ТАҚЫРЫБЫ: Кеңпейілділік
пен
жомарттық
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
есімі: Жұматаева
Г.Ж
|
Пәні: Өзін өзі
тану
СЫНЫП: 5
|
Қатысқандар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақ
негізделген
оқу
мақсаты
|
Оқушылар кеңпейілділік,
жомарттық құндылығының мәнін түсінеді.
|
Сабақ
мақсаты
|
Барлық
оқушылар:
|
Оқушылар кеңпейілділік,
жомарттық құндылығының мәнін түсінеді.
|
Оқушылардың басым
бөлігі:
|
Жомарттық пен кеңпейілділіктің
адам өміріндегі маңыздылығын біледі.
|
Кейбір
оқушылар:
|
Өзара жағымды қарым-қатынас
жасау дағдыларын дамытуда, өзін-өзі тәрбиелеуде маңыздылығын
ұғынады.
|
Бағалау
критерийлері:
|
- Оқушылар кеңпейілділік,
жомарттық құндылығының мәнін түсіне алады.
-Жомарттық пен
кеңпейілділіктің адам өміріндегі маңыздылығын біле
алады.
- Өзара жағымды қарым-қатынас
жасау дағдыларын дамытуда, өзін-өзі тәрбиелеуде маңыздылығын ұғына
алады.
|
Тілдік
мақсат
|
Оқушылар:
|
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Кеңпейілділік, жомарттық,
адалдық, жомарт патша, бақша,жомарт құл,
жақсылық.
|
Сыныптағы диалог/жазылым
үшін пайдалы тілдік бірліктер:
-
Discuss the chart that is
created. Which is the most popular fruit choice? How do we
know?
-
Has every learner’s choice
been recorded? How can we check?
-
Ask learners if they can think
of other questions that we might have investigated. If ideas are
not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else
could we have put in the basket? What other things could we try, to
see if people have favourites? What other questions could we have
asked about our fruit basket?
-
Take ideas and ask – What do
you think the result might be? What would the pictogram look
like?
|
Жоғары деңгейдегі
сұрақтарға жауап беру арқылы, бейнеталдау, топтық жұмыс арқылы
тілдік дағдылары, дәлелдеу дағдылары
қалыптасады.
жазғандарын
дәлелдеу
болды
ма?
|
Сыни тұрғыдан ойлауды
дамытады,тұжырымды ой айтуға үйренеді,сөздік қорлары
көбейеді.
|
Неліктен кеңпейілділік,
жомарттық ұғымдары қатар жүреді?
|
Кеңпейілділіктің шегі бар деп
ойлайсыз ба? Неліктен?
|
|
Жазылым бойынша
ұсыныстар:
|
Жомарттық пен қайырымдылық
ұғымының ара-жігін ажырату үшін екі адамға да сипаттама
жазу.
|
Алдыңғы
оқу
|
Адами қасиеттер адалдық пен
әділдік туралы түсініктері бар және айырмашылығын
біледі.
|
Жоспар
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығулар
(төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді
жазыңыз)
|
Ресурстар
|
Басталуы
10
мин
|
1.Ұйымдастыру
кезеңі5мин
*Сергіту
жаттығуы
*Топқа
бірігу
Себеттегі асқабақтарды таңдау
арқылы топқа бірігеді.:
1-топ «Ынтымақ»
тобы
2-топ «Достық»
тобы
3-топ «Бірлік»
тобы
4-топ «Кемеңгер»
тобы
2. Топ ережесін естеріне
түсіру
3. Үй тапсырмасын
тексеру 5 мин
Қаз дауысты Қазыбектің
шешімі
(аңыз
әңгіме)
Қазыбек бала қандай шешім
қабылдады?
Шешімнің әділ екендігін қайдан
байқауға болады?
*Қалыптастырушы
бағалау
|
Интербелсенді
тақта
Себет
Асқабақтар
|
Ортасы
20
минут
|
4. Жаңа тақырыпқа
байланысты түрткі сұрақтар: 3 мин
Пейілі кең адам қандай
болады?
Кеңпейілділік дегенді қалай
түсінесіздер?
Жомарт дос қандай
болады?
Сенің жомарттық танытқан кезің
болды ма?
*Қалыптастырушы
бағалау
5. Кеңпейілділік, жомарттық
қасиеттерін тереңірек түсіндіру мақсатында жас ерекшеліктеріне
байланысты аңыз әңгіме көрсетемін. 2мин
6.Топтық жұмыс: 15
мин
«Үш қадамды
сұхбат» әдісі арқылы оқушылар бірінші
мәтінді өзі оқып шығады (жеке жұмыс), мәтінді жұбымен
талқылайды(жұптық жұмыс), мәтінді топпен талқылайды(топпен
жұмыс)
*Түйінді ойларын А3 парағына
түсіреді. Әр топтан бір оқушы жұмыстарын
қорғайды.
* Кері байланыс
жасау
|
Слайд
Интербелсенді
тақта
|
Аяқталуы
10
минут
|
7.
Бекіту 2 мин
«Кеңпейілділік» сөзіне қатысты
сөздерді топтастырады.
8.
Қорыту 2 мин
Зәру адамдарға қол ұшын беру -
кеңпейілділіктің белгісі.
• Жаны жомарт, қолы ашық адам
кез келген ортада сыйлы болады.
• Біреуге жақсылық етсең, ол
жақсылығыңды міндет етпе.
• Әрбір жақсы ой, ізгі істерің
өзіңе жақсылық болып оралады.
• Айналаңа жақсы, игі іс
жасасаң, жаның жай тауып, өзің қуанышқа
бөленесің.
9.
Бағалау. 2 мин
Қалыптастырушы
бағалау
10. Үйге тапсырма
беру
Кеңпейілділік пен жомарттық
танытып жүрген азаматтар туралы мәліметтер жинастыру, олардың
суреттерінен коллаж жасап келу.
11. Кері
байланыс2 мин
Әр түрлі көңіл-күйді
білдіретін смайликтерді көрсету арқылы кері байланыс
жасау.
|
Топтастыру
Әр түрлі көңіл-күйді
білдіретін смайликтер
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау
– Сіз қосымша көмек көрсетуді
қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы
күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?
|
Бағалау - Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай
жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау
ережелері АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы
ма?
Бүгін оқушылар не
білді?
Сыныптағы ахуал қандай
болды?
Мен жоспарлаған саралау
шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде
үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай
түзетулер
енгіздім және
неліктен?
|
Төмендегі бос
ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
|