Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: Жаратылыстану Тақырып: Жылыту құрылғыларын анықтау
|
Мектеп: Махамбет атындағы орта мектеп |
||||
|
1 сынып
|
Мұғалімнің аты-жөні: С.Қағазова |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.5.4.2 Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||
|
Жылуды сезінеді. |
|||||
|
Көпшілігі: Жылу арқылы өздерінің жылынатынын біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Жылыту құралдарын бір-бірінен ажырата алады. |
|||||
|
Алдыңғы сабақта |
Дыбыс түрлерін ажырату |
||||
|
Тілдік мақсаты |
Оқушылар талап пен дәйіктерге негізделген келіссөз жүргізу, ымыраға және белгілі бір келісімге келуге үйренеді. Термин сөздер: -ынтымақ, ымыра, пікір-таластар, зерттеу, тыңдау, келіссөздерді жүргізу, қатысу. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Талқыланатын мәселелер: |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Белгіленген уақыт |
Жоспарланған жаттығулар
Мектеп туралы бейнетаспа көрсету. -Сендер бұл бейнетаспадан нені көрдіңдер? -Мектептің жұмыс жасауы үшін қандай қызметкерлердің жұмыс жасауы керек? Слайд №1 Мамандық иелерінің суреттерін көрсетіп, оның ішінен мектепте жұмыс жасайтынындарын еске сақтау. (Ұ)Мектептегі сүйікті орындарын атау. Ол жерде кімдер жұмыс жасайды? Олар қандай қызмет атқарады? (Ө) Өздеріңе ұнаған мектептегі қызметкердің суретін сал. |
Дереккөздер
|
|||
|
Басы 0-7 мин.
Ортасы 8-24 мин. |
Ширату.Тоңғанда бізге не керек? Алақанымызды бірі-біріне уқалау арқылы денемізді жылытайық.
Жылу энергияның белгілі бір пішіні.Мыс: күн тек жарық берумен шектелмей жылуды бөліп шығарады.Жылуды тез өткізетін металдар,ал аз өткізетін ағаш, су, ауа. Жылуды жақсы қабылдайтын түс-қара түс,аз қабылдайтын түс- ақ түс.Сондықтан жаз уақытында ақ түсті көбірек пайдаланымыз. |
You Tube-тан көрсету.
Суреттер |
|||
|
Соңы 25-35 мин. |
Топтық тапсырма: Тапсырма:алдарына берілген суреттердің атын табу. Бұлар туралы не білеміз,пайдасы мен зиянын айтып жылу сөзін топтастыру Мақсат:Өз пікірлерін дәлелдей алуға үйрету. Жылыту құрылғылары туралы білетіндерін сұрау: қазандық,пеш,қысқатолқынды пеш,газ плита.Жылу бөлу көрсеткішін оның температурасынан білеміз. Температура дегеніміз-жылу бөлу көрсеткіші.Температураны градуспен арнайы термометр деген құралмен өлшейді. Жұптық тапсырма: термометр сөзін пайдалану түрлеріне қарай топтастыр. Рефлексия:Бүгін сабақ қалай өтті:жасыл,сары,қызыл текшелер.(текшелер арқылы көрсету) |
Суреттер
Оқушыларға көмек ретінде суреттер көрсетіледі.
|
|||
|
Қосымша ақпарат. |
|||||
|
Дифференциация - сіз қалай көбірек қолдау беруді жоспарлайсыз? Басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексермексіз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық және қауіпсіздік тексерісі АКТ байланыстары Құндылықтар байланысы |
|||
|
Оқушылардың ойын, пікірін тыңдап, оларды мадақтау, идеяларына қол шапалақтау арқылы қолдау көрсетіледі. |
Топтық және жұптық жұмысты өзара бағалау. Екі жұлдыз,бір тілекпен бағаланды |
Биология пәнімен байланысады.. Сабақта оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес тапсырмалар алынады. Тақырыпты өту кезінде оқушылардың жылыту құрылғыларын салыстыра отырып,олардың қызуы өте жоғары құрылғыны ажырата алды. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен? |
Сабақтың оқу мақсаттары дұрыс қойылған.Сараланған тапсырмалар болды.Сабақтың өту барысында ауытқушылық болған жоқ. |
||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары "Жылу"1-сынып
Сабақ жоспары "Жылу"1-сынып
Қысқа мерзімді жоспар
|
Пән: Жаратылыстану Тақырып: Жылыту құрылғыларын анықтау
|
Мектеп: Махамбет атындағы орта мектеп |
||||
|
1 сынып
|
Мұғалімнің аты-жөні: С.Қағазова |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
1.5.4.2 Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау |
||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: |
||||
|
Жылуды сезінеді. |
|||||
|
Көпшілігі: Жылу арқылы өздерінің жылынатынын біледі. |
|||||
|
Кейбір оқушылар: Жылыту құралдарын бір-бірінен ажырата алады. |
|||||
|
Алдыңғы сабақта |
Дыбыс түрлерін ажырату |
||||
|
Тілдік мақсаты |
Оқушылар талап пен дәйіктерге негізделген келіссөз жүргізу, ымыраға және белгілі бір келісімге келуге үйренеді. Термин сөздер: -ынтымақ, ымыра, пікір-таластар, зерттеу, тыңдау, келіссөздерді жүргізу, қатысу. Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Талқыланатын мәселелер: |
||||
|
Жоспар |
|||||
|
Белгіленген уақыт |
Жоспарланған жаттығулар
Мектеп туралы бейнетаспа көрсету. -Сендер бұл бейнетаспадан нені көрдіңдер? -Мектептің жұмыс жасауы үшін қандай қызметкерлердің жұмыс жасауы керек? Слайд №1 Мамандық иелерінің суреттерін көрсетіп, оның ішінен мектепте жұмыс жасайтынындарын еске сақтау. (Ұ)Мектептегі сүйікті орындарын атау. Ол жерде кімдер жұмыс жасайды? Олар қандай қызмет атқарады? (Ө) Өздеріңе ұнаған мектептегі қызметкердің суретін сал. |
Дереккөздер
|
|||
|
Басы 0-7 мин.
Ортасы 8-24 мин. |
Ширату.Тоңғанда бізге не керек? Алақанымызды бірі-біріне уқалау арқылы денемізді жылытайық.
Жылу энергияның белгілі бір пішіні.Мыс: күн тек жарық берумен шектелмей жылуды бөліп шығарады.Жылуды тез өткізетін металдар,ал аз өткізетін ағаш, су, ауа. Жылуды жақсы қабылдайтын түс-қара түс,аз қабылдайтын түс- ақ түс.Сондықтан жаз уақытында ақ түсті көбірек пайдаланымыз. |
You Tube-тан көрсету.
Суреттер |
|||
|
Соңы 25-35 мин. |
Топтық тапсырма: Тапсырма:алдарына берілген суреттердің атын табу. Бұлар туралы не білеміз,пайдасы мен зиянын айтып жылу сөзін топтастыру Мақсат:Өз пікірлерін дәлелдей алуға үйрету. Жылыту құрылғылары туралы білетіндерін сұрау: қазандық,пеш,қысқатолқынды пеш,газ плита.Жылу бөлу көрсеткішін оның температурасынан білеміз. Температура дегеніміз-жылу бөлу көрсеткіші.Температураны градуспен арнайы термометр деген құралмен өлшейді. Жұптық тапсырма: термометр сөзін пайдалану түрлеріне қарай топтастыр. Рефлексия:Бүгін сабақ қалай өтті:жасыл,сары,қызыл текшелер.(текшелер арқылы көрсету) |
Суреттер
Оқушыларға көмек ретінде суреттер көрсетіледі.
|
|||
|
Қосымша ақпарат. |
|||||
|
Дифференциация - сіз қалай көбірек қолдау беруді жоспарлайсыз? Басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз? |
Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексермексіз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық және қауіпсіздік тексерісі АКТ байланыстары Құндылықтар байланысы |
|||
|
Оқушылардың ойын, пікірін тыңдап, оларды мадақтау, идеяларына қол шапалақтау арқылы қолдау көрсетіледі. |
Топтық және жұптық жұмысты өзара бағалау. Екі жұлдыз,бір тілекпен бағаланды |
Биология пәнімен байланысады.. Сабақта оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес тапсырмалар алынады. Тақырыпты өту кезінде оқушылардың жылыту құрылғыларын салыстыра отырып,олардың қызуы өте жоғары құрылғыны ажырата алды. |
|||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен? |
Сабақтың оқу мақсаттары дұрыс қойылған.Сараланған тапсырмалар болды.Сабақтың өту барысында ауытқушылық болған жоқ. |
||||
шағым қалдыра аласыз













