9 сынып оқушыларына арналған бағыт парағы
|
Пән |
Қазақ тілі мен әдебиет |
|
|
Мұғалім аты-жөні |
Сейтхан А.С |
|
|
Оқулық |
Қазақ тілі мен әдебиет |
|
|
Сабақ № 17 Сабақ тақырыбы |
Кемеге отырып көрдің бе? 2 сағаты |
|
|
Оқу мақсаты
|
9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|
|
Қараңыз
|
Есте сақтаңдар/ Запомните
|
|
|
Оқыңыз |
Ауызша/устно Өзен көлігімен жолаушы тасымалының қалааралық, қала маңындағы, жергілікті және транзитті түрлері бар. Жолаушы тасымалы жұмысының көлемін жолаушы айналымы дейді. Ол жолаушы-километрмен өлшенеді, яғни жолаушыларды 1 км қашықтыққа тасымалдау жолаушы айналымының өлшем бірлігі болып табылады. Ол көлік түрлері, тасымал бағыты, т.б. бойынша бөлек-бөлек есептеледі. Дескриптор: Мәтінді оқиды-1балл |
|
|
Жауап |
Ауызша/устно
Дескриптор: Сұраққа жауап береді-1балл |
|
|
Орындаңыз |
1.Жазбаша/письмено 40 бет. 7- тапсырма. Жақша ішіндегі қажетті сөздерді қойып, сөйлемді жазыңыздар. Выбираем правильное слово и подчеркиваем. Дескриптор:
2. Жазбаша/письмено. 40бет, 9 тапсырма. Етістіктерге өзгелік етістің жұрнағын жалға. К данным словам добавить понудительный залог. Дескриптор: - Етістіктерге өзгелік етістің жұрнағын жалғайды-2 балл |
|
|
Кері байланыс |
Менің қолымнан келді (У меня получилась (ся)) ____________________________________________________________ Маған қайталау керек (мне надо повторить) Кері байланыс: Жұмыстырыңызды күнделік kz жүктеңіздер. |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Сабақ жоспары: Кемеге отырып көрдің бе? 9 сынып.
Сабақ жоспары: Кемеге отырып көрдің бе? 9 сынып.
9 сынып оқушыларына арналған бағыт парағы
|
Пән |
Қазақ тілі мен әдебиет |
|
|
Мұғалім аты-жөні |
Сейтхан А.С |
|
|
Оқулық |
Қазақ тілі мен әдебиет |
|
|
Сабақ № 17 Сабақ тақырыбы |
Кемеге отырып көрдің бе? 2 сағаты |
|
|
Оқу мақсаты
|
9.5.1.1 өзгелік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану |
|
|
Қараңыз
|
Есте сақтаңдар/ Запомните
|
|
|
Оқыңыз |
Ауызша/устно Өзен көлігімен жолаушы тасымалының қалааралық, қала маңындағы, жергілікті және транзитті түрлері бар. Жолаушы тасымалы жұмысының көлемін жолаушы айналымы дейді. Ол жолаушы-километрмен өлшенеді, яғни жолаушыларды 1 км қашықтыққа тасымалдау жолаушы айналымының өлшем бірлігі болып табылады. Ол көлік түрлері, тасымал бағыты, т.б. бойынша бөлек-бөлек есептеледі. Дескриптор: Мәтінді оқиды-1балл |
|
|
Жауап |
Ауызша/устно
Дескриптор: Сұраққа жауап береді-1балл |
|
|
Орындаңыз |
1.Жазбаша/письмено 40 бет. 7- тапсырма. Жақша ішіндегі қажетті сөздерді қойып, сөйлемді жазыңыздар. Выбираем правильное слово и подчеркиваем. Дескриптор:
2. Жазбаша/письмено. 40бет, 9 тапсырма. Етістіктерге өзгелік етістің жұрнағын жалға. К данным словам добавить понудительный залог. Дескриптор: - Етістіктерге өзгелік етістің жұрнағын жалғайды-2 балл |
|
|
Кері байланыс |
Менің қолымнан келді (У меня получилась (ся)) ____________________________________________________________ Маған қайталау керек (мне надо повторить) Кері байланыс: Жұмыстырыңызды күнделік kz жүктеңіздер. |
шағым қалдыра аласыз















