денсаулық»,- Бабаң айтқан даналық. Сақта жолын сен тауып, Осы шақтан балалық. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен жұрнағын тиісті белгілермен белгіле. -Денсаулық туралы не айта аласыңдар? -Денсаулық туралы мақал-мәтел айтып бер. 80 –жаттығу Сөздерді жұрнақ, жалғау қосу арқылы өзгертіп жаз. Іс, орын, талап, көл, қобыз Керекті жұрнақтар; -шік, -шы, -кер, -дық, -ты «Не қажет ойыны?» Бала серуен... шық... Айдос орман... кел... Биік өскен ағаш... көр.... Жарас доп... ойна... Айжан дүкен... кітап сатып ал... Алақай , апа... кел...! Мен кітап.... қызық.. кітап ал.... |
Оқулық Жұптық жұмыс
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Тест тапсырмаларын орындау 1. Түбірдің мағынасын өзгертетін қосымша түрі А) түбір Б) әріп В) жұрнақ С) жалғау 2. Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша түрі А) Жұрнақ Б) түбір В) қосымша С) жалғау 3.Жұрнақ та, жалғау да жалғанған сөз А) суретші Б) әншінің В) сазгер С) бояулар 4. Жалғауы бар сөзді көрсет А) қалашық Б) қалалық В) қаланың С) қала «Қабырғалар сөйлейді» Қабырғада жабыстырылған сөздерді тиісті жерге орналастыру Жұрнақ Жалғау Балапан гүлге Әнші мысықтар Дәрігер күнге Білімпаз палуанға Қойшы қойлар Асхана кітапты Кітапхана ағаштар |
Тест тапсырмаларын орындайды Бір-бірлерінің дәптерлерін алмастырып, бағалайды. |
|||
|
Кері байланыс 2 минут |
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, тиісті жерге қояды |
|||
|
Үйге тапсырма: №81,33-бетте. |
|||||
Тест тапсырмаларын орындау
1. Түбірдің мағынасын өзгертетін қосымша түрі
А) түбір
Б) әріп
В) жұрнақ
С) жалғау
2. Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша түрі
А) Жұрнақ
Б) түбір
В) қосымша
С) жалғау
3.Жұрнақ та, жалғау да жалғанған сөз
А) суретші
Б) әншінің
В) сазгер
С) бояулар
4. Жалғауы бар сөзді көрсет
А) қалашық
Б) қалалық
В) қаланың
С) қала
Лебяжі жалпы орта білім беретін мектеп
Пәні: Қазақ тілі
Тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау
Сыныбы: 2 сынып
Мұғалім: Тұрсынбаева Г.Н.
2017-2018 оқу жылы
Бала серуен... шық...
Айдос орман... кел...
Биік өскен ағаш... көр....
Жарас доп... ойна...
Айжан дүкен... кітап сатып ал...
Алақай , апа... кел... !
Мен кітап.... қызық.. кітап ал....
Жұрнақ
Жалғау
Балапан гүлге
Әнші мысықтар
Дәрігер күнге
Білімпаз палуанға
Қойшы қойлар
Асхана кітапты
Кітапхана ағаштар
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Жұрнақ пен жалғау" 2 сынып
Сабақ жоспары "Жұрнақ пен жалғау" 2 сынып
|
Сабақтың тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау 32-33 бет 77-81 жаттығу |
Мұғалімнің аты-жөні: Күні: |
||||
|
СЫНЫП: 2 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.4.2.1 – мұғалімнің көмегімен түбір мен қосымшаны ажырату |
||||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||
|
Тілдік мақсаттар |
Күн солнце sun Жер земля Earth Ауа воздух air |
||||
|
Ресурстар |
Оқулық, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||
|
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||
|
Пәнаралық байланыс |
Жаратылыстану |
||||
|
Сабақтың жоспары |
|||||
|
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||
|
Басталуы 2 минут |
Жоғары қарап күн көрдім Төмен қарап жер көрдім Оңға, солға бұрылып Тәуелсіз ел көрдім Біз қай елде тұрамыз? Ұлтымыз қалай аталады? Тіліміз? |
|
|||
|
Сабақтың басы 8 минут |
Сөздік диктант 1 топ Жауын, ұшақ, радио, нар, алма,қайық 2 топ піл, есек, нан 3 топ жалау, асау, лақ, ғарыш , алмұрт, уық Сөздің бастапқы әріптер оқу Жұрнақ пен жалғау тақырыбы Ережелерді қайталау Ойын «дұрыс, бұрыс» Жұрнақ қосымша мағнасын өзгертетін қосымша түрі (дұрыс) Түбір сөзге жалғау ғана жалғанады? (дұрыс емес) Туынды сөз түбірге жұрнақ жалғану арқылы жасалады? (дұрыс) Түбірдің мағынасын өзгертпейтін, сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша жалғау деп аталады? (дұрыс) |
Bilimlend I mektep |
|||
|
|
Күнді жазу Көркем жазу Ббб сөйлем жазу. Мысалы: Болат балыққа барды. |
Дәптермен жұмыс |
|||
|
Жаңа білім Ортасы 8 минут |
Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады. 77-жаттығу. Мәтінді оқып, Жұмбақшалдың не дегенін болжап айт. Мәтін бойынша сұрақтар -Әсет пен Нәркес қайда бармақшы болды? -Жолда оларға кім кездесті? -Ол балаларға қандай сауалдар қойды? -Жұмбақшал оларға не деп айтты деп ойлайсыңдар? 1 топ Жер туралы мәлімет, Жер сөзін 3 тілде айту 2 топ Күн туралы мәлімет , Күн сөзін 3 тілде айту 3 топ Ауа туралы мәлімет , ауа сөзін 3 тілде айту |
Оқулық, мәтіндер. Топтық жұмыс |
|||
|
10 минут |
78-жаттығу. Өлеңді мәнерлеп оқып, қатесіз көшіріп жаз. «Басты байлық-денсаулық»,- Бабаң айтқан даналық. Сақта жолын сен тауып, Осы шақтан балалық. Қарамен жазылған сөздердің түбірі мен жұрнағын тиісті белгілермен белгіле. -Денсаулық туралы не айта аласыңдар? -Денсаулық туралы мақал-мәтел айтып бер. 80 –жаттығу Сөздерді жұрнақ, жалғау қосу арқылы өзгертіп жаз. Іс, орын, талап, көл, қобыз Керекті жұрнақтар; -шік, -шы, -кер, -дық, -ты «Не қажет ойыны?» Бала серуен... шық... Айдос орман... кел... Биік өскен ағаш... көр.... Жарас доп... ойна... Айжан дүкен... кітап сатып ал... Алақай , апа... кел...! Мен кітап.... қызық.. кітап ал.... |
Оқулық Жұптық жұмыс
|
|||
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут |
Тест тапсырмаларын орындау 1. Түбірдің мағынасын өзгертетін қосымша түрі А) түбір Б) әріп В) жұрнақ С) жалғау 2. Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша түрі А) Жұрнақ Б) түбір В) қосымша С) жалғау 3.Жұрнақ та, жалғау да жалғанған сөз А) суретші Б) әншінің В) сазгер С) бояулар 4. Жалғауы бар сөзді көрсет А) қалашық Б) қалалық В) қаланың С) қала «Қабырғалар сөйлейді» Қабырғада жабыстырылған сөздерді тиісті жерге орналастыру Жұрнақ Жалғау Балапан гүлге Әнші мысықтар Дәрігер күнге Білімпаз палуанға Қойшы қойлар Асхана кітапты Кітапхана ағаштар |
Тест тапсырмаларын орындайды Бір-бірлерінің дәптерлерін алмастырып, бағалайды. |
|||
|
Кері байланыс 2 минут |
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, тиісті жерге қояды |
|||
|
Үйге тапсырма: №81,33-бетте. |
|||||
Тест тапсырмаларын орындау
1. Түбірдің мағынасын өзгертетін қосымша түрі
А) түбір
Б) әріп
В) жұрнақ
С) жалғау
2. Сөз бен сөзді байланыстыратын қосымша түрі
А) Жұрнақ
Б) түбір
В) қосымша
С) жалғау
3.Жұрнақ та, жалғау да жалғанған сөз
А) суретші
Б) әншінің
В) сазгер
С) бояулар
4. Жалғауы бар сөзді көрсет
А) қалашық
Б) қалалық
В) қаланың
С) қала
Лебяжі жалпы орта білім беретін мектеп
Пәні: Қазақ тілі
Тақырыбы: Жұрнақ пен жалғау
Сыныбы: 2 сынып
Мұғалім: Тұрсынбаева Г.Н.
2017-2018 оқу жылы
Бала серуен... шық...
Айдос орман... кел...
Биік өскен ағаш... көр....
Жарас доп... ойна...
Айжан дүкен... кітап сатып ал...
Алақай , апа... кел... !
Мен кітап.... қызық.. кітап ал....
Жұрнақ
Жалғау
Балапан гүлге
Әнші мысықтар
Дәрігер күнге
Білімпаз палуанға
Қойшы қойлар
Асхана кітапты
Кітапхана ағаштар
шағым қалдыра аласыз















