Сабақ жоспары "Жылу"1-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Сабақ жоспары "Жылу"1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жылу тақырыбы 1-сынып жаратылыстану сабағында өткен тақырып.Оқушыға берілген алғашқы ұғым жылуды қалай,қайдан алу керектігі туралы мағұлмат берілген.Бұл сабақ жоспарын мұғалім өзіне пайдалана алады.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Пән: Жаратылыстану

Тақырып: Жылыту құрылғыларын анықтау





Мектеп: Махамбет атындағы орта мектеп

1 сынып



Мұғалімнің аты-жөні: С.Қағазова

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

1.5.4.2 Жылыту жабдықтары мен құрылғыларын анықтау

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Жылуды сезінеді.

Көпшілігі:

Жылу арқылы өздерінің жылынатынын біледі.

Кейбір оқушылар: Жылыту құралдарын бір-бірінен ажырата алады.

Алдыңғы сабақта

Дыбыс түрлерін ажырату

Тілдік мақсаты

Оқушылар талап пен дәйіктерге негізделген келіссөз жүргізу, ымыраға және белгілі бір келісімге келуге үйренеді.

Термин сөздер:

-ынтымақ, ымыра, пікір-таластар, зерттеу, тыңдау, келіссөздерді жүргізу, қатысу.

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер

Талқыланатын мәселелер:

Жоспар

Белгіленген уақыт

Жоспарланған жаттығулар



Мектеп туралы бейнетаспа көрсету.

-Сендер бұл бейнетаспадан нені көрдіңдер?

-Мектептің жұмыс жасауы үшін қандай қызметкерлердің жұмыс жасауы керек?

Слайд №1

Мамандық иелерінің суреттерін көрсетіп, оның ішінен мектепте жұмыс жасайтынындарын еске сақтау.


(Ұ)Мектептегі сүйікті орындарын атау.

Ол жерде кімдер жұмыс жасайды?

Олар қандай қызмет атқарады?

(Ө) Өздеріңе ұнаған мектептегі қызметкердің суретін сал.


Дереккөздер








Басы

0-7 мин.





Ортасы

8-24 мин.

Ширату.Тоңғанда бізге не керек? Алақанымызды бірі-біріне уқалау арқылы денемізді жылытайық.

  • Жылуды қайдан аламыз?

  • Үйлеріңде жылу бар ма?

Жылу энергияның белгілі бір пішіні.Мыс: күн тек жарық берумен шектелмей жылуды бөліп шығарады.Жылуды тез өткізетін металдар,ал аз өткізетін ағаш, су, ауа. Жылуды жақсы қабылдайтын түс-қара түс,аз қабылдайтын түс- ақ түс.Сондықтан жаз уақытында ақ түсті көбірек пайдаланымыз.

You Tube-тан көрсету.







Суреттер












Соңы

25-35 мин.


Топтық тапсырма:

Тапсырма:алдарына берілген суреттердің атын табу. Бұлар туралы не білеміз,пайдасы мен зиянын айтып жылу сөзін топтастыру

Мақсат:Өз пікірлерін дәлелдей алуға үйрету.

Жылыту құрылғылары туралы білетіндерін сұрау: қазандық,пеш,қысқатолқынды пеш,газ плита.Жылу бөлу көрсеткішін оның температурасынан білеміз. Температура дегеніміз-жылу бөлу көрсеткіші.Температураны градуспен арнайы термометр деген құралмен өлшейді.

Жұптық тапсырма: термометр сөзін пайдалану түрлеріне қарай топтастыр.

Рефлексия:Бүгін сабақ қалай өтті:жасыл,сары,қызыл текшелер.(текшелер арқылы көрсету)



Суреттер







Оқушыларға көмек ретінде суреттер көрсетіледі.




Қосымша ақпарат.

Дифференциация - сіз қалай көбірек қолдау беруді жоспарлайсыз?

Басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырма бересіз?

Бағалау – оқушылардың оқуын қалай тексермексіз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық және қауіпсіздік тексерісі

АКТ байланыстары

Құндылықтар байланысы


Оқушылардың ойын, пікірін тыңдап, оларды мадақтау, идеяларына қол шапалақтау арқылы қолдау көрсетіледі.


Топтық және жұптық жұмысты өзара бағалау. Екі жұлдыз,бір тілекпен бағаланды

Биология пәнімен байланысады..

Сабақта оқушылардың жас ерекшелігіне сәйкес тапсырмалар алынады. Тақырыпты өту кезінде оқушылардың жылыту құрылғыларын салыстыра отырып,олардың қызуы өте жоғары құрылғыны ажырата алды.

Сабақ бойынша рефлексия

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?

Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен?




Сабақтың оқу мақсаттары дұрыс қойылған.Сараланған тапсырмалар болды.Сабақтың өту барысында ауытқушылық болған жоқ.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
18.12.2017
927
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі