|
Сабақтың тақырыбы: Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген есептер және оларға кері есептер |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: а) Үстелдің 4 бұрышы бар, оның біреуін кесіп тастасаң қанша бұрыш қалады? (5 бұрыш) б) 2 стақанға бірдей су құйдың. Оның біреуін тәрелкеге төңкердің. Қай стақанда су көп? (Бірдей) в) Оқушы үй тапсырмасын орындау үшін 2 сағат отырды. Ол 20 минут сурет салды. 40 минут оны өшірді. Қалған уақытта ол үй тапсырмасын орындады. Оқушы қанша уақыт сабаққа дайындалды? г) 10жасар Арман шашын тақырлап алып тастады. Егер оның шашы ай сайын 1 см өссе, 2 жылда шашының ұзындығы қандай болады? (24 см) 3 жылда ше? д) Ағасында 15 дәптер, інісінде 7 дәптер. Екеуі осы дәптерді тең бөліп алк керек. Ол қалай? (11 дәптерден келеді). |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Электронды оқулықты тыңдау. Бірлесіп жазу Түсіндіру ресурстарымен танысу. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау. №1,2,3,4,5,6,7 |
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер, электронды оқулық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Бос орындық» сергіту жаттығуы Нұсқау: Қатысушылар барлығы шеңберге жиналып, рет бойынша 1-2 ге саналады. Бірінші саналған қатысушылар орындықта отырады, екінші саналған қатысушылар отырған қатысушының қасында тұрады. Екінші қатысушылар көздерін төмен салып тұрады. Бірінші қатысушылар бос орындықтың қасында тұрған жүргізушінің ым – ишарасын қадағалап тұрады. Бос орындықтың иесі көзбен ымдау арқылы бос орынға адам шақырады. Бірінші қатысушылардың мақсаты – тез арада бос орынға отыру, екінші қатысушылардың міндеті – алдындағы қатысушының іс әрекетін қадағалау. |
Оқушылар сергіп қалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Тапсырманы орында: Үлестірмелі карточкалар перфокарталар мен жұмыс. А) Көп таңбалы санды екі таңбалы санға (+) және (-) 100+20; 200+30; 120+70; 500-80; 620-70; 735-45 Б) Теңдеуді шеш: 420+х= 480; 355-х= 45; х+66=44 В |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. №6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бағалау парақшасы
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Жылдамдық,уақыт, қашықтық арасындағы тәуелділік
Сабақ жоспары "Жылдамдық,уақыт, қашықтық арасындағы тәуелділік
|
Сабақтың тақырыбы: Жылдамдық, уақыт және қашықтық арасындағы тәуелділікке берілген есептер және оларға кері есептер |
Мектеп: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысқан: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Оқушылардың есептерді өз бетінше шығару іскерліктерін қалыптастыру. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Оқулықта берілген тапсырмалардың орындалу тәртібі туралы біледі. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Өз бетінше күрделі тапсырмаларды орындай алады.. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Ауызша есептеу тәсілдерін түсінеді. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бұрыннан бар білімдері |
Тақырып аясындағы тапсырмаларды орындайды. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Басы |
Күнделікті емле жаттығулары Шығармашылық тапсырма: а) Үстелдің 4 бұрышы бар, оның біреуін кесіп тастасаң қанша бұрыш қалады? (5 бұрыш) б) 2 стақанға бірдей су құйдың. Оның біреуін тәрелкеге төңкердің. Қай стақанда су көп? (Бірдей) в) Оқушы үй тапсырмасын орындау үшін 2 сағат отырды. Ол 20 минут сурет салды. 40 минут оны өшірді. Қалған уақытта ол үй тапсырмасын орындады. Оқушы қанша уақыт сабаққа дайындалды? г) 10жасар Арман шашын тақырлап алып тастады. Егер оның шашы ай сайын 1 см өссе, 2 жылда шашының ұзындығы қандай болады? (24 см) 3 жылда ше? д) Ағасында 15 дәптер, інісінде 7 дәптер. Екеуі осы дәптерді тең бөліп алк керек. Ол қалай? (11 дәптерден келеді). |
Түрлі тапсырмалар жазылған карточкалар. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ортасы |
Электронды оқулықты тыңдау. Бірлесіп жазу Түсіндіру ресурстарымен танысу. Оқулықтағы тапсырмаларды топтарда бөліп орындау. №1,2,3,4,5,6,7 |
Оқулықпен жұмыс, дәптерлер, электронды оқулық. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
«Бос орындық» сергіту жаттығуы Нұсқау: Қатысушылар барлығы шеңберге жиналып, рет бойынша 1-2 ге саналады. Бірінші саналған қатысушылар орындықта отырады, екінші саналған қатысушылар отырған қатысушының қасында тұрады. Екінші қатысушылар көздерін төмен салып тұрады. Бірінші қатысушылар бос орындықтың қасында тұрған жүргізушінің ым – ишарасын қадағалап тұрады. Бос орындықтың иесі көзбен ымдау арқылы бос орынға адам шақырады. Бірінші қатысушылардың мақсаты – тез арада бос орынға отыру, екінші қатысушылардың міндеті – алдындағы қатысушының іс әрекетін қадағалау. |
Оқушылар сергіп қалады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Соңы |
Тапсырманы орында: Үлестірмелі карточкалар перфокарталар мен жұмыс. А) Көп таңбалы санды екі таңбалы санға (+) және (-) 100+20; 200+30; 120+70; 500-80; 620-70; 735-45 Б) Теңдеуді шеш: 420+х= 480; 355-х= 45; х+66=44 В |
Өз бетімен жазу үлгісі сынып оқушыларының барлығы бірдей көре алатындай болса ғана көрсетіледі. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Үйге тапсырма: Оқулықта орындалмай қалған тапсырма. №6 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? Бүгінгі сабақ ұнады ма? Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. |
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
Бағалау парақшасы
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз?
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қорытынды баға
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














