Материалдар / Сабақ жоспары Кеңпейілділік пен жомарттық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Сабақ жоспары Кеңпейілділік пен жомарттық

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған өзін-өзі тану пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қаңтар 2019
765
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қысқа мерзімді жоспар


ТАҚЫРЫБЫ: Кеңпейілділік пен

жомарттық


Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің есімі: Жұматаева Г.Ж

Пәні: Өзін өзі тану

СЫНЫП: 5

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ негізделген

оқу мақсаты

Оқушылар кеңпейілділік, жомарттық құндылығының мәнін түсінеді.

Сабақ мақсаты

Барлық оқушылар:

Оқушылар кеңпейілділік, жомарттық құндылығының мәнін түсінеді.

Оқушылардың басым бөлігі:

Жомарттық пен кеңпейілділіктің адам өміріндегі маңыздылығын біледі.

Кейбір оқушылар:

Өзара жағымды қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуда, өзін-өзі тәрбиелеуде маңыздылығын ұғынады.

Бағалау критерийлері:

- Оқушылар кеңпейілділік, жомарттық құндылығының мәнін түсіне алады.

-Жомарттық пен кеңпейілділіктің адам өміріндегі маңыздылығын біле алады.

- Өзара жағымды қарым-қатынас жасау дағдыларын дамытуда, өзін-өзі тәрбиелеуде маңыздылығын ұғына алады.

Тілдік мақсат

Оқушылар:

  • Кеңпейілділік пен жомарттық ұғымдарының мәнін аша алады.

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Кеңпейілділік, жомарттық, адалдық, жомарт патша, бақша,жомарт құл, жақсылық.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:




  • Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?

  • Has every learner’s choice been recorded? How can we check?

  • Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?

  • Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?


Жоғары деңгейдегі сұрақтарға жауап беру арқылы, бейнеталдау, топтық жұмыс арқылы тілдік дағдылары, дәлелдеу дағдылары қалыптасады.
















жазғандарын

дәлелдеу



болды ма?


Сыни тұрғыдан ойлауды дамытады,тұжырымды ой айтуға үйренеді,сөздік қорлары көбейеді.

Неліктен кеңпейілділік, жомарттық ұғымдары қатар жүреді?

Кеңпейілділіктің шегі бар деп ойлайсыз ба? Неліктен?



Жазылым бойынша ұсыныстар:

Жомарттық пен қайырымдылық ұғымының ара-жігін ажырату үшін екі адамға да сипаттама жазу.

Алдыңғы оқу

Адами қасиеттер адалдық пен әділдік туралы түсініктері бар және айырмашылығын біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)




Ресурстар





Басталуы

10 мин

1.Ұйымдастыру кезеңі5мин

*Сергіту жаттығуы

*Топқа бірігу

Себеттегі асқабақтарды таңдау арқылы топқа бірігеді.:

1-топ «Ынтымақ» тобы

2-топ «Достық» тобы

3-топ «Бірлік» тобы

4-топ «Кемеңгер» тобы

2. Топ ережесін естеріне түсіру

3. Үй тапсырмасын тексеру 5 мин

Қаз дауысты Қазыбектің шешімі

(аңыз әңгіме)

Қазыбек бала қандай шешім қабылдады?

Шешімнің әділ екендігін қайдан байқауға болады?

*Қалыптастырушы бағалау


Интербелсенді тақта


Себет

Асқабақтар








Ортасы

20 минут

4. Жаңа тақырыпқа байланысты түрткі сұрақтар: 3 мин

Пейілі кең адам қандай болады?

Кеңпейілділік дегенді қалай түсінесіздер?

Жомарт дос қандай болады?

Сенің жомарттық танытқан кезің болды ма?

*Қалыптастырушы бағалау

5. Кеңпейілділік, жомарттық қасиеттерін тереңірек түсіндіру мақсатында жас ерекшеліктеріне байланысты аңыз әңгіме көрсетемін. 2мин


6.Топтық жұмыс: 15 мин

«Үш қадамды сұхбат» әдісі арқылы оқушылар бірінші мәтінді өзі оқып шығады (жеке жұмыс), мәтінді жұбымен талқылайды(жұптық жұмыс), мәтінді топпен талқылайды(топпен жұмыс)

*Түйінді ойларын А3 парағына түсіреді. Әр топтан бір оқушы жұмыстарын қорғайды.

* Кері байланыс жасау




Слайд







Интербелсенді тақта






Аяқталуы

10 минут

7. Бекіту 2 мин

«Кеңпейілділік» сөзіне қатысты сөздерді топтастырады.

8. Қорыту 2 мин

Зәру адамдарға қол ұшын беру - кеңпейілділіктің белгісі.

Жаны жомарт, қолы ашық адам кез келген ортада сыйлы болады.

Біреуге жақсылық етсең, ол жақсылығыңды міндет етпе.

Әрбір жақсы ой, ізгі істерің өзіңе жақсылық болып оралады.

Айналаңа жақсы, игі іс жасасаң, жаның жай тауып, өзің қуанышқа бөленесің.

9. Бағалау. 2 мин

Қалыптастырушы бағалау

10. Үйге тапсырма беру

Кеңпейілділік пен жомарттық танытып жүрген азаматтар туралы мәліметтер жинастыру, олардың суреттерінен коллаж жасап келу.

11. Кері байланыс2 мин

Әр түрлі көңіл-күйді білдіретін смайликтерді көрсету арқылы кері байланыс жасау.



Топтастыру























Әр түрлі көңіл-күйді білдіретін смайликтер






Қосымша ақпарат

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс











Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма?

Бүгін оқушылар не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер

енгіздім және неліктен?


Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау



Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1.


2.


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


1.


2.


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?




















































Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!